@article { author = {Ahmadi, Fereydoon and Alvedari, Hasan and Tooreh, Naser}, title = {Design and Define the Pattern of Corporate Citizen-oriented (Case Study: Cooperative Companies of Kurdistan Province)}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {7-25}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {In the present study important goals such as: Identifying the level of the corporate citizenship behavior, active manufacturing cooperation firms in the industrial sector in Kurdistan province, the factors that determine and explain these behaviors and provide a model for citizen-oriented companies have been considered. To achieve these goals, the number of 253 companies from active manufacturing cooperation firms of Kurdistan province, the method of stratified random sample was selected as the basic information related to the companies using questionnaires have been collected. Results from this study indicate that most of the studied cooperatives have not features of citizen-oriented companies; so that companies in the index behavioral factors, and underlying structure have made a good score, provide the field of development of citizen-oriented companies.}, keywords = {corporate citizen,economic citizen,legal citizen,volunteer citizen,moral citizen,co-operative citizen}, title_fa = {طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان}, abstract_fa = {در مطالعۀ حاضر اهداف مهمی چون: شناسایی سطح رفتار شهروندی شرکتی، شرکت‌های تعاونی تولیدی فعال در بخش صنعت استان کردستان، عوامل مؤثر بر این رفتارها و ارائۀ الگویی برای تعیین و تبیین شرکت‌های شهروندگرا مدّ نظر بوده است. برای دستیابی به این اهداف، تعداد 253 شرکت از شرکت‌های تعاونی فعال تولیدی استان کردستان به شیوۀ طبقه‌ای تصادفی ساده به عنوان نمونۀ آماری انتخاب شده و با استفاده از ابزار پرسشنامه اطلاعات اولیه مرتبط با این شرکت‌ها گردآوری شده است. نتایج برآمده از این مطالعه، گویای این واقعیت است که بیشتر شرکت‌های تعاونی مورد مطالعه، ویژگی‌های شرکت‌های شهروندگرا را ندارد؛ به طوری که شرکت‌هایی که از نظر شاخص‌های عوامل رفتاری، ساختاری و زمینه‌ای نمرۀ مناسبی کسب کرده‌اند، زمینۀ بروز توسعۀ شرکت‌های شهروند گرا را فراهم می‌کنند.}, keywords_fa = {شهروند شرکتی,شهروند اقتصادی,شهروند قانونی,شهروند داوطلبانه,شهروند اخلاقی,شرکت تعاونی}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_1837.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_1837_97495fcf87e7c5a05d31b86061d5ea66.pdf} } @article { author = {Rasooli, Reza}, title = {Investigating the Interventionist Role of Organizational Atmosphere in promoting Management Innovation in Payam Noor University}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {26-50}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {The third millennium, the era of low color and a sharp decline in ensuring stability in the environment. Therefore, in such a period of time, the concept of innovation in all fields, particularly in the areas of management, every day finds a more prominent role.On the other hand, according to most experts, the role of organizational and managerial values and promote excellence in safety management innovation, organizational variables of the blaze is more than any other.So in this regard, the present study was conducted to determine the effect of organizational climate and managerial values on innovation management in PNU.In order to achieve the purpose of the research, three research hypotheses were raised and descriptive survey method using a questionnaire consisted of demographic, values, management, innovation management and organizational climate were used by the researchers.A sample of 163 persons Morgan through the table of managers and experts in the studied population that all the issues had full-day management of aristocratic society, determine the required data available to the method of random cluster of them were collected.Based on the findings, management values were correlated with innovation management in the organization studied. University organizational atmosphere in this respect, the role played by the confounding variable and in strengthening the relationship between these two variables influencing variables.Thus, according to the results, as a good and constructive atmosphere, organizations can upgrade by creating positive emotions and psychological capital in PNU, strengthen the effectiveness of management values on innovation management.}, keywords = {management values,Innovation,management innovation,organizational atmosphere,PNU}, title_fa = {بررسی نقش مداخله‌گر جو سازمانی در ارتقای نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور}, abstract_fa = {هزاره سوم، عصر کم رنگی ثبات و کاهش شدید اطمینان های محیطی است. لذا، در چنین برهه ای از زمان، مقوله ی نوآوری در کلیه عرصه ها، بالاخص در حوزه های مدیریتی، هرروز نقش پررنگ تری پیدا می کند. از طرف دیگر، به زعم اکثر صاحب نظران، نقش فضای سازمانی و ارزش های مدیریتی در حیطه ی تعالی و ارتقاء سطح نورآوری مدیریتی، نسبت به سایر متغیرهای سازمانی از فروغ بیشتری برخوردار است. بنابراین در این راستا،پژوهش حاضر، با هدف شناخت تأثیر جو سازمانی و ارزش‌های مدیریتی بر نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور انجام پذیرفت. به منظور نیل به هدف تحقیق، سه فرضیه پژوهشی مطرح گردید و روش تحقیق توصیفی-پیمایشی با استفاده از ابزار پرسشنامه، شامل بخش های جمعیت‌شناختی، ارزش‌های مدیریتی، نوآوری مدیریتی و جو سازمانی به وسیله محققان مورد استفاده قرار گرفت. حجم نمونه از طریق جدول مورگان به تعداد 163 نفر از مدیران و صاحب نظران موجود در جامعه آماری مورد مطالعه که همگی بر مسائل روز مدیریتی جامعه اشراف کامل داشتند، تعیین و داده‌های مورد نیاز به شیوه ی خوشه‌ای– تصادفی  گردآوری گردید. بر اساس یافته‌های تحقیق، ارزش‌های مدیریتی با نوآوری مدیریتی در سازمان مورد مطالعه، رابطه معنی‌داری دارند. و جو سازمانی دانشگاه در این رابطه، نقش متغیر مداخله گر را ایفاء نموده و با عث تقویت رابطه این دو متغیر اثرگذار می گردد. بنابراین، با توجه به نتایج حاصله می‌توان عنوان نمود که جو مناسب و سازنده سازمانی می‌تواند از طریق ایجاد احساسات مثبت و ارتقاء سرمایه روان‌شناختی در دانشگاه پیام نور، میزان اثرگذاری ارزش‌های مدیریتی بر نوآوری مدیریتی را تقویت نماید.}, keywords_fa = {ارزش‌های مدیریتی,نوآوری,نوآوری مدیریتی,جو سازمانی,دانشگاه پیام نور}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_1704.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_1704_38f045cd23065906359674808984a43f.pdf} } @article { author = {Jafarinia, Saeed and Darvishon Nejad, Rasool}, title = {Investigating the Impact of Employee Empowerment on Service Quality and Customer Loyalty with an Emphasis on the Mediating Role of Customer Satisfaction in the Banking Industry}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {51-65}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {This study, in an attempt to assess the impact of employee empowerment on customer loyalty with emphasis on the role of intermediary service quality and customer satisfaction in the banking industry. The aim of this research is descriptive and functional. The study population included all employees and 53 branches of Bank Melli Iran in the city of Ahvaz. To collect data and measure the variables used two questionnaires based on Likert scale. In order to analyze and assess the hypothesis that an approach based on technology, Partial Least Squares variance, Smart-PLS software was used.The results show that empowering employees through the mediation service quality has an impact on customer loyalty, but through the mediator does not affect customer satisfaction on customer loyalty.}, keywords = {Empowerment,Quality of Service,customer satisfaction,Customer Loyalty,Partial Least Squares}, title_fa = {بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری}, abstract_fa = {پژوهش حاضر، در تلاش برای بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری بوده است. روش این تحقیق از نوع توصیفی و ازنظر هدف کاربردی می­باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان و کارکنان 53 شعبه بانک ملی ایران در شهرستان اهواز تشکیل داده­اند. برای گردآوری داده­ها و اندازه­گیری متغیرها از 2 پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت استفاده‌شده است. به‌منظور تجزیه‌وتحلیل و سنجش فرضیه­ها از فن کمترین مربعات جزئی که یک رویکرد مبتنی بر واریانس است و به کمک نرم‌افزار Smart-PLS استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان می­دهد که توانمندسازی کارکنان به‌واسطه نقش میانجی کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان تأثیر دارد، اما به‌واسطه نقش میانجی رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان تأثیر ندارد.}, keywords_fa = {توانمندسازی,کیفیت خدمات,رضایت مشتریان,وفاداری مشتریان,کمترین مربعات جزئی}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_1702.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_1702_388e063ff41eccb4ed08dcd5df30e93e.pdf} } @article { author = {Ghzi, Iran and Montazeri, Mohammad and Sotodeh, Ehsan}, title = {Effect of Integrated Management System based on Organizational Maturity (Case Study: The Fourth Refinery Gas of Assalouyeh)}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {67-75}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {Integrated Management System means integrating multiple systems into a unique system through which, as much as possible to control and manage the operation and its activities instead of several separate systems into a unified system to accomplish.This system has arisen from a combination of ISO 9001 quality management system standards, environmental management system ISO 14001 and occupational health and safety management system.The aim of this study was to evaluate the impact of integrated management system of organizational maturity that was done in the fourth refinery gas of Assalouyeh. The sample was consisted 150 workers of fourth refinery gas of Assalouyeh who were selected by random stratified sampling method and questionnaires were distributed among them. The analysis of the collected data using SPSS and AMOS software indicates that the integrated management system and sub-systems, including quality management system, environmental management system and occupational health and safety management system have a significant positive impact on organizational maturity.}, keywords = {integrated management systems,quality management systems,environmental management systems,occupational health and safety management system,organizational maturity,fourth refinery gas of Assalouyeh}, title_fa = {تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه}, abstract_fa = {  سیستم مدیریت یکپارچه به معنای یکپارچه کردن چندین سیستم درون یک سیستم منحصربه فرد است که از طریق آن، سازمان تا حد ممکن بتواند کنترل و اداره عملیات و فعالیت هایش را به جای استفاده از چندین سیستم جداگانه، درون یک سیستم یکپارچه به انجام برساند. این سیستم از تلفیق استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001، سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای بوجود آمده است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی است که در پالایشگاه چهارم گاز عسلویه انجام پذیرفت. نمونه آماری پژوهش شامل 150 تن از کارکنان پالایشگاه چهارم گاز عسلویه بود که به روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی انتخاب و پرسشنامه در میان آنان توزیع گردید. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS،  بیان گر آن است که  سیستم مدیریت یکپارچه و زیر سیستم های فرعی آن شامل سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای بر بلوغ سازمانی تأثیر مثبت و معناداری دارد.}, keywords_fa = {سیستم مدیریت یکپارچه,سیستم مدیریت کیفیت,سیستم مدیریت زیست محیطی,بلوغ سازمانی,پالایشگاه گاز عسلویه}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2488.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2488_b5ae15401309abdcc2d6e25d9cb1a933.pdf} } @article { author = {Fartash, Kiarash and Salami, Reza and Moosavi Davoodi, Seyyed Mehdi}, title = {Impact of Absorptive Capacity on technology competitiveness enhancement: Key to the success of public organization (with emphasis on Iran)}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {76-106}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {The main goal of this paper is to investigate the relationship between absorptive capacity & competitiveness of developing and emerging countries. After holistic review of literature, absorptive capacity constructive elements and measuring variables of it, was identified and clarified. Then, three main frameworks of measuring national competitiveness and their relative indexed was extracted. Because of lack of Iran’s data in 2 of 3 studied frameworks, WEF framework (2013-2014 report) was selected as a base of this research. After interviewing with 3 outstanding economists, 11 extracted indexes of absorptive capacity from literature was selected. In the next phase, 9 developing and emerging countries like Iran, that are exemplary for their status and are choices for comparison. Quantitive analysis results verified the positive relationship between total absorptive capacity & competitiveness in ten studied countries. With more detail, absorptive capacity has a positive and significant relationship & innovation and efficiency elements of competitiveness. But there is no relationship with basic requirement elements of competitiveness. Based on the results, developing countries like Iran, must consider absorptive capacity as an essential component to enhance competitiveness and must take required actions to meet this objective.   }, keywords = {Absorptive Capacity,Developing Countries,Public Organizations}, title_fa = {نقش ظرفیت جذب در بهبود رقابت پذیری فناوری: کلید موفقیت سازمان‌های دولتی کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر ایران)}, abstract_fa = {هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارتباط بین ظرفیت جذب و رقابت­پذیری کشورهای در حال توسعه و به تازگی توسعه یافته می­باشد. بدین منظور پس از بررسی مبسوط نظری حول مفهوم ظرفیت جذب، عناصر تشکیل دهنده و شاخص­های سنجش آن شناسایی و تبیین گردید. در ادامه به همین ترتیب، سه چارچوب عمده و متداول سنجش رقابت­پذیری ملی بررسی و شاخص­های آن استخراج گردید. با توجه به موجود نبودن داده­ها و نیز عدم بررسی ایران در آن­ها، چارچوب مجمع جهانی اقتصاد (بر اساس گزارش 2013-2014) به عنوان چارچوب مبنا، انتخاب شد. پس از مصاحبه با سه استاد اقتصاد، 11 شاخص استخراج شده از ادبیات به عنوان شاخص­های مبنای ظرفیت جذب در نظر گرفته شد. در فاز بعدی می­بایست، کشورهایی شبیه ایران جهت مطالعه انتخاب می­شد. بر این اساس نه کشور در حال توسعه و یا به تازگی توسعه یافته جهت بررسی­های بعدی انتخاب گردید که همگی دارای وضعیت مناسبی هستند و از آن­ها می­توان به خوبی به عنوان شاخص مقایسه با ایران بهره برد. بررسی کمی بین ظرفیت جذب و رقابت­پذیری، همبستگی مثبت بین ظرفیت جذب و رقابت­پذیری کلی کشورهای مطالعه تأیید گردید. به طور دقیق­تر ظرفیت دارای همبستگی مثبت و معنادار با عوامل نوآوری و عوامل کارایی در رقابت­پذیری است، اما رابطه­ی معناداری بین ظرفیت جذب و الزامات پایه رقابت­پذیری وجود ندارد. بر اساس نتایج این تحقیق کشورهای در حال توسعه می­بایست برای بهبود رقابت­پذیری، توجه به ظرفیت جذب را به عنوان یک باید تلقی نموده و جهت بهبود آن اقدامات لازم را صورت دهند.}, keywords_fa = {ظرفیت جذب,کشورهای در حال توسعه,سازمان‌های دولتی}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2570.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2570_3fdb4b3e530e7cef5c9633bde4eeb60b.pdf} } @article { author = {Enayati, Taraneh and Dazdari, Mahnaz}, title = {Identify Organizational Image Dimensions at Universities in Order to Providing Model}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {120-107}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {Organizational image is one of the most important factors in growth or retardation organizations. Organizations should strive to know and understand your image and are looking for ways to improve this image,because by creating a positive image can achieve the highest levels of achievement. The present study was conducted to identify corporate image of the University in order to propose a suitable model. The aim of this study was to scrutiny and review records related research theory and literature, and thus components of corporate image was extracted. Then, the extracted components of the survey were faculty members of Golestan province to reinforce the importance and priority review and dimensions of each component are identified. Research on the purpose and terms of descriptive, exploratory study that was done through factor analysis and structural equation.The findings showed that enterprise image at the University of Golestan province has 14 dimensions and 72 components. Among the 14 after corporate image that includes the University of technology, management, operation research, communication and media skills, public relations performance, physical environment and symbols of the university, teaching performance, quality of facilities and services, workplace, reputation and academic background, Stock Relations human, innovation, cultural activities and future financial prospects, technology has the highest priority in the formation of the model.}, keywords = {organizational image,universities,models,Technology}, title_fa = {شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها}, abstract_fa = {تصویرسازمانی،یکیازمهم‌ترینعوامل تأثیرگذار دررشدو یاعقب‎ماندگیسازمان‌هاست. سازمان‎ها باید نسبت به شناخت و درک تصویر خود بکوشند و به دنبال راهکارهایی جهت بهبود این تصویر باشند، زیرا با ایجاد تصویرذهنیمثبتمی‎توانند بهبالاترین درجاتپیشرفت دست یابند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه به منظور ارایه مدل مناسب انجام گرفته است. لذا در این پژوهش، به بررسی دقیق مبانی نظری و ادبیات تحقیق و بررسی پیشینه‎های پژوهشی مرتبط، پرداخته شد و بدین ترتیب مؤلفه‎های تشکیل دهنده تصویر سازمانی استخراج گردید. سپس، مؤلفه‎های مستخرجه مورد نظرخواهی اعضای هیئت علمی دانشگاه‎های استان گلستان قرار گرفت تا میزان اهمیت و اولویت هر یک از مؤلفه‎ها بررسی و ابعاد تشکیل دهنده آن شناسایی شوند. پژوهش بر حسب هدف کاربردی و بر حسب روش توصیفی، از نوع اکتشافی بود که از طریق تحلیل عاملی و معادلات ساختاری صورت پذیرفت. یافته‎ها نشان داد که تصویر سازمانی در دانشگاه‎های استان گلستان دارای 14 بعد و 72 مؤلفه است. از بین 14 بعد تصویر سازمانی که شامل فناوری دانشگاه، مدیریت، عملکرد بخش پژوهشی، مهارت ارتباطی و رسانه، عملکرد روابط عمومی، محیط فیزیکی و نمادهای دانشگاه، عملکرد آموزش، کیفیت امکانات و خدمات، محیط کار، شهرت و پیشینه دانشگاه، شاخص روابط انسانی، نوآوری، فعالیت­های فرهنگی و آینده و چشم­انداز مالی هستند؛ فناوری دارای بالاترین اولویت در شکل‎گیری مدل بود.}, keywords_fa = {تصویر سازمانی,دانشگاه,مدل,فناوری}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2558.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2558_abc3e269d98e9b02c29c356a94f6a19e.pdf} } @article { author = {Shafieepoor, Davood and Abesi, Saeed and rasooli, Reza and Rafiee, Mojtaba}, title = {Design and Define the Organizational Citizen-oriented Conceptual Model (Case Study: Central Iron Ore Company of Iran - Bafq)}, journal = {Public Organizations Management}, volume = {2}, number = {شماره 2 (پیاپی 6)}, pages = {121-138}, year = {2014}, publisher = {Payame Noor University}, issn = {2322-522X}, eissn = {2538-600X}, doi = {}, abstract = {Due to structural problems and organizational unidirectional and organizations, has resulted in the neglect of their content and according to management soft issues (including citizen-oriented organization), in order to polish the wheels move the car of organization.In this study, after examining the concept of organizational citizen-oriented and factors affecting it (using the Delphi technique), we will pay to organizational citizen-oriented conceptual modeling in the Central Iron Ore Company of Iran - Bafq (using structural equation method). This research, is applied, exploratory, descriptive - survey research with integrative approach of qualitative and quantitative research methods. To determine the validity and reliability of the questionnaire in this study, the methods of the content validity, factor analysis and Cronbach's alpha was used. The findings suggest positive, strong, direct and indirect relationships among the factors and personality traits, behavioral and contextual dimensions and negative relationships, strong, direct and indirect between structural factors and organizational citizen-oriented.  }, keywords = {organizational citizen-oriented,Organizational Citizenship Behavior,Delphi technique,Structural Equation Modeling,Central Iron Ore Company of Iran - Bafq}, title_fa = {طراحی و تبیین مدل مفهومی شهروندگرایی سازمانی}, abstract_fa = {  توجه یک‌سویه و صرف به مسائل ساختاری و تشکیلاتی سازمان‌ها، موجب غفلت از محتوای آنها و توجه به مسائل نرم مدیریتی (از جمله شهروندگرایی سازمانی)، در حکم صیقل دادن به چرخ‌های حرکت ماشین سازمان است. در این پژوهش، پس از بررسی مفهوم شهروندگرایی سازمانی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر آن (با استفاده از تکنیک دلفی)، به مدل‌سازی مفهومی شهروندگرایی سازمانی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق (با استفاده از روش معادلات ساختاری) خواهیم پرداخت.   پژوهش حاضر، پژوهشی است کاربردی، اکتشافی، توصیفی- همبستگی و پیمایشی بارویکرد ترکیبی روش تحقیق کمّی وکیفی. برای تعیین روایی و پایایی در این پژوهش، از روش‌های روایی محتوایی، تحلیل عاملی و آلفای کرونباخ استفاده شده است.   یافته‌های پژوهش حاکی از روابط مثبت، قوی، مستقیم و غیر مستقیم بین عوامل و ویژگی‌های شخصیتی، رفتاری و زمینه‌ای و روابط منفی، قوی، مستقیم و غیر مستقیم بین عوامل ساختاری و شهروندگرایی سازمانی است.  }, keywords_fa = {شهروندگرایی سازمانی,رفتار شهروندی سازمانی,تکنیک دلفی,مدل‌سازی معادلات ساختاری,شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق}, url = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2494.html}, eprint = {https://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_2494_9f6730f2a1fb489b22915b9d92717773.pdf} }