حقایق، سیروس و ارکیان، سهیلا (1384)، چگونه نظام مدیریت مشارکتی را در سازمان خود اجرا کنیم، انتشارات نوید شیراز، شیراز.
داناییفرد، حسن (1387)، چالشهای مدیریت دولتی در ایران، انتشارات سمت، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی.
شاهی، سکینه و همکاران (1396). رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با میل به ترک شغل نیروهای دانشگر، پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 7(2)، 127–106.
طالقانی، غلامرضا؛ دیواندری، علی و شیرمحمدی، ملیکا (1388). تأثیر حمایت ادراک شده از سوی سازمان بر تعهد کارکنان و عملکرد سازمانی: مطالعهای در شعب بانک ملت شهر تهران. فصلنامه علوم مدیریت ایران،4(16)، 25-1.
مهدی بیگی، نجمه (1396). نقش حمایت سازمانی ادراک شده در تعهد سازمانی کارکنان با میانجیگری بهداشت روانی، پژوهشهای مدیریت عمومی، 10(35)، 131-158.
نوروزی، حسن؛ گنجعلی وند، سمیه و
عبدالله پور، سجاد (1397).
تأثیرخشونتمشتریبرفرسودگیشغلی:تعدیلگریحمایت سازمانی ادراک شده، پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 8(1)، 157-176.
Ali, A., Ur – Rehman, M., Ulhaq, I. J., Ghafoor, M., Azeem, M .(2010). “Perceived Organizational Support and Psychological Empowerment”. European Journal of Social Science. 24(2), 134-150.
Chery, L. Aiken (20016). A Dc Burnout Intervention Program For Direct Care Staff Working in an Adolescent Residential Treatment program. (Unpublished Doctoral Thesis of Psycology Discipline). Cappela University.
Cropanzano, R., Howes, J. C., Grandey, A. A. & Toth, P. (1997). “The Relationship of Organizational Politics and Support to Work Behaviors, Attitudes, and Stress”. Journal of Organizational Behavior, 22, 159–180.
Dutta, V. & Sahey, S. (2016). “School leadership and its impact on student achievement; the mediating role of school climate and teacher job satisfaction”. International Journal of Educational Management, 30(6), 941.
Eisenberger, R., Armeli, S., Rexwinkel, B., Lynch, P. D. & Rhoades, L. (2001). “Reciprocation of perceived organizational support”. Journal of Applied Psychology, 86, 42–51.
Eisenberger, R., Rhoades, L. & Cameron, J. (1999). “Does pay for performance increase or decrease perceived self-determination and intrinsic motivation?” Journal of Personality and Social Psychology, 77, 1026–1040.
Eisenberger, Robert and Stinglhamber, Florence and Vandenberghe, Christian and L. Sucharski, Ivan and Rhoades, Linda (2002).“Perceived supervisor support: Contributions to perceived organizational support and employee retention”. Journal of Applied Psychology, 87(3), 565–573.
Ghani, N. & Hussin, T. (2009). “Antecedents of Perceived Organizational Support”. Canadian Social Science, 18(1), 39 - 53.
Nettleton, H., Christopher (2016). Online Video Content’s Impact on the Supportive Relationship between Sport Organization and Sports Journalist.(Unpublished master’s thesis). University of Minnesota.
Gatski, V. Milagros (2015). Leading The Dream: Understanding The Resiliency of Unauthorized Latina High School Seniors Pursuing Higher Education. Doctoral Dissertation Research. Argosy University, Washington, DC.
Gohlmann, T. (2018). Leadership Practices That Affect Student Achievment: Creating a Supportive Organization For Learning. Doctoral Dissertation Research in Education. Boston College.
Hekman, D. R., Steensma, H. K., Bigley, G. A., Hereford, J. F. (2009). “Combined Effects of Organizational and Professional Identification on the Reciprocity Dynamic for Professional Employees”. Academy of Management Journal, 52(3), 506-526.
Hitt, D. H. & Tucker, P. D. (2016). “Systematic review of key leader practices found to ent achievement: A unified framework”. Review of Educational Quarterly, 9, 370–390. Research, 86(2), 531-569.
Rhoades, L. & Eisenberger, R. (2002). “Perceived Organizational Support: A Review of the Literature”. Journal of Applied Psychology. 87(4), 698–714.
Tek-Yew, Lew) 2009. The Relationships between Perceived Organizational Support, Felt Obligation, Affective Organizational Commitment and Turnover Intention of Academics working with Private Higher Educational Institutions in Malaysia, European Journal of Social Sciences, 9(1),72-87.
Wayne, S. J., Shore, L. M. & Liden. R. C. (1997). “Perceived organizational support and leader-member exchange: A social exchange perspective”. Academy of Management Journal, 40, 82-111.