با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی

حسن بودلایی؛ سید مهدی الوانی؛ سید محمد اعرابی؛ رضا واعظی

دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4) ، آبان 1392، ، صفحه 7-28

چکیده
  کارآفرینی اجتماعی امری حیاتی در «تسهیل تغییرات» در بخش عمومی و درک مسائل خاص اجتماعی است.اما فهم از کارآفرینی عمومی به خاطر تسلط نظریات اقتصادی، دشوار است.پژوهش حاضر به اکتشاف و توصیف تجارب زیسته کارآفرینی عمومی پرداخته تا از این طریق به توصیف پدیدارشناختی جوهرۀ کارآفرینی عمومی نایل شود.برای این منظور، پس از آنکه تجربیات در ...  بیشتر