با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی و تبیین مدل شبکه اجتماعی سازمانی در شعب بانک صادرات استان آذربایجان‌شرقی

شیدا کمالی؛ محمد علی سرلک؛ سید علی اکبر احمدی؛ محمود اسعدی

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، فروردین 1400، ، صفحه 121-136

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.55309.4210

چکیده
  این مطالعه با رویکردی توصیفی-پیمایشی درصدد طراحی و تبیین مدل شبکه اجتماعی سازمانی در شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی است. تحقیقات نشان می­دهد که یکی از بهترین راه­ها برای رشد سازمان، ساخت و پرورش مجامع داخلی در دنیای دیجیتال است. اما پژوهش‌های اخیر نشان می­دهد که به‌کارگیری این شبکه­ها آن‌طور که انتظار می­رفته با موفقیت ...  بیشتر