دوره 12 (1402-1403)
دوره 11 (1402-1401)
دوره 10 (1401-1400)
دوره 9 (1400-1399)
دوره 8 (1399-1398)
دوره 7 (1398-1397)
دوره 6 (1397-1396)
دوره 5 (1396-1395)
دوره 4 (1395-1394)
دوره 3 (1394-1393)
دوره 2 (1393-1392)
دوره 1 (1392-1391)
نویسنده = %D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86 %D8%B9%D8%A8%D8%AF%DB%8C
تعداد مقالات: 2
طراحی الگوی نظریه هارمونی انگیزهها: اصول، استراتژیها و پسایندها
دوره 9، شماره 1(پیاپی 33) ، دی 1399، ، صفحه 77-90
چکیده
ازجمله عوامل کلیدی موفقیت و بقای یک سازمان برای حفظ تداوم کار به شیوهای قدرتمند هماهنگ بودن انگیزه اعضای گروه، است. ترکیب مناسب انگیزهها، سبب الهامبخشی و اشتیاق به اثربخشی بیشتر در اعضای گروه خواهد شد. هدف مطالعه حاضر طراحی مدل هارمونی انگیزهها (اصول، استراتژیها و پسایندها) است. رهیافت پژوهش به صورت کیفی و استراتژی پژوهش ... بیشترپردازش نظریه مدیریت واکنشی: پیشآیندها و پسایندها
دوره 6، شماره 1 (پیاپی 21) ، دی 1396، ، صفحه 25-34