احمدی، نسیبه (1389). معرفی و نقد روش دلفی ، علوم اجتماعی، شماره 22، 108 ـ 100.
الوانی، سیدمهدی؛ محمدی الیاس، قنبر؛ خنیفر، حسین؛ جندقی، غلامرضا و وکیلی، یوسف (1390)، کارآفرینی در بخش عمومی، رویکرد همافزایی، پژوهشهای مدیریت عمومی، سال چهارم، شماره دوازدهم، 5- 28.
الوانی، سیدمهدی؛ ریاحی، بهروز (1382). نظریه نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران، تحول اداری، شماره 41 و 42، 44 ـ 26.
الوانی، سیدمهدی؛ داناییفرد، حسن (1380). مدیریت دولتی و اعتماد عمومی، ویژه نامه مدیریت دولتی، شماره 55، 27 ـ 5.
ایراننژاد و دیگران (1391). عدالت اجتماعی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، شماره اول، 135 ـ 115.
ایزدی فرد و دیگران (1389). مسئولیت پذیری کارگزاران و مدیران سال دوم،از دیدگاه امام علی (ع) باتاکید بر بعد های اخلاق حرفه ای، پژوهشنامه علوی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، شماره دوم، 20 ـ 1.
پاشاییزاد، حسین(1386). نگاهی اجمالی به روش دلفی، پیک نور، سال ششم، شماره دوم، 89 ـ 63.
دلاور، علی(1384). احتمالات و آمار کاربردی در روان شناسی و علوم تربیتی، تهران: انتشارات رشد، 288.
اوزبورن، دیوید (1389). بازآفرینی دولت، چاپ دوم، مترجم فضل اله امینی، تهران: نشر فرا.
حق شناس و دیگران (1386). الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال دوم، شماره 8، 73 ـ 31.
رونق، یوسف (1388). طرح تکریم مردم و جلب رصایت ارباب رجوع در نظام اداری، نشریه منابع انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، شماره پنجم، 28 ـ 23.
زارع، رضا؛ بهمنی چوب بستی، اکبر؛ فتحی زاده، علیرضا (1395). مفهوم پردازی و شناسایی آباد و شاخصهای دموکراسی سازمانی در سازمانهای بخش عمومی، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، سال سوم، شماره 15.
سمیعی پاقلعه؛ رضایی، احمد؛ منتظری، علی اکبر و سمعیی، روح ا.... (1391)، ارائه چارچوب تحلیلی ـ ادراکی مناسب از کارآفرینی دولتی، نخستین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان.
علیاحمدی، علیرضا و سعید نهایی، وحید (1386)، توصیفی جامع از
روشهای تحقیق ،تهران: انتشارات تولید دانش.
فقیهی و دیگران (1385)، مدیریتگرایی در سازمانهای دولتی ایران، نشریه کنترولر، سال دوم، شماره 5 و 6.
احمدی و دیگران (1392). بعدهای اخلاق حرفه ای در سازمان با الگو گرفتن از مبانی دینی، دوفصلنامه علمی ـ تخصصی اسلام و مدیریت، سال2، شماره3، 180 ـ 161.
مومنی، منصور (1387). تحلیل های آماری با استفاده از spss، تهران: انتشارات کتاب نو.
نرگسیان، عباس(1387). نگاهی به سیر تطور مدیریت دولتی، فرهنگ مدیریت، سال ششم، شماره هفدهم، 195 ـ 157.
Andrews, R. & Boyne, G.A. (2009). Centralization, Organizational Strategy and Public Service Performance. Journal of public Administration Researc and Theory, 19 (1), 57- 80.
Bllone, C. & Goerle, G.(1992).Reconciling public entrepreneurship and democracy,Public Administration Review, 52(2), 130 - 4.
Clarke, J. & Newman, J. (2007). What’s in a Name? Labour’s Citizen - Consumerand the Remaking of Public Services. Cultural Studies 21 (4), 738-757.
Cullen, R & Cushman, D. (2000). Transitions to competitive government: speed, consensus, and performance. New York: State Univrrsity of New York.
Ferlie, E., Hartle, j. & Martin, S. (2003).Changing public service organizations: current perspectives future prospects, British Journal of Management, 14(1), 1-14.
Gore, A. (1993). From red tape to results: creating a government that works better and costless, Washington: Government Printing Office.
Kellough, J. E, (1998). The reinventing government movement: A review and critique. Public administration Q, 22, 6-20.
Lewis, E. (1980). Public entrepreneurship: toward a theory of bureaucratic power, Blooming, IN: Indiana University Press.
Rourke. & Carol. (2003). Enterprise architecture: using the zachman framework, Thomson learning Inc, US, 24.
Osborne, d. & gaebler, T. (1992). Reinventing government: how the entrepreneurship spirit is transforming the public sector, reading: Addison-weslei.
Steven Van de Walle & Gerhard Hammerschmid, (2011). The Impact of the New Public Management: Challenges for Coordination and Cohesion in European Public Sectors, Halduskultuur – Administrative, Culture, 12 (2), 190-209.
Shojaei, S.,
Shirvani, A. &
Etebarian, A. (2016). Examining Reinventing Government from Opponents Point of View
. International Business Management 10(5), 633-637.
Shockley, G. E., Frank, P. M. & stough. R. R. (2002). Toward a theory of public sector entrepreneurship, paper presented at the NCIIA 7Th Annual Meeting, Boston.MA.
Slaughler, S & L. Leslie. (1997). Academic capitalism; politic, policies and the entrepreneurial university, BaltimoreMD: johns Hopkins University Press.
Tat-Kei, H. A. (2002). Reinventing local governments and the e-governmentinitiative. Public Administrative Review, 62(4), 34– 44.
Thompson, J. F. & Riccucci, M. N. (1998). Reinventing Government. Annu Rev .Politics Sci, 1, 231 -257.
Vito, G. F. & Kunselman, j. (2000). Reinventing government: the views of police middle managers. Police Q, 3,315-330.
Williams, D.W. (2000). Reinventing the proverbs of government. Public Administration Rev, 60, 522-534.
Zahra, S. A. & Hansen, C. )2000(. Privatization, Entrepreneurship. and global competitiveness in the 21 st century. Competitiveness review, 10(1).