با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
ارائه مدل چابکی استراتژیک و تعیین وضعیت آن در صنایع دانش‌بنیان

سیده معصومه غمخواری

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، فروردین 1400، ، صفحه 137-152

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.52908.4092

چکیده
  چابکی استراتژیک، سلاحی نوظهور در محیط رقابتی متلاطم است. این پژوهش درصدد است که چابکی استراتژیک را معرفی کند و با بررسی جامع مبانی نظری موجود و استفاده از نظر خبرگان عوامل و شاخص‌های کلیدی چابکی استراتژیک را در قالب مدل مفهومی ارائه نماید. در این راستا، هفت عامل به‌عنوان عوامل کلیدی برای مفهوم‌سازی چابکی استراتژیک شناسایی و معرفی ...  بیشتر