با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
علت یابی
بررسی و تحلیلی بر کیفیت آموزش مدیران دولتی در ایران از منظر چالش‌های کارکردی، فرآیندی، ساختاری و سیستمی

علی مهدی

دوره 13، شماره1 (پیاپی 49) ، دی 1403، ، صفحه 123-144

https://doi.org/10.30473/ipom.2024.72178.5026

چکیده
  بررسی کیفی آموزش مدیران دولتی، مقوله‌ای است که با توجه به اثرگذاری سیستمی آن بر سایر بخش‌های مدیریتی و اجرایی کشور از اهمیت بالایی برخودار است. مبتنی بر اهمیت این موضوع، پژوهش حاضر که از نظر هدف کاربردی و از نظر بررسی متغیرها توصیفی و اکتشافی و در روش اجرا پیمایشی است، با استفاده از طیف وسیعی از داده‌هایی از محل توزیع پرسشنامه هدفمند ...  بیشتر