با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت عمومی
ارائه الگوی مدیریت تعارضات بین نسلی در سازمان

علیرضا محمدی بجگان؛ محمد منتظری محمودآبادی؛ یوسف احمدی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مهر 1402

https://doi.org/10.30473/ipom.2023.68268.4855

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی الگوی مدیریت تعارضات بین نسلی در بین کارکنان کشتیرانی جنوب - خط ایران می‌باشد. روش پژوهش حاضر از لحاظ هدف بنیادی و از لحاظ ماهیت و روش اکتشافی با رویکرد کیفی می باشد. جامعه پژوهش حاضر متشکل از اساتید مدیریت منابع انسانی و مدیران شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران هستند که با روش نمونه‌گیری هدفمند انتخاب شدند. این ...  بیشتر

طراحی وتبیین مدل سازمان خادم(مورد مطالعه:کمیته امداد امام خمینی(ره ) )

حسن درویش؛ علیرضا حسن‌زاده؛ محمد منتظری؛ علیرضا فتحی‌زاده

دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8) ، مهر 1393، ، صفحه 57-76

چکیده
   با توجه به مشکلات فراوانی که بیشتر سازمان ها با آن مواجه اند، می توانیم ریشه برخی از مهمترین مشکلات را در نبود نگرش خدمتگزاری در سطح اعضای سازمان که صرفا توجه به منافع فردی خود را در اولویت قرار داده اند را نام ببریم و به همین لحاظ شکل گیری سازمان های خادم جهت توجه به منافع عموم جامعه  و ارائه خدمات متعالی دارای اهمیت فراوانی است ...  بیشتر

تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه

ایران غازی؛ محمد منتظری؛ احسان ستوده

دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6) ، فروردین 1393، ، صفحه 67-75

چکیده
    سیستم مدیریت یکپارچه به معنای یکپارچه کردن چندین سیستم درون یک سیستم منحصربه فرد است که از طریق آن، سازمان تا حد ممکن بتواند کنترل و اداره عملیات و فعالیت هایش را به جای استفاده از چندین سیستم جداگانه، درون یک سیستم یکپارچه به انجام برساند. این سیستم از تلفیق استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001، سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو ...  بیشتر