اسدزاده باویل، عباس (1394) نقش فضیلت سازمانی بر اشتیاق شغلی کارکنان ادارة کل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری.
بهزادی، الهام؛ نعامی، عبدالزهرا و بشلیده، کیومرث (1392). «بررسی رابطه فضیلت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی، وفاداری سازمانی و بهزیستی معنوی در کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون، دست آوردهای روانشناختی». دانشگاه شهید چمران اهواز، 4(2)، 3-20.
توفیق، عبدالعزیز و رحیمی، غلامرضا (۱۳۹۴). رابطه بین فضیلت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و تحول سازمانی: مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی، کنفرانس بینالمللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی.
خشوعی، مهدیه سادات (1392). «نقش فضیلت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در شجاعت اخلاق حرفهای». فرایند مدیریت توسعه، 27(2) 98-81.
دهخدا، علیاکبر (1341). لغتنامه. زیر نظر دکتر محمد معین، تهران: نشر دانشگاه تهران.
رحمانسرشت، حسین؛ حبیبی بدرآبادی، محبوبه و قدرتیان، سید عبدالجابر (1392). «الگوی سیستمی مدیریت راهبردی هویت ملی». مجله پژوهشهای مدیریت عمومی، 6(21)، 5-23.
شکاری، حمیده و جلالیان، نجمه (۱۳۹۴). شناسایی عوامل مؤثر بر فضیلت گرایی و رتبهبندی آن در بیمارستانهای شهر یزد، طلوع بهداشت، ۱۴(2) 137-125.
شکاری، حمیده (۱۳۹۱). طراحی و تبیین مدل مفهومی سازمان فضیلتگرا: مطالعه موردی دانشگاههای استان یزد. پایاننامه دکتری تخصصی، دانشگاه پیام نور، مرکز تحصیلات تکمیلی.
مشبکی اصفهانی،
اصغر و رضایی، زینب (۱۳۹۳). «بررسی تأثیر فضیلت سازمانی و تعلقخاطر کاری بر تعهد سازمانی». مطالعات مدیریت بهبود و تحول،
23(73) 24-1.
میرزایی اهرنجانی، حسن و سرلک، محمدعلی (1384). «نگاهی به معرفتشناسی سازمانی: سیر تحول، مکاتب و کاربردهای مدیریتی». پیک نور، 11، 78-69.
نجفبیگی، رضا؛ موسیخانی، مرتضی؛ دانشفرد، کرم الله؛ دلاور، علی و همراهی، مهرداد (۱۳۹۳). «طراحی الگوی مطلوب جهت ارتقای فضیلت سازمانی در سازمانهای دولتی ایران». پژوهشهای مدیریت عمومی، ۷ (24)، 47-77.
هاشمی، سید حامد؛ داداشی جوکندان، علیرضا؛ یوسفی، مینو و خدامرادی، سارا (۱۳۹۵) «تبیین نقش میانجی گر فضیلت سازمانی در رابطه بین سرمایة اجتماعی و عملکرد کارکنان مطالعه موردی: دفاتر پلیس + ۱۰ استان گیلان». علوم انسانی اسلامی، 11(1)، 13.
Bright, D., Bradley. A. & Kanov. J, (2013). “Reconsidering virtues: differences of perspective in virtue ethics and positive social science”. Business Ethics, 119(4), 1-16.
Cameron, K. & S, Winn B. (2012). Virtuousness in organizations. InCameronK S, Spreitzer G M (Eds). Oxford handbook ofpositive organizational scholarship. New York: Oxford UniversityPress.
Cameron, K., Bright, D. & Caza, A. (2004). “Explorin the Relationship between Organizational Virtuousness and Performance”. Am Behave Sci, 47, 1-24.
Cameron, K. S. (2003). Organizational virtuousness and performance, In: CameronKS, DuttonJE, QuinnRE (Eds). Positive Organizational Scholarship. San Francisco: Berrett-Koehler.
Constantinescu, M. I. H. A. E. L. A. & Kaptein, M. U. E. L. (2018). Virtue Ethics and CSR: the two sides of Sustainable Organizational Performance. Wermayer, W., Looser, S. & Del Baldo, M. Intrinsic CSR in Competitive Companies: The Categorical Imperative of Doing Well, (1-17).London: Palgrave.
Flynn G. (2008). “The Virtuous Manager: A Vision for Leadership in Business”. Journal of Business Ethics, 359, 72-78.
Gukiina, J., Balunywa, W., Ntayi, J. M. & Ahiauzu, A. (2017). “Organizational Virtuousness: The Customers Perspective”. International Journal on Customer Relations, 5(2), 18.
Giltay, E. J., Kamphuis, M. H., Kalmijn, S., Zitman, F.G. & Kromhout, D. (2006). “Dispositional optimism and the risk of cardiovascular death: The Zutphen elderly study”. Archives of Internal Medicine, 166(4), 431.
Lawler, E. E. (2004). “Leading a virtuous–spiral organization”. Journal of Leader to leader, 32, 36-40.
ManzCh, C., Cameron, K. S., ManzK, P., Marx, R. D. & Nealm, J. (2008). The Virtuous Organization: Insights from Some of the World Leading Management Thinkers. World Scientific Publishing Company.
Ntayi, J. M., Balunywa, W. & Ahiauzu, A. (2019). “Organizational Virtuousness: The Customers Perspective”. African Social Science Review, 10(1), 6.
Rego, A., Ribeiro, N., Cunha, M. P., Jesuino, J. C. (2011). “How happiness mediates the organizational virtuousness and affective commitment relationship”. Journal of Business Research, 64(5), 524-532.
Rego, A. Ribeiro, N. & Cunha, M.P. (2010). “Perceptions of Organizational Virtuousness and Happiness as Predictors of Organizational Citizenship Behaviors”. Journal of Business Ethics, 93(2), 215-235.
Shekari, H. (2014). “Can Organizational Virtuousness Promote Employees Citizenship Behaviors in Organizations?”. International Journal of Management and Humanity Sciences, S. (4), 4164-72.
Sinclair, S., Norris, J., McConnell, S., Chochinov, H., Hack, T., Hagen, N., McClement, S. & Raffin Bouchal, S. (2016). “Compassion: a scoping review of the healthcare literature”. BMC Palliative Care”. 15(6), 1-16.
Singh, S., David, R. & Mikkilineni, S. (2018). “Organizational virtuousness and work engagement: Mediating role of happiness in India”. Advances in Developing Human Resources, 20(1), 88-102.
Zeng, X. (2018). “Development of Framework Linking Organizational Virtuousness and Pro-Social Rule Breaking: From the Perspective of Social Information Processing”. Open Journal of Social Sciences, 6, 80-89.
Zamahani, M. Ahmadi, S. A.A., Sarlak, M. A. & Shekari, H. (2013). “Virtuous organization: A structural equation modeling approach”. Management Science Letters, 3, 647-54.