با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی

آ

  • آنتی پروتوتایپ های پیروی بررسی اثر مبادله رهبر- پیرو برنظریه‌های ضمنی پیروی پیروان [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 31-42]

  • آینده پژوهی آینده پژوهی در علوم انسانی با رویکرد مدیریت دانش؛ ملاحظات، دستاوردها و اثرات [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 31-46]

ا

  • اثربخشی حسابرسی داخلی بررسی اثربخشی حسابرسی داخلی در عملکرد مدیریت ریسک و کنترل سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • اجتناب مالیاتی واکاوی کیفیت گزارشگری مالی و اجتناب مالیاتی در پرتو مالکیت دولتی و ارتباطات سیاسی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 61-76]

  • اخلاق پایش نقش اخلاق حرفه ای مدیران در صیانت از حقوق انسانی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 125-134]

  • اخلاق حرفه ای مدیران پایش نقش اخلاق حرفه ای مدیران در صیانت از حقوق انسانی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 125-134]

  • ارتباطات سازمانی مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • ارتباطات سیاسی واکاوی کیفیت گزارشگری مالی و اجتناب مالیاتی در پرتو مالکیت دولتی و ارتباطات سیاسی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 61-76]

  • ارتش تبیین عوامل مؤثر بر دوستی در محل کار با رویکرد مردم‌نگاری [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • ارتقای شغلی شناسایی الگوهای ذهنی کارکنان دانشگاه ایلام در خصوص ارتقای شغلی با کاربست روش کیو (Q) [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • ارزیابی عملکرد طراحی و تبیین مدل برنامه‌ریزی راهبردی با رویکرد مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون) [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • ارزش طراحی و تبیین مدل ارزش‌های سازمانی مبتنی‌بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 33-48]

  • ارزش شناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی دولتی [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 121-136]

  • ارزش‌های سازمانی طراحی و تبیین مدل ارزش‌های سازمانی مبتنی‌بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 33-48]

  • استراتژی تجاری همسوسازی استراتژی‌های منابع انسانی و تجاری بر مبنای تئوری نقاط مرجع استراتژیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 130-113]

  • ا ستراتژی منابع انسانی همسوسازی استراتژی‌های منابع انسانی و تجاری بر مبنای تئوری نقاط مرجع استراتژیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 130-113]

  • استعاره پردازی استعاره‌پردازی رفتاری کارکنان در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 13-32]

  • اصول ایجابی اصول عزل و نصب کارگزاران با رویکرد اندیشه سیاسی امام علی(ع) در نهج البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 137-150]

  • اصول سلبی اصول عزل و نصب کارگزاران با رویکرد اندیشه سیاسی امام علی(ع) در نهج البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 137-150]

  • اعضاء هیئت علمی طراحی مدل فرهنگ تفکر انتقادی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 107-124]

  • الگوی پیشایندها بی‌ملاحظگی طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 67-80]

  • الگوریتم ژنتیک شناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی دولتی [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 121-136]

  • الگوهای ذهنی شناسایی الگوهای ذهنی کارکنان دانشگاه ایلام در خصوص ارتقای شغلی با کاربست روش کیو (Q) [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • اندازه اثر فراتحلیل مطالعات رابطه‌ بین ادراک عدالت سازمانی و فرهنگ کار [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 43-60]

  • اندیشه سیاسی اصول عزل و نصب کارگزاران با رویکرد اندیشه سیاسی امام علی(ع) در نهج البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 137-150]

  • اینرسی سازمانی ارائه مدل مدیریت اینرسی سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 39-48]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 131-140]

  • بازاریابی عصبی طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 131-140]

  • بازنمایی بررسی نشانه شناسانه ارتباط میان بازنمایی مدیران دولتی در سینما و گفتمان مدیریتی حاکم بر کشور در دوره ساخت فیلم [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • بانکداری طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 131-140]

  • بخش دولتی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر عملکرد ارزش محور منابع انسانی در بخش دولتی با رویکرد تحلیل سلسله‌مراتبی فازی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 65-80]

  • بدرفتاری مشتریان رابطه میان بدرفتاری مشتریان، ناهمسانی هیجانی و فزسودگی عاطفی با رفتارهای تالفی جویانه کارکنان: نقش تعدیلگر جو حمایت سرپرست [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • برند تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 95-106]

  • برند گردشگری تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 95-106]

  • برونسپاری فرایند جذب منابع انسانی مطالعه مزایا و معایب برون‌سپاری فرایند جذب منابع انسانی در شرکت ارتباطات سیار ایران [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 77-88]

  • بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 67-80]

  • بومی سازی طراحی مدل دولت کارآفرین برای سازمان های اداری ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 91-106]

پ

  • پارانویا تبیین علل پارانویای سازمانی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 31-38]

  • پدیدارشناسی استعاره‌پردازی رفتاری کارکنان در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 13-32]

  • پدیده رفتاری استعاره‌پردازی رفتاری کارکنان در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 13-32]

  • پروتوتایپ های پیروی بررسی اثر مبادله رهبر- پیرو برنظریه‌های ضمنی پیروی پیروان [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 31-42]

  • پروموتاسیون شناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی دولتی [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 121-136]

ت

  • تجاری سازی فناوری طراحی مدل خط‌مشی‌گذاری تجاری‌سازی فناوری نانو با رویکرد متدولوژی سیستم‌های نرم [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 89-106]

  • تحلیل سلسله مراتبی فازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر عملکرد ارزش محور منابع انسانی در بخش دولتی با رویکرد تحلیل سلسله‌مراتبی فازی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 65-80]

  • تحلیل مضمون استعاره‌پردازی رفتاری کارکنان در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 13-32]

  • تحلیل مضمون واکاوی موانع هماهنگی بین سازمان های بخش عمومی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • تحلیل مفهومی شفاف‌سازی مفهوم «شایستگی» در مدیریت منابع انسانی با رویکرد تحلیل مفهومی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • تغییر خط‌ مشی تبیین ثبات و تغییر خط‌مشی یارانه‌ای ایران: چهارچوب ائتلاف مدافع [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 67-88]

  • تغییر و تحول سازمانی ارائه مدل مدیریت اینرسی سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 39-48]

  • تفکر انتقادی طراحی مدل فرهنگ تفکر انتقادی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 107-124]

ج

  • جذب مشتری طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 131-140]

  • جو حمایت سرپرست رابطه میان بدرفتاری مشتریان، ناهمسانی هیجانی و فزسودگی عاطفی با رفتارهای تالفی جویانه کارکنان: نقش تعدیلگر جو حمایت سرپرست [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 81-94]

چ

  • چهارچوب ائتلاف مدافع تبیین ثبات و تغییر خط‌مشی یارانه‌ای ایران: چهارچوب ائتلاف مدافع [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 67-88]

ح

  • حسابداری دولتی مطالعه اکتشافی عوامل مؤثر بر رعایت عدالت منطقه ای در خط مشی های بودجه ای ایران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 47-64]

  • حقوق انسانی پایش نقش اخلاق حرفه ای مدیران در صیانت از حقوق انسانی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 125-134]

خ

  • خط مشی گذاری طراحی مدل خط‌مشی‌گذاری تجاری‌سازی فناوری نانو با رویکرد متدولوژی سیستم‌های نرم [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 89-106]

د

  • دانشگاه پایش نقش اخلاق حرفه ای مدیران در صیانت از حقوق انسانی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 125-134]

  • دانشگاه ایلام شناسایی الگوهای ذهنی کارکنان دانشگاه ایلام در خصوص ارتقای شغلی با کاربست روش کیو (Q) [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • دلفی فازی شناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی دولتی [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 121-136]

  • دوستی در محل کار تبیین عوامل مؤثر بر دوستی در محل کار با رویکرد مردم‌نگاری [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • دولت طراحی مدل دولت کارآفرین برای سازمان های اداری ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 91-106]

  • دولت کارآفرین طراحی مدل دولت کارآفرین برای سازمان های اداری ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 91-106]

  • دولت های جمهوری اسلامی ایران بررسی نشانه شناسانه ارتباط میان بازنمایی مدیران دولتی در سینما و گفتمان مدیریتی حاکم بر کشور در دوره ساخت فیلم [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 49-66]

ر

  • ردیابی فرایند تبیین ثبات و تغییر خط‌مشی یارانه‌ای ایران: چهارچوب ائتلاف مدافع [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 67-88]

  • رفتارهای تلافی‌جویانه کارکنان رابطه میان بدرفتاری مشتریان، ناهمسانی هیجانی و فزسودگی عاطفی با رفتارهای تالفی جویانه کارکنان: نقش تعدیلگر جو حمایت سرپرست [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • روش کیو شناسایی الگوهای ذهنی کارکنان دانشگاه ایلام در خصوص ارتقای شغلی با کاربست روش کیو (Q) [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 107-120]

س

  • سازمان تأمین اجتماعی طراحی الگویی از پیشایندهای بی‌ملاحظگی کارمند نسبت به مشتری در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 67-80]

  • سازمان دولتی استعاره‌پردازی رفتاری کارکنان در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 13-32]

  • سازمان‌های بخش عمومی واکاوی موانع هماهنگی بین سازمان های بخش عمومی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • سازمان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی فراتحلیل مطالعات رابطه‌ بین ادراک عدالت سازمانی و فرهنگ کار [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 43-60]

ش

  • شایستگی شفاف‌سازی مفهوم «شایستگی» در مدیریت منابع انسانی با رویکرد تحلیل مفهومی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • شایستگی مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • شایستگی عاطفی‌اجتماعی مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • شرکت پتروشیمی کشور تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 95-112]

  • شفاف‌سازی مفاهیم شفاف‌سازی مفهوم «شایستگی» در مدیریت منابع انسانی با رویکرد تحلیل مفهومی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 13-30]

ع

  • عدالت بین قومی مطالعه اکتشافی عوامل مؤثر بر رعایت عدالت منطقه ای در خط مشی های بودجه ای ایران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 47-64]

  • عدالت سازمانی فراتحلیل مطالعات رابطه‌ بین ادراک عدالت سازمانی و فرهنگ کار [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 43-60]

  • عدالت منطقه ای مطالعه اکتشافی عوامل مؤثر بر رعایت عدالت منطقه ای در خط مشی های بودجه ای ایران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 47-64]

  • عزل و نصب اصول عزل و نصب کارگزاران با رویکرد اندیشه سیاسی امام علی(ع) در نهج البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 137-150]

  • علل پارانویای سازمانی تبیین علل پارانویای سازمانی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 31-38]

  • علوم انسانی آینده پژوهی در علوم انسانی با رویکرد مدیریت دانش؛ ملاحظات، دستاوردها و اثرات [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 31-46]

  • عملکرد فردی مبتنی بر ارزش عمومی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر عملکرد ارزش محور منابع انسانی در بخش دولتی با رویکرد تحلیل سلسله‌مراتبی فازی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 65-80]

  • عملکرد کنترل بررسی اثربخشی حسابرسی داخلی در عملکرد مدیریت ریسک و کنترل سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • عملکرد مدیریت ریسک بررسی اثربخشی حسابرسی داخلی در عملکرد مدیریت ریسک و کنترل سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • عوامل ملی مطالعه اکتشافی عوامل مؤثر بر رعایت عدالت منطقه ای در خط مشی های بودجه ای ایران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 47-64]

  • عوامل منطقه ای مطالعه اکتشافی عوامل مؤثر بر رعایت عدالت منطقه ای در خط مشی های بودجه ای ایران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 47-64]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات رابطه‌ بین ادراک عدالت سازمانی و فرهنگ کار [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 43-60]

  • فرایند جذب منابع انسانی مطالعه مزایا و معایب برون‌سپاری فرایند جذب منابع انسانی در شرکت ارتباطات سیار ایران [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 77-88]

  • فرایند خط‌ مشی‌ گذاری تبیین ثبات و تغییر خط‌مشی یارانه‌ای ایران: چهارچوب ائتلاف مدافع [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 67-88]

  • فرسودگی عاطفی رابطه میان بدرفتاری مشتریان، ناهمسانی هیجانی و فزسودگی عاطفی با رفتارهای تالفی جویانه کارکنان: نقش تعدیلگر جو حمایت سرپرست [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • فرهنگ سازمانی طراحی مدل فرهنگ تفکر انتقادی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 107-124]

  • فرهنگ کار فراتحلیل مطالعات رابطه‌ بین ادراک عدالت سازمانی و فرهنگ کار [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 43-60]

  • فیلم های سینمایی بررسی نشانه شناسانه ارتباط میان بازنمایی مدیران دولتی در سینما و گفتمان مدیریتی حاکم بر کشور در دوره ساخت فیلم [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • فناوری نانو طراحی مدل خط‌مشی‌گذاری تجاری‌سازی فناوری نانو با رویکرد متدولوژی سیستم‌های نرم [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 89-106]

  • فن دلفی طراحی مدل دولت کارآفرین برای سازمان های اداری ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 91-106]

ک

  • کیفیت گزارشگری مالی واکاوی کیفیت گزارشگری مالی و اجتناب مالیاتی در پرتو مالکیت دولتی و ارتباطات سیاسی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 61-76]

گ

  • گردشگری تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 95-106]

  • گفتمان بررسی نشانه شناسانه ارتباط میان بازنمایی مدیران دولتی در سینما و گفتمان مدیریتی حاکم بر کشور در دوره ساخت فیلم [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 49-66]

م

  • مالکیت دولتی واکاوی کیفیت گزارشگری مالی و اجتناب مالیاتی در پرتو مالکیت دولتی و ارتباطات سیاسی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 61-76]

  • مبادله رهبر-پیرو بررسی اثر مبادله رهبر- پیرو برنظریه‌های ضمنی پیروی پیروان [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 31-42]

  • متدولوژی سیستم های نرم طراحی مدل خط‌مشی‌گذاری تجاری‌سازی فناوری نانو با رویکرد متدولوژی سیستم‌های نرم [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 89-106]

  • مدیریت استراتژیک طراحی و تبیین مدل برنامه‌ریزی راهبردی با رویکرد مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون) [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • مدیریت تغییر ارائه مدل مدیریت اینرسی سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 39-48]

  • مدیریت دانش آینده پژوهی در علوم انسانی با رویکرد مدیریت دانش؛ ملاحظات، دستاوردها و اثرات [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 31-46]

  • مدل برند گردشگری تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 95-106]

  • مدل تعالی سازمانی(EFQM) طراحی و تبیین مدل برنامه‌ریزی راهبردی با رویکرد مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون) [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • مدل شایستگی شفاف‌سازی مفهوم «شایستگی» در مدیریت منابع انسانی با رویکرد تحلیل مفهومی [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • مردم‌نگاری تبیین عوامل مؤثر بر دوستی در محل کار با رویکرد مردم‌نگاری [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • مزایا و معایب مطالعه مزایا و معایب برون‌سپاری فرایند جذب منابع انسانی در شرکت ارتباطات سیار ایران [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 77-88]

  • منابع انسانی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر عملکرد ارزش محور منابع انسانی در بخش دولتی با رویکرد تحلیل سلسله‌مراتبی فازی [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 65-80]

  • مهندسی ارزش شناسایی و اولویت بندی شاخص های مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی دولتی [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 121-136]

  • موانع هماهنگی واکاوی موانع هماهنگی بین سازمان های بخش عمومی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 13-30]

ن

  • ناهمسانی هیجانی رابطه میان بدرفتاری مشتریان، ناهمسانی هیجانی و فزسودگی عاطفی با رفتارهای تالفی جویانه کارکنان: نقش تعدیلگر جو حمایت سرپرست [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 81-94]

  • نشانه شناسی بررسی نشانه شناسانه ارتباط میان بازنمایی مدیران دولتی در سینما و گفتمان مدیریتی حاکم بر کشور در دوره ساخت فیلم [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 49-66]

  • نظریه بازآفرینی دولت طراحی مدل دولت کارآفرین برای سازمان های اداری ایران [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 91-106]

  • نظریه داده بنیاد تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 95-112]

  • نظریه داده بنیاد تبیین علل پارانویای سازمانی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 31-38]

  • نظریه های ضمنی پیروی بررسی اثر مبادله رهبر- پیرو برنظریه‌های ضمنی پیروی پیروان [دوره 5، شماره 2 (پیاپی 18)، 1396-1395، صفحه 31-42]

  • نقاط مرجع استراتژیک همسوسازی استراتژی‌های منابع انسانی و تجاری بر مبنای تئوری نقاط مرجع استراتژیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 130-113]

  • نقشه استراتژیک طراحی و تبیین مدل برنامه‌ریزی راهبردی با رویکرد مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون) [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 107-120]

  • نهج‌البلاغه طراحی و تبیین مدل ارزش‌های سازمانی مبتنی‌بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 33-48]

  • نهج‌البلاغه اصول عزل و نصب کارگزاران با رویکرد اندیشه سیاسی امام علی(ع) در نهج البلاغه [دوره 5، شماره 1 (پیاپی 17)، 1396-1395، صفحه 137-150]

ه

  • هماهنگی بین سازمانی واکاوی موانع هماهنگی بین سازمان های بخش عمومی ایران [دوره 5، شماره 4 (پیاپی 20)، 1396-1395، صفحه 13-30]

  • همسو سازی استراتژی همسوسازی استراتژی‌های منابع انسانی و تجاری بر مبنای تئوری نقاط مرجع استراتژیک در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 130-113]

ی

  • یادگیری سازمانی تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور [دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19)، 1396-1395، صفحه 95-112]