با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت عمومی
طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی

حمید عبودی؛ سید محسن علامه

دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20) ، آبان 1396، ، صفحه 67-80

چکیده
  پژوهش حاضر به‌دنبال طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی است. در این مطالعه، با استفاده از روش کیفی از طریق انجام مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته با 42 تن از مدیران و سرپرستان سازمان تأمین اجتماعی در سطح 6 کلان‌شهر کشور و تحلیل داده‌ها به روش تحلیل مضمون، پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند به مشتری  ...  بیشتر