با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
الگوی مفهومی هم آفرینی ارزش دانشگاهی با تأکید بر دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم با استفاده از رویکرد متاسنتز و دلفی فازی

آزین هرندی؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ امیر فاضل؛ محمدتقی امینی

دوره 10، شماره 1 (پیاپی 37) ، دی 1400، ، صفحه 103-124

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.58824.4377

چکیده
  با وجود ارائه مدل‌های هم آفرینی ارزش، هنوز ابعاد و مؤلفه‌های مختلف آن در دانشگاه‌ها روشن نیست. هدف این مقاله شناسایی عوامل، مؤلفه‌ها و پیامدهای هم آفرینی ارزش دانشگاهی با تأکید بر دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم و به‌تبع آن ارائه یک الگوی مفهومی براساس آن است. برای انجام این پژوهش علاوه بر مطالعه عمیق با استفاده از روش متاسنتز جهت ...  بیشتر