دوره 12 (1402-1403)
دوره 11 (1402-1401)
دوره 10 (1401-1400)
دوره 9 (1400-1399)
دوره 8 (1399-1398)
دوره 7 (1398-1397)
دوره 6 (1397-1396)
دوره 5 (1396-1395)
دوره 4 (1395-1394)
دوره 3 (1394-1393)
دوره 2 (1393-1392)
دوره 1 (1392-1391)
کلیدواژهها = توانمندسازی
تعداد مقالات: 3
تبیین اثر میانجی توانمندسازی در رابطه بین رهبری تحولآفرین و رضایتمندی شغلی کارکنان در شرکت ایران خودرو دیزل
دوره 11، شماره2 (پیاپی 42) ، خرداد 1402، ، صفحه 97-116
چکیده
هدف پژوهش حاضر تبیین اثر میانجی توانمندسازی در رابطه بین رهبری تحولآفرین و رضایتمندی کارکنان در شرکت ایرانخودرو دیزل است. روش پژوهش کمی و از حیث هدف؛ کاربردی، از نظر ماهیت؛ توصیفی- پیمایشی و از نظر نحوه اجرا؛ از نوع همبستگی و تحلیل مسیر است. جامعه آماری شامل کلیه سرپرستان خط تولید شرکت ایران خودرو دیزل به تعداد 105 نفر است که به ... بیشتربررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری
دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6) ، فروردین 1393، ، صفحه 51-65
چکیده
پژوهش حاضر، در تلاش برای بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری بوده است. روش این تحقیق از نوع توصیفی و ازنظر هدف کاربردی میباشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان و کارکنان 53 شعبه بانک ملی ایران در شهرستان اهواز تشکیل دادهاند. برای گردآوری دادهها ... بیشترمطالعه و مقایسة رویکرد اجتماعمحور مدیریت بحران در کشورهای منتخب
دوره 1، شماره 2 (پیاپی 2) ، فروردین 1392، ، صفحه 52-37