حسنوی، رضا؛ پیمان اخوان و ابراهیم سنجقی (1389)."عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش"،تهران، انتشارات آتی نگر.
طرفی، سعید و ناهید بابایی (1392)."ارتباط بین مدیریت دانش و سبکهای رهبری در افزایش تعهد سازمانی شرکت اتوبوس رانی استان خوزستان " نخستین کنگره ملی توسعه خوشه صنعتی قطعات خودرو،سایت مرجع دانش سیویلیکا.
خلیفه سلطانی، حشمت ؛ سیدمجتبی حسینی و ناصر عسگری (1389)." سبکهای رهبری توانمندساز مدیریت دانش" فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، سال دوم، شماره 3-4 (پیاپی 8).
موسوی، محمد؛ میربلوک، مهدی(1392)" بررسی عوامل موثر بر آمادگی کارکنان برای پذیرش سیستم مدیریت دانش" فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، سال اول شماره دوم.
نیکبخت،اکرم؛ سید علی سیادت ، رضا هویدا و اعظم مقدم (1389)."رابطه ی بین مدیریت دانش با سبکهای رهبری مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان" فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت اطلاعات سلامت،دانشگاه علوم پزشکی اصفهان.
Baglar, R.; A .CApsi and S. Roccas.(2013) Transformational and Passive leadership: An Initial investigation of university instructors as leaders in a virtual learning environment, Educational management administration and leadership published on Line 12 , April 2013 available at: http:// ema.Sagepub.com.
Berson, Y.; L. A. Nemanich.; D. A. Waldman.; B. M. Galvin. & R. T. Keller.(2012)..Leadership and organizational learning: A multiple levels perspective, Leadership Quarterly, 17: pp577-594.
Chennemaneni, A. (2008). Determinants of Knowledge Sharing Behavior: Developing and Testing a Theoretical Model Crossan, Strategic leadership in dynamic environments’, Leadership Quarterly.
Debowski, S. (2006). Knowledge Management, John Wiley & Sons, Milton, QLD.
Fleishman, E. A.; M. D. Mumford. ; S. J. Zaccaro. ; K. Y. Levin. ; A. L. Korotkin. & M. B. Hein. (2013). Taxonomic efforts in the description of leader behavior , A synthesis and functional interpretation, Leadership Quarterly, 2: pp.245-287.Kaichao.Yu. & Kong Lingbo.(2012) .Research on the customer service system for diesel engine industry,IE&EM, 10 (2009), pp. 1380–1383
Loyer. R.(2012). Knowledge sharing: Moving away from the obsession with best practices, Journal of knowledge Management:11(1)
Mumford, M. D.; S. J., Zaccaro.; F. D.Harding. ; T. O. Jacobs. & E. A. Fleishman. (2014) Leadership skills for a changing world: Solving complex social problems, Leadership Quarterly, 11: pp11-35.
Politis, J.D. & J .Crawford. (2001). The Relationship of Various Leadership Styles to Knowledge Management , Leadership and Organization Journal. 22/8, pp.354-364.
Probst, Gilbert ; R. Stephen and kai Romhardt.(2000)..ManagingKnowledge Building Blocks for Success, p 30
Sarlak M.A.; M. Moradgholi. & A. Ghorbani.(2012). Effect of transformational leadership on intellectual capital, African Journal of Business Management, 6(27),pp.7977-7986.
Schiuma G.& A. Lerro .(2008). Knowledgebased Capital in building regionalinnovation capacity, Knowledge Manage 12(5), 121-136
Van Wijk R. ; J. Jansen & M. Lyles. (2008). Inter- and intra-organizational knowledge transfer: A meta-analytic review of its antecedents and consequences, Journal of Management Studies, 45(4), pp.830–853.
Viitala. R. (2004). Towards knowledge leadership. Leadership & Organization, Development Journal, 25(6), pp.528-544
Wang, D. (2005). Strategic leadership and organizational learning, Academy of Management Review, 29:pp.222-240.
Yeo, R. K. (2006). Building knowledge through action systems, process leadership and organizational learning, Foresight, 8(4), pp.34–44.
Zhang A.Y.; A.S. Tsui & D.X. Wang. (2013). Leadership behaviors and group creativity in Chinese organizations: The role of group processes, Leadership Quarterly, Vol. 22.pp. 851-862