با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی

ا

  • اثربخشی سازوکارهای ارتقاء بهره وری بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 7-24]

  • اثربخشی سازمانی تأثیرفرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای بر اثربخشی سازمان [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 7-28]

  • اجرای سیاست‌های گردشگری اولویت‌بندی جایگاه سازمان‌ها دولتی در عرصه اجرا سیاست‌های صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد تاپسیس فازی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 63-82]

  • اخلاق حرفه ای تأثیرفرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای بر اثربخشی سازمان [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 7-28]

  • ارزشیابی معیارهای ارزشیابی اساتید در اندیشه دانشجویان، پژوهشی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 29-44]

  • ارزش‌های مدیریتی بررسی نقش مداخله‌گر جو سازمانی در ارتقای نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 26-50]

  • اعتماد عمومی مطالعۀ نقش عدالت زبانی در ارتقای اعتماد عمومی و مشارکت عمومی شهروندان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 37-56]

  • انگیزش بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 105-119]

  • انگیزه بخشی معیارهای ارزشیابی اساتید در اندیشه دانشجویان، پژوهشی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 29-44]

  • انگیزه فرهنگی طراحی مدل شایستگی مدیران در سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 19-36]

ب

  • بازیگران سیاست‌های گردشگری اولویت‌بندی جایگاه سازمان‌ها دولتی در عرصه اجرا سیاست‌های صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد تاپسیس فازی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 63-82]

  • بالندگی سازمانی ارتباط بالندگی سازمانی با عزت نفس و ابعاد آن در کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 77-94]

  • بخش دولتی سازوکارهای ارتقاء بهره وری بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 7-24]

  • بدگمانی به تغییر سازمانی بررسی و تبیین عوامل موثر بر بدگمانی به تغییر سازمانی در دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 89-100]

  • بلوغ سازمانی تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 67-75]

  • بهره وری بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 105-119]

  • بهره وری سازوکارهای ارتقاء بهره وری بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 7-24]

پ

  • پارادایم تفسیری و ساخت‌گرایی تحلیلی بر روش‌شناسی فن وقایع حساس: نگاهی فلسفی، اجرایی و انتقادی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 135-161]

  • پالایشگاه گاز عسلویه تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 67-75]

  • پژوهش ترکیبی سازوکارهای ارتقاء بهره وری بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 7-24]

  • پژوهش کیفی تحلیلی بر روش‌شناسی فن وقایع حساس: نگاهی فلسفی، اجرایی و انتقادی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 135-161]

ت

  • تحلیل مضمون مدلسازی شایستگی‌های منابع انسانی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه ( مطالعه موردی؛ سنخیت سنجی شایستگی‌های منابع انسانی در دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 83-108]

  • ترس از تنبیه شدن ارائه مدل مدیریت رفتارهای کاری نابهنجار بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 65-88]

  • تصویر سازمانی شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 120-107]

  • تعهدسازمانی بررسی رابطه بین رویکرد راهبردی نظام نگهداشت منابع انسانی و تعهد سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 49-64]

  • تکنیک دلفی طراحی و تبیین مدل مفهومی شهروندگرایی سازمانی [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 121-138]

  • توانایی علمی معیارهای ارزشیابی اساتید در اندیشه دانشجویان، پژوهشی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 29-44]

  • توانمندسازی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 51-65]

ج

  • جو سازمانی بررسی نقش مداخله‌گر جو سازمانی در ارتقای نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 26-50]

ح

  • حرفه ای ها بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 105-119]

  • حقوق شهروندان الگوی مشارکت شهروندی در مدیریت دولتی مبتنی بر تعالیم نهج البلاغه [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 25-48]

خ

  • خدمت محوری سازمانی طراحی وتبیین مدل سازمان خادم(مورد مطالعه:کمیته امداد امام خمینی(ره ) ) [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 57-76]

  • خودسازماندهی بررسی و تحلیل میزان سنخیت دانشگاه پیام نور با الگوی مفهومی سازمان هولوگراف [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 45-63]

د

  • دانشگاه شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 120-107]

  • دانشگاه پیام نور بررسی و تحلیل میزان سنخیت دانشگاه پیام نور با الگوی مفهومی سازمان هولوگراف [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 45-63]

  • دانشگاه پیام نور بررسی نقش مداخله‌گر جو سازمانی در ارتقای نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 26-50]

  • دولت اسلامی الگوی مشارکت شهروندی در مدیریت دولتی مبتنی بر تعالیم نهج البلاغه [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 25-48]

ر

  • رضایت مشتریان بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 51-65]

  • رفتار سازمانی شناسایی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی به روش آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت‌کننده [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 7-18]

  • رفتار شهروندی سازمانی طراحی و تبیین مدل مفهومی شهروندگرایی سازمانی [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 121-138]

  • رفتار کاری نابهنجار ارائه مدل مدیریت رفتارهای کاری نابهنجار بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 65-88]

  • روش تحقیق ترکیبی بررسی و تحلیل میزان سنخیت دانشگاه پیام نور با الگوی مفهومی سازمان هولوگراف [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 45-63]

  • رویکرد راهبردی در نظام نگهداشت منابع انسانی بررسی رابطه بین رویکرد راهبردی نظام نگهداشت منابع انسانی و تعهد سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 49-64]

س

  • سازمان خادم طراحی وتبیین مدل سازمان خادم(مورد مطالعه:کمیته امداد امام خمینی(ره ) ) [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 57-76]

  • سازمان فرهنگی طراحی مدل شایستگی مدیران در سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 19-36]

  • سازمان های دولتی بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 105-119]

  • سازمان‌های دولتی نقش ظرفیت جذب در بهبود رقابت پذیری فناوری: کلید موفقیت سازمان‌های دولتی کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر ایران) [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 76-106]

  • سازمان هولوگراف بررسی و تحلیل میزان سنخیت دانشگاه پیام نور با الگوی مفهومی سازمان هولوگراف [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 45-63]

  • سیاست‌های گردشگری اولویت‌بندی جایگاه سازمان‌ها دولتی در عرصه اجرا سیاست‌های صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد تاپسیس فازی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 63-82]

  • سیستم مدیریت زیست محیطی تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 67-75]

  • سیستم مدیریت یکپارچه تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 67-75]

  • سیستم مدیریت کیفیت تأثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر بلوغ سازمانی؛ مورد مطالعه پالایشگاه چهارم گاز عسلویه [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 67-75]

  • سکوت سازمانی شناسایی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی به روش آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت‌کننده [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 7-18]

ش

  • شایستگی مدلسازی شایستگی‌های منابع انسانی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه ( مطالعه موردی؛ سنخیت سنجی شایستگی‌های منابع انسانی در دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 83-108]

  • شایستگی طراحی مدل شایستگی مدیران در سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 19-36]

  • شرکت تعاونی طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 7-25]

  • شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق طراحی و تبیین مدل مفهومی شهروندگرایی سازمانی [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 121-138]

  • شرکت ملی حفاری ایران شناسایی عوامل مؤثر بر سکوت سازمانی به روش آمیخته تشریحی انتخاب مشارکت‌کننده [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 7-18]

  • شهروند اخلاقی طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 7-25]

  • شهروند اقتصادی طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 7-25]

  • شهروند داوطلبانه طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 7-25]

  • شهروند شرکتی طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 7-25]

  • شهروند قانونی طراحی الگوی شهروندگرایی شرکتی در شرکت‌های تعاونی استان کردستان [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 7-25]

  • شهروندگرایی سازمانی طراحی و تبیین مدل مفهومی شهروندگرایی سازمانی [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 121-138]

ص

  • صندوق ضمانت صادرات تأثیرفرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای بر اثربخشی سازمان [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 7-28]

ظ

  • ظرفیت جذب نقش ظرفیت جذب در بهبود رقابت پذیری فناوری: کلید موفقیت سازمان‌های دولتی کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر ایران) [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 76-106]

ع

  • عدالت رفتاری معیارهای ارزشیابی اساتید در اندیشه دانشجویان، پژوهشی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 29-44]

  • عدالت زبانی مطالعۀ نقش عدالت زبانی در ارتقای اعتماد عمومی و مشارکت عمومی شهروندان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 37-56]

  • عزت نفس ارتباط بالندگی سازمانی با عزت نفس و ابعاد آن در کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 77-94]

  • عزت نفس اجتماعی ارتباط بالندگی سازمانی با عزت نفس و ابعاد آن در کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 77-94]

  • عزت نفس تحصیلی ارتباط بالندگی سازمانی با عزت نفس و ابعاد آن در کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 77-94]

  • عزت نفس خانوادگی ارتباط بالندگی سازمانی با عزت نفس و ابعاد آن در کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 77-94]

  • عملکرد شغلی نقش هویت تیمی و هویت سازمانی بر عملکرد شغلی و مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 95-110]

غ

ف

  • فرهنگ سازمانی تأثیرفرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای بر اثربخشی سازمان [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 7-28]

  • فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین مدل هویت‌یابی سازمانی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 119-134]

  • فناوری شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 120-107]

  • فن وقایع حساس تحلیلی بر روش‌شناسی فن وقایع حساس: نگاهی فلسفی، اجرایی و انتقادی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 135-161]

ک

  • کارایی سازوکارهای ارتقاء بهره وری بخش دولتی ایران [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 7-24]

  • کانون کنترل ارائه مدل مدیریت رفتارهای کاری نابهنجار بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 65-88]

  • کشورهای در حال توسعه نقش ظرفیت جذب در بهبود رقابت پذیری فناوری: کلید موفقیت سازمان‌های دولتی کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر ایران) [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 76-106]

  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 51-65]

  • کمترین مربعات جزئی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 51-65]

م

  • محرکها بررسی و تبیین عوامل موثر بر بدگمانی به تغییر سازمانی در دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 89-100]

  • مدیران بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 105-119]

  • مدیریت دانش- رهبری تحول آفرین- رهبری تبادلی- رهبری عدم مداخله گر تبیین سبک رهبری توانمندساز چرخه دانش در دانشگاه های کشور [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 101-110]

  • مدیریت منابع انسانی طراحی و تبیین مدل هویت‌یابی سازمانی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 119-134]

  • مدل شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 120-107]

  • مدل سازی ساختاری تفسیری مدلسازی شایستگی‌های منابع انسانی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه ( مطالعه موردی؛ سنخیت سنجی شایستگی‌های منابع انسانی در دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 83-108]

  • مدل‏سازی ساختاری تفسیری بررسی و تحلیل میزان سنخیت دانشگاه پیام نور با الگوی مفهومی سازمان هولوگراف [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 45-63]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری طراحی و تبیین مدل مفهومی شهروندگرایی سازمانی [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 121-138]

  • مدلسازی معادله ساختاری بررسی و تبیین عوامل موثر بر بدگمانی به تغییر سازمانی در دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 89-100]

  • مردم سالاری دینی‌ الگوی مشارکت شهروندی در مدیریت دولتی مبتنی بر تعالیم نهج البلاغه [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 25-48]

  • مسئولیت اجتماعی نقش هویت تیمی و هویت سازمانی بر عملکرد شغلی و مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 95-110]

  • مسئولیت پذیری معیارهای ارزشیابی اساتید در اندیشه دانشجویان، پژوهشی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 29-44]

  • مشارکت شهروندان الگوی مشارکت شهروندی در مدیریت دولتی مبتنی بر تعالیم نهج البلاغه [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 25-48]

  • مشارکت عمومی مطالعۀ نقش عدالت زبانی در ارتقای اعتماد عمومی و مشارکت عمومی شهروندان [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 37-56]

  • منابع انسانی مدلسازی شایستگی‌های منابع انسانی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه ( مطالعه موردی؛ سنخیت سنجی شایستگی‌های منابع انسانی در دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 83-108]

  • منش فرهنگی طراحی مدل شایستگی مدیران در سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 19-36]

ن

  • نظام نگهداشت منابع انسانی بررسی رابطه بین رویکرد راهبردی نظام نگهداشت منابع انسانی و تعهد سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 49-64]

  • نظریه رفتار برنامه ریزی شده ارائه مدل مدیریت رفتارهای کاری نابهنجار بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 65-88]

  • نظریه مفهوم سازی داده بنیاد طراحی وتبیین مدل سازمان خادم(مورد مطالعه:کمیته امداد امام خمینی(ره ) ) [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 57-76]

  • نگرش خدمت گرا طراحی وتبیین مدل سازمان خادم(مورد مطالعه:کمیته امداد امام خمینی(ره ) ) [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 57-76]

  • نهج البلاغه مدلسازی شایستگی‌های منابع انسانی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه ( مطالعه موردی؛ سنخیت سنجی شایستگی‌های منابع انسانی در دانشگاه امام صادق(ع)) [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 83-108]

  • نهج البلاغه الگوی مشارکت شهروندی در مدیریت دولتی مبتنی بر تعالیم نهج البلاغه [دوره 2، شماره 3 (پیاپی 7)، 1393-1392، صفحه 25-48]

  • نوآوری بررسی نقش مداخله‌گر جو سازمانی در ارتقای نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 26-50]

  • نوآوری مدیریتی بررسی نقش مداخله‌گر جو سازمانی در ارتقای نوآوری مدیریتی در دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 26-50]

و

  • وجهۀ سازمان طراحی و تبیین مدل هویت‌یابی سازمانی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 119-134]

  • وفاداری مشتریان بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6)، 1393-1392، صفحه 51-65]

  • وقایع حساس تحلیلی بر روش‌شناسی فن وقایع حساس: نگاهی فلسفی، اجرایی و انتقادی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 135-161]

ه

  • هدف مداری بهبود بهره وری مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 105-119]

  • هویت‌یابی سازمانی طراحی و تبیین مدل هویت‌یابی سازمانی [دوره 2، شماره 1 (پیاپی 5)، 1393-1392، صفحه 119-134]

  • هویت تیمی نقش هویت تیمی و هویت سازمانی بر عملکرد شغلی و مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 95-110]

  • هویت سازمانی نقش هویت تیمی و هویت سازمانی بر عملکرد شغلی و مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 95-110]

  • هوش نرم طراحی مدل شایستگی مدیران در سازمان‌های فرهنگی کشور [دوره 2، شماره 4 (پیاپی 8)، 1393-1392، صفحه 19-36]