احمدی،کیومرث (1391)؛" طراحی مدلی جهت ارزیابی پاسخ گویی اجتماعی سازمانی در سازمان های دولتی ایران"، رساله دکتری منتشر نشده، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
احمدی،کیومرث ؛ الوانی ، سید مهدی و امیری ، مقصود (1391)؛ " از اخلاق اجتماعی سازمانی تا پاسخ گویی اجتماعی سازمانی"؛ فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری ،سال هفتم شماره 1
الوانی، سید مهدی (1386)؛ “مدیریت عمومی”، تهران نشر نی.
اشتریان ،کیومرث (1386)؛ " سیاستگذاری عمومی ایران" ،نشر بنیاد حقوقی میزان
پورعزت، اصغر (1387)؛ "مبانی دانش اداره و امور دولت"، انتشارات سمت.
دانایی فرد،حسن(1387)؛ " چالش های مدیریت دولتی در ایران" ؛ انتشارات سمت
خداوردی ، علی(1383) ؛"پاسخ گویی در نظام مردم سالاری دینی" . فصلنامه تحولات سیاسی، نشر ناجا
شافعی، رضا و احمدی ، کیومرث .(1392)؛ “ مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی: تعاریف ، مفاهیم و مدل ها ” ، انتشارات سمت
طباطبایی،سیداحمد(1390)؛تبیین سیاست های کلی نظام اداری کشور؛انتشارات فر آزما پردازش
علی احمدی، علی رضا (1390). "پیش طرح الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت "؛ انتشارات تولید دانش
قاهری، مرضیه (1389)؛ “مسئولیت اجتماعی سازمان و ضرورت توجه به آن”، پژوهش نامه مسئولیت اجتماعی سازمان ها، شماره 4، نشر پژوهشکده تحقیقات راهبردی
قلی پور، رحمت الله (1387)؛ “تصمیم گیری سازمانی و خط مشی گذاری عمومی”، نشر سمت
میرعباسی، رمضان و شریفی،عیسی(1389)؛ "خادمیت: رویکرد نوین در مدیریت" ؛ انتشارات آذرخش
یعقوبی،نورمحمد(1389)؛ "مدیریت دولتی: سیر اندیشه های نوین "؛ انتشارات سمت
Boone, & Kurtz, L, D. (2002)." Management "New York: Mc Graw Hill
Ecimovic.T & Esposito.M.(2008)," The Individual and Corporate Social Responsibility", ANSTED University Malasia, PP:1-7
Jenny.F & Eshani.B.(2004), "Corporate Social Responsibility and Citizenship",Working Paper, Vol 44, No6.
John. M (2006)," Corporate Social Responsibility: The 3C-SR Model"Internation Journal of Social Economics, Vol33, PP:5-6
Jonker, j & De witte, M.(2006), "Management Models for Corporate Social Responsibility”,Springer Berlin.
Peter. K.(2001), “corporate Social Responsibility Audit within a Quality” Management Frome work Journal of Business Ethics,Vol 131
Sheikh, S,R & Beise, R (2011), “Corporate Social Responsibility or Cause-Related Marketing? The Role of Cause Specificity of CSR", Journal of Consumer Marketing, Volume 28, Number 1, pp: 27–39
Ubius, U & Alas, Ruth, (2009),” Ruth Alas Organizational Culture Types as Predictors of Corporate Social Responsibility", Engineering Economics , Vol 61, No, pp:90-99