با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی وتبیین مدل برندینگ گردشگری با رویکرد فرهنگی

متینه مقدم؛ میرزا حسن حسینی؛ موسی خادمی؛ علی اکبر جوکار

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35) ، تیر 1400، ، صفحه 79-96

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.54175.4152

چکیده
  در اوضاع کنونی کشور که تحریم‌های متعدد و نابسامانی‌های اقتصادی چرخ تولید داخلی را با مشکلاتی همراه کرده، گرایش به طراحی برند مصنوعات بومی و فرهنگی با رویکرد تجلی ارزش‌ها و تبلور قابلیت‌های گردشگری با رویکرد بهره‌وری از نتایج طرح آمایش استانی، همسو با موازین شعار جهش تولید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده که لازمه آن کشف مقوله‌های ...  بیشتر

اداره امور عمومی
همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

محسن رضایی؛ علی رضا علی احمدی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمدتقی امینی

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30) ، فروردین 1399، ، صفحه 39-54

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.47243.3688

چکیده
  هدف از این پژوهش تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمان­‌های بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت‌­های آن‌ها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که هم‌راستای استراتژی­های کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش به ‌دنبال پاسخ به این سؤال است که چگونه م‌‌ی‌­توان برنامه‌­های بازاریابی الکترونیکی مورد ...  بیشتر

شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های سرمایة فکری با هدف بهبود عملکرد شرکت

میرزاحسن حسینی؛ علی‌اکبر جوکار؛ الهام کشاورز؛ موسی خادمی

دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27) ، تیر 1398، ، صفحه 77-90

https://doi.org/10.30473/ipom.2018.5173

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی و رتبه‌بندی سرمایة فکری است که به بهبود عملکرد شرکت کمک می‌کند. پس از طراحی و توزیع پرسشنامه میان متخصصان صنعت فنر، اولویت و اهمیت هریک از این عوامل با استفاده از روش‌های FuzzyTOPSIS, FAHP،Vikor، ELECTRE مورد ارزیابی قرار گرفت. با توجه به اینکه نتایج حاصل از اجرای روش‌های فوق در مواردی با یکدیگر هم‌خوانی نداشت، برای رسیدن ...  بیشتر

مدیریت عمومی
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر کارکرد سیاسی تفکر استراتژیک (استراتژی مشروعیت) با استفاده از تکنیک دیمتل

علی اصغر شیره پز آرانی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد محمودی میمند؛ محمدتقی امینی

دوره 6، شماره 2 (پیاپی 22) ، فروردین 1397، ، صفحه 59-78

چکیده
  محیط ائتلافی از سازمان هاست که از طریق فرایند غیرمطمئنی از چانه‌زنی و تعدیل متقابل خواسته‌های مربوط به خود به سمت تحقق اهداف متکثر خود حرکت می‌کنند. چون یکی از مسایل استراتژیک سازمان، قدرت سازمان ها و گروه هایی است که توان تحمیل محدودیت هایی بر سازمان دارند، تفکر استراتژیک نه تنها باید سیستمی از استراتژی برای دستیابی به مزیت رقابتی ...  بیشتر

طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران

میرزا حسن حسینی؛ علی اکبر جوکار؛ اوژن کریمی؛ محسن شهیدی

دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4) ، آبان 1392، ، صفحه 79-91

چکیده
  امروزه تاکید سازمان ها بر مشتری گرایی و تلاش برای نهادینه سازی این نوع نگاه در سازمان باعث شکل گیری چهره جدیدی از سازمان ها تحت عنوان سازمان های مشتری گرا شده است. سازمان مشتری گرا سازمانی است که به دنبال حداکثر سازی رضایت مشتریان از طریق ارائه کالاها و خدمات مناسب و بهبود روابط با آنان است. مساله اصلی تحقیق حاضر این است که مشخص نماید ...  بیشتر