با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی مدل تشکل‌یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی.

علی شاه‌نظری درچه؛ غلامرضا اسدی‌کرد

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، فروردین 1400، ، صفحه 93-104

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.54372.4166

چکیده
  هدف اصلی پژوهش ارائه مدل تشکل‌یابی و رونق بازار خدمات فرهنگی است. این پژوهش به لحاظ کیفی یک پژوهش اکتشافی و از نـظر هـدف، کاربردی و دارای ماهـیت، توصیفی-پیمایشی و کمی است. مبانی نظری به روش کتابخانه‌ای و داده‌های آن به وسیله نمونه‌گیری تصادفی و با استفاده از پرسشنامه محقق‌ساخته به تأیید خبرگان رسیده است. روایی محتوا از نوع صوری ...  بیشتر