با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
سایر
چهارمین رویکرد به گراندد تئوری؛ گراندد تئوری کوانتومی در عمل

مهران مصری؛ رضا سپهوند

دوره 13، شماره 2 (پیاپی 50) ، فروردین 1404، ، صفحه 1-18

https://doi.org/10.30473/ipom.2025.73153.5090

چکیده
  هدف از توسعه گراندد تئوری ساخت نظریه بر اساس داده‌ها است سه رویکرد قبلی گراندد تئوری دارای ضعف‌های عملیاتی بارزی است. برای پوشش ضعف‌های عملیاتی رویکردهای قبلی و احصای شکاف‌های آن‌ها چهارمین رویکرد به گراندد تئوری تحت عنوان رویکرد کوانتومی ارائه شد. هدف این تحقیق این است نشان دهد رویکرد کوانتومی در عمل کارایی لازم را دارد و ضعف‌های ...  بیشتر

تدوین الگوی جهانی‌شدن مدیریت اسلامی

محمدعلی علیزاده؛ مجتبی رمضانی؛ سید عبداله حجتی؛ نادر بهلولی؛ کریم اسگندری

دوره 10، شماره 4 (پیاپی 40) ، آبان 1401، ، صفحه 155-168

https://doi.org/10.30473/ipom.2022.64392.4638

چکیده
  از آنجایی که تدوین یک الگوی پرمحتوی در مدیریت اسلامی برای کشورهای منطقه، جهان اسلام و کل دنیا دارای اهمیت زیادی است، وجود یک الگوی جامع مدیریت اسلامی برای پاسخگویی به نیازهای مدیریتی و اداره کشورهای جهان در سایه مکتب غنی و نجات بخش اسلام یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. هدف اصلی این پژوهش طراحی الگوی جهانی‌شدن مدیریت اسلامی است با رویکرد ...  بیشتر

طراحی وتبیین مدل برندینگ گردشگری با رویکرد فرهنگی

متینه مقدم؛ میرزا حسن حسینی؛ موسی خادمی؛ علی اکبر جوکار

دوره 9، شماره 3 (پیاپی 35) ، تیر 1400، ، صفحه 79-96

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.54175.4152

چکیده
  در اوضاع کنونی کشور که تحریم‌های متعدد و نابسامانی‌های اقتصادی چرخ تولید داخلی را با مشکلاتی همراه کرده، گرایش به طراحی برند مصنوعات بومی و فرهنگی با رویکرد تجلی ارزش‌ها و تبلور قابلیت‌های گردشگری با رویکرد بهره‌وری از نتایج طرح آمایش استانی، همسو با موازین شعار جهش تولید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده که لازمه آن کشف مقوله‌های ...  بیشتر