با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
ارائه مدل مدیریت کنش حسابگرانه در سازمان‌های دولتی ایران

زهرا محمدپور؛ داود کیاکجوری

دوره 11، شماره3 (پیاپی 43) ، تیر 1402، ، صفحه 169-190

https://doi.org/10.30473/ipom.2022.61886.4561

چکیده
  این پژوهش با هدف ارائه مدل مدیریت کنش حسابگرانه در سازمان‌های دولتی ایران صورت گرفته است. بر همین اساس ابتدا از 29 مقاله لاتین و 78 مقاله فارسی که به روش گلوله برفی انتخاب شدند استفاده شد که بعد از اشباع نظری؛ تحلیل محتوای متنی صورت پذیرفت که خروجی کار توسط نرم‌افزار مکس کیو دی آ نشان داده شد. سپس داده‌های حاصله به وسیله پرسشنامه (کمی ...  بیشتر

طراحی مدل برای مطالعه تطبیقی دانشگاه‌های کشور

جعفر احدزاده فرهود بناب؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ نادر بهلولی زیناب؛ یوسف بیگ‌زاده

دوره 10، شماره 2 (پیاپی 38) ، فروردین 1401، ، صفحه 107-122

https://doi.org/10.30473/ipom.2022.62283.4535

چکیده
  نظام‌های مختلفی برای رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در سطوح ملّی و بین‌المللی وجود دارد که دانشگاه‌ها را با شاخص‌های متفاوت، مورد سنجش قرار داده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را در مقایسه با دیگر دانشگاه‌ها نشان می‌دهند. اما نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور که مبتنی بر شرایط ملی و بین‌المللی باشد بیش از پیش حائز اهمیت است. بنابراین، هدف اصلی ...  بیشتر

اداره امور عمومی
همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

محسن رضایی؛ علی رضا علی احمدی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمدتقی امینی

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30) ، فروردین 1399، ، صفحه 39-54

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.47243.3688

چکیده
  هدف از این پژوهش تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمان­‌های بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت‌­های آن‌ها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که هم‌راستای استراتژی­های کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش به ‌دنبال پاسخ به این سؤال است که چگونه م‌‌ی‌­توان برنامه‌­های بازاریابی الکترونیکی مورد ...  بیشتر

شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها

ترانه عنایتی؛ مهناز دازداری

دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6) ، فروردین 1393، ، صفحه 120-107

چکیده
  تصویرسازمانی،یکیازمهم‌ترینعوامل تأثیرگذار دررشدو یاعقب‎ماندگیسازمان‌هاست. سازمان‎ها باید نسبت به شناخت و درک تصویر خود بکوشند و به دنبال راهکارهایی جهت بهبود این تصویر باشند، زیرا با ایجاد تصویرذهنیمثبتمی‎توانند بهبالاترین درجاتپیشرفت دست یابند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه به منظور ارایه ...  بیشتر