با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت عمومی
مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی

حسین دامغانیان؛ محمد شیخ زاده؛ محمد یزدانی زیارت

دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20) ، آبان 1396، ، صفحه 49-66

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی شایستگی­های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی، شناسایی ابعاد مهم آن و تعیین نحوة تعامل بین آنها است. پژوهش حاضر کاربردی و توسعه­ای بوده و شامل دو بخش کمی و کیفی با استفاده از روش مدل­سازی ساختاری تفسیری است. جامعه آماری پژوهش تمامی خبرگان دانشگاهی کشور درزمینة ارتباطات سازمانی هستند؛ که 15 نفر از آنها به روش ...  بیشتر