ابراهیمزاده، عیسی (1382). «فرایند یاددهی – یادگیری و دانشگاههای باز و از راه دور در آینده». پیک نور علوم انسانی، شماره 2.
هچ، ماری (1393). تئوری سازمان مدرن نمـادین و تفسیری. ترجمه داناییفر. تهران: نشر افکار.
ضرغام، نصرتالله (1371). آموزش از راه دور در جهان. مجموعه مقالات تخصصی آموزش از راه دور. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
دریفوس، هیوبرت (2001). نگاهی فلسفی به اینترنت. ترجمه: علی ملائکه، (1383) تهران، گام نو.
ذوفن، شهناز (1383) کاربرد فناوریهای جدید در آموزش. تهران: انتشارت سمت.
رابینز، استیفن. (1396). تئوری سازمان. ترجمه الوانی و داناییفرد، تهران: انتشارات اشراقی.
رستگار، احمد؛ صیف، محمد حسین؛ مظلومیان، سعید؛ طالبی، سعیدو قربانی جهرمی، رضا (1394). «نقش واسطهای خودکارآمدی، اضطراب و سبکهای مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار».
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 6 (2)، 123 – 146.
رضاییان، علی (1392). تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم. تهران: انتشارات سمت.
شوقی، بهزاد و آقاجانی، طهمورث (1392). «بررسی تأثیر ساختار سازمانی بر فرهنگسازمانی». مجله مطالعات کمی در مدیریت، 4(2)، 79-96.
صادق پور، ابوالفضل (1393). نظریة تمرکز و عدم تمرکز. تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
غفاری، غلامرضا و ابراهیمی، عادل (1389). جامعهشناسی تغییرات اجتماعی. تهران: نشر لویه با همکاری نشر آگرا.
کاووسی، محمدرضا و سقایی، عباس (1384). روشهای اندازهگیری رضایت مشتری. تهران: انتشارات سبزان.
ظهور، حسن (1371). دانشگاه پیام نور،نظام نوینی در آموزش عالی ایران. «مجموعه مقالات اولین سمینار تخصصی آموزش از راه دور»، تهران: دانشگاه پیام نور.
منتظر، غلامعلی (1391). تبارشناسی فعالیتهای یادگیری الکترونیکی در ایران. تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
Annick, W., Marc, B., Ives, D.J., (2007), “Impact of organizational structure on nurses’ job satisfaction: A questionnaire survey”. International Journal of Nursing Studies, 44, 1011–1020.
Annual Report to Alberta Advanced Education For the year ended March 31, 2016.
Bates, A. T. (2005). Technology, e-learning and distance education. Routledge.
Dahft, R. A. (2015). Organization Theroy and Design: Structure, Process, and Outcomes. New York: West Publishing CoDaft RL (2008).The leadership experience. 4th thed. Mason, OH: SouthWestern.
Fredrickson, J. W. (1986). “The strategic decision process and organizational structure”. Academy of management review, 11(2), 280-297.
Garrison, D. R. (2011). E-learning in the 21st century: A framework for research and practice. Routledge.
McEvily, B., Soda, G. & Tortoriello, M. (2014). “More formally: Rediscovering the missing link between formal organization and informal social structure”. The Academy of Management Annals, 8(1), 299-345.
Martin, M & Stella, A. (2007). External Quality Assurance in Higher Education: making choices: Paris: UNESCO-IIEP.
Mihm, J. L., Christoph. H, Wilkinson, D. & Huberman, B. A., (2010). “Hierarchical Structure and Search in Complex Organizations”. Management Science, 56(5), 831-848.
Morales, C. R. (2010). Constructivist instructional design: A blueprint for online course design. In Handbook of Research on Human Performance and Instructional Technology (pp. 24-42). IGI Global.
Santos, A. (2010). Three contexts methodology: Strategies to bring reality to the classroom. In Handbook of Research on Human Performance and Instructional Technology (pp. 63-87). IGI Global.
Sanyal, B. C. & Martin, M. (2006). Financing Higher Education: International Perspectives. In GUNI, Higher Education in the World 2006. Series on the Social Commitment of Universities 1. Palgrave Macmillan.
http://www.en.ouchn.edu.cn.
http://www.ut.ac.id/
http://en.crtvu.edu.cn/research/iode
http://www2.athabascau.ca/aboutau/documents/strategic/SUP_highlights_09_08.