دوره 12 (1402-1403)
دوره 11 (1402-1401)
دوره 10 (1401-1400)
دوره 9 (1400-1399)
دوره 8 (1399-1398)
دوره 7 (1398-1397)
دوره 6 (1397-1396)
دوره 5 (1396-1395)
دوره 4 (1395-1394)
دوره 3 (1394-1393)
دوره 2 (1393-1392)
دوره 1 (1392-1391)
کلیدواژهها = ارزش
تعداد مقالات: 3
طراحی و تبیین مدل ارزشهای سازمانی مبتنیبر آموزههای نهجالبلاغه
دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17) ، دی 1395، ، صفحه 33-48
چکیده
پژوهش حاضر به طراحی و تبیین مدل ارزشهای سازمانی مبتنی بر آموزههای نهجالبلاغه پرداخته است. روش انجام این پژوهش بهصورت روش آمیخته (کیفی- کمی) میباشد. در بخش کیفی، و در قسمت اول، استخراج دادهها و مؤلفهها با روش تحلیل مضمون میباشد؛ و سپس، جهت ساخت شبکه مضامین و مدل پژوهش از مصاحبه با خبرگان و پرسشنامه استفاده شده است. روش ... بیشترشناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی دولتی
دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17) ، دی 1395، ، صفحه 121-136
چکیده
مهندسی ارزش یکی از ابزارهای خلق و بهبود ارزش برای محصولات و خدمات است که علاوه بر اینکه در زمینه های متفاوتی چون صنعت، کشاورزی، آموزش و پرورش، حمل و نقل و ... کاربرد دارد در حوزه راه و ترابری و پروژه های زیر بنایی نیز کاربرد دارد. هدف تحقیق حاضر شناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های راه سازی اداره کل راه و ترابری استان ... بیشترطراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران
دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4) ، آبان 1392، ، صفحه 79-91