با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی

آ

  • آذر، عادل بررسی راهکارهای ارتقای قابلیت‌پذیری سیاسی، اجتماعی، اداری و فنی خط‌مشی‌های عمومی کشور با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 17-34]

  • آذر، عادل طراحی و تبیین مدل خودتوسعه‌ای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]

ا

  • ابراهیمی، سیدعباس بررسی راهکارهای ارتقای قابلیت‌پذیری سیاسی، اجتماعی، اداری و فنی خط‌مشی‌های عمومی کشور با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 17-34]

  • ابوالحسنی، ‌اصغر بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیم‌محوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]

  • احمدی، سید علی‌اکبر طراحی و تبیین مدل خودتوسعه‌ای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]

  • احمدی، کیومرث مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت تبیین مولفه های آن در سازمان های دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 8-16]

  • اسلامبولچی، علیرضا طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های فرهنگی دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 43-63]

  • اعرابی، سید محمد مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]

  • الوانی، سید مهدی مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت تبیین مولفه های آن در سازمان های دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 8-16]

  • الوانی، سید مهدی مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]

  • الوداری، حسن طراحی وتبیین مدلی برای انطباق‌پذیری سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 83-97]

  • امینی، محمدتقی طراحی وتبیین مدلی برای انطباق‌پذیری سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 83-97]

ب

  • بودلایی، حسن مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]

ج

  • جوکار، علی اکبر طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]

ح

  • حسینی، میرزا حسن طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]

د

  • دانایی‌فرد، حسن بررسی راهکارهای ارتقای قابلیت‌پذیری سیاسی، اجتماعی، اداری و فنی خط‌مشی‌های عمومی کشور با استفاده از رویکرد خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 17-34]

  • درویش، حسن سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]

ر

  • رستگار، عباسعلی بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 93-114]

  • رسولی، رضا بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیم‌محوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]

  • رسولی، رضا سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]

  • رضایی منش، بهروز طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های فرهنگی دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 43-63]

  • رضائیان، علی اعتیاد به کار: بستری برای تقویت رفتارهای شهروند سازمانی یا پدیده ای منفی برای سازمان های دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 35-42]

  • رضائی لیماهی، سیروس بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیم‌محوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]

ز

  • زاهدی، شمس السادات طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های فرهنگی دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 43-63]

س

  • سرلک، محمدعلی بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیم‌محوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]

  • سعدآبادی، علی اصغر شناسایی و بررسی موانع کار تیمی در سازمان‌های دانش محور و پارک های علم و فناوری با رویکرد فازی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 65-82]

ش

  • شهیدی، محسن طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]

ط

  • طالقانی، غلامرضا شناسایی و بررسی موانع کار تیمی در سازمان‌های دانش محور و پارک های علم و فناوری با رویکرد فازی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 65-82]

ع

  • عرفانی آداب، الهام اعتیاد به کار: بستری برای تقویت رفتارهای شهروند سازمانی یا پدیده ای منفی برای سازمان های دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 35-42]

  • عسکری‌نژاد، منیره طراحی و تبیین مدل خودتوسعه‌ای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]

غ

  • غریبی، مجتبی اعتیاد به کار: بستری برای تقویت رفتارهای شهروند سازمانی یا پدیده ای منفی برای سازمان های دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 35-42]

ف

  • فرتاش، کیارش بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 93-114]

  • فرج‌وند، اسفندیار طراحی وتبیین مدلی برای انطباق‌پذیری سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 83-97]

  • فروتنی، زهرا طراحی و تبیین مدل خودتوسعه‌ای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]

ک

  • کریمی، اوژن طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]

  • کولیوند، پیر حسین سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]

گ

  • گلچین، آرمین شناسایی و بررسی موانع کار تیمی در سازمان‌های دانش محور و پارک های علم و فناوری با رویکرد فازی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 65-82]

م

  • مبارکی، حسن سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]

  • مشبکی اصفهانی، اصغر ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 49-60]

  • موسوی داودی، سیّد مهدی بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 93-114]

  • موسوی نژاد، سید هادی ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 49-60]

و

  • واعظی، رضا مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]

  • وحدتی، حجت ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 49-60]