با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی الگوی موفقیت مدیران دولتی در ایران با توجه به ویژگی‌های روان‌شناختی و شخصیتی

احمد جعفری؛ مجید نصیری؛ سید محمدرضا حسینی؛ پرویز سعیدی

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، فروردین 1400، ، صفحه 73-92

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.56493.4269

چکیده
  درک درست فرآیندهای کسب‌وکار پلت فرم خدماتی به یک اندازه برای مدل‌سازی واقعی کاربرد خدمات، تحویل و آماده‌سازی آن‌ها مهم هستند. پژوهش حاضر، براساس هدف یک پژوهش توسعه‌ای از جهت روش گردآوری داده‌ها یک پژوهش پیمایشی-مقطعی است. این مطالعه براساس دو رویکرد کمی و کیفی انجام شد، به این صورت که پس از مرحله تحلیل کیفی به توزیع پرسشنامه و ...  بیشتر

مدیریت دولتی
آسیب‌شناسی برنامه‌های حمایتی دولت از رشد کسب‌وکارهای خانگی از دیدگاه زنان صاحب کسب‌وکارهای خانگی در ایران

میثم مدرسی؛ زهرا آراستی؛ کامبیز طالبی؛ مقصود فراستخواه

دوره 4، شماره 2 (پیاپی 14) ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 31-50

چکیده
  در جوامع درحال‌توسعه و حتی اقتصادهای توسعه‌یافته، کسب‌وکارهای خانگی به‌عنوان یکی از ابزارهای رشد اقتصادی و حل مشکل بیکاری به‌ویژه برای زنان به کار گرفته‌شده است. نقش این نوع از کسب‌وکارها در توسعه منطقه‌ای و ملی سبب توجه بیش‌ازپیش دولت‌ها به این مقوله و تدوین خط‌مشی‌های حمایتی خاص از این نوع از کسب‌وکارهاست. در ایران نیز ...  بیشتر