اشراقی، حسام؛ کاشف، میر محمد و محرمزاده، مهرداد (1387) «رابطةنظامارتباطاتسازمانیوتعارضبینفردیدرادارات تربیتبدنیاستانآذربایجانغربی». پژوهشنامة علوم ورزشی، 4(7)، 1-10.
اردلان، محمدرضا و بهشتیراد، رقیه (1396). «نقشواسطهایسلامترواندرارتباطبینتعارضسازمانیو عملکردسازمانیپرسنلبیمارستانهایخصوصی». فصلنامه مدیریت پرستاری،6(1)، 9-19.
درگاهی، حسین؛ موسوی، سید محمدهادی؛ عراقیه فراهانی، سمانه؛ و شهام، گلسا (1387). «مدیریتتعارضوراهبردهایمرتبط». مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران (پیاورد سلامت)، 2 (1 و2)،72-63.
درویش، حسن و عظیمی زاچکانی، فاطمه (1395). «بررسی تأثیر شفافیت سازمانی بر کاهش فساد اداری با میانجیگری اعتماد سازمانی (مطالعۀ موردی: کارکنان بیمارستان پانزده خرداد ورامین)». فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت دولتی، 8(1)،153-166.
دیهیمپور، مهدی؛ میانداری،
کمال؛ نجاری، رضا و عابدی جعفری، حسن (1397). «تأثیر شفافیت سازمانی بر مدیریت ترومای سازمانی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی»
. مدیریت سرمایة اجتماعی، 5(3)، 337-363.
حمیدی، یدالله؛ شمسائی، فرشید؛ بگلری، مهدی؛ طوسی، زهرا و فرهادیان، مریم (1396). «رابطۀتعارضسازمانیباافسردگیدراعضایهیئتعلمیدانشگاهعلومپزشکیهمدان». مجله ارگونومی، 1(7)، 30- 35.
خیراندیش، مهدی (1393). «مطالعهای تجربی درزمینة آسیبشناسی ارتباطات سازمانی براساس الگوی سهشاخگی در دانشگاه هوایی شهید ستاری». مدیریت نظامی، 14 (54)، 130-54.
دهدشتی شاهرخ، زهره ومهدیه، امید (1393). «الگوییبرایتعاملمیانارتباطات،تعارضوفرهنگسازمانیو رابطهآنباعملکرد». چشمانداز مدیریت دولتی، 5(20)، 113-134.
عباسپور، عباس و باروتیان، هدی (1389). «بررسی رابطه ارتباطات اثربخش و عملکرد سازمانی (براساس مدل اچیو) در واحدهای ستادی شرکت ملی گاز ایران». فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 4(10)، 37-7.
غضنفری، احمد و مزروعی، حسین (1394). «بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی ارتباطات سازمانی در یک سازمان دولتی». مدیریت فرهنگسازمانی،13(2)، 599-581.
فرهنگی، علیاکبر؛ صفرزاده، حسین و خادمی، مهدی (1393). نظریههای ارتباطات سازمانی، تهران: نشر رسا.
قهرمانی،امید؛ فلاحی،احمد و علیدوست قهفرخی، ابراهیم (1395). «مهارتهایبنیادیارتباطوسبکهایمدیریتتعارض: مطالعة کارشناسانتربیتبدنی دانشگاههای شهرتهران». پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 6(12)، 33-41.
قنبری، سیروس و مرادی، علی (1397). «تحلیل رابطه شفافیت سازمانی با سکوت سازمانی کارکنان». دو فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت بر آموزش سازمانها. ۷(۱)، ۲۰۵-۲۳۰.
ملکیان، نازنین و علیپور، رضا (1391). «نقش ارتباطات الکترونیک بر فرایند ارتباطات سازمانی». مطالعات رسانهای، 7(18)، 112-101.
منفرد، محمود و لگزیان، محمد (1394). «تأثیر ارتباطات سازمانی اثربخش بر پیادهسازی معماری مدیریت منابع انسانی، پژوهشی در استانداری خراسان رضوی». پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 5(4)، 252-225.
نصیریپور، امیر اشکان؛ ریاحی، لیلا و افضل، الهام (1388). «نظامارتباطاتورابطهآنباتعارضسازمانیدرمجتمعبیمارستانیحضرت رسولاکرم(ص) تهران». پژوهشهای مدیریت،83،64 -55.
نکویی مقدم، محمود و پیرمرادیبزنجانی، نرگس (1387). «بررسیرابطهبینویژگیهایشخصیتیکارکنانوتعارض سازمانی (بینفردی) درسازمانهایدولتی». نشریه مدیریت دولتی، 1(1)،105-122.
Ayoko, O. B. & Konrad, A. M. (2012). “Leaders’ transformational, conflict, and emotion management behaviors in culturally diverse workgroups”. Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 31(8), 694-724.
Berggren, E. & Bernshteyn, R. (2007). “Organizational transparency drives company performance”. Journal of Management Development, 26(5), 411-417.
Bloisi W., Cook C. W. & Hunsaker P. L. (2003) Management and organizationalbehavior, New York: Mc Grow Hill, Euoropean Edition.
Caputo, A., Ayoko, O. B. & Amoo, N. (2018). “The moderating role of cultural intelligence in the relationship between cultural orientations and conflict management styles”. Journal of Business Research, 89(c), 10-20.
Das, T. K., Teng, B. S. (2002). “Alliance constellations: a social exchange perspective”. Acad. Manag. Rev, 27(3), 445-456.
Dessler, G. & Phillips, J. (2008). Managing now!. Boston New York, Houghton Mifflin Company.
Festinger, L. (1962). A Theory of Cognitive Dissonance. Stanford University Press, Stanford, CA.
Golparvar, M., Javadian, Z., Vaseghi, Z. & Mosahebi, M. R. (2011). “A model of the effects of work-family conflict, job dangers and role overload on the performance of nurses”. Journal of Women and Family Studies, 4(13), 83-98.
Gabriela, H. (2018). “Communication and confilict Management in local public organizations.” Transylvanian Review of Administrative Sciences, 6(30), 132-141.
Hart, S. L. & Ahuja, G., (1996). “Does it pay to be green? An empirical examination of the relationship between emission reduction and firm performance”. Business Strategy and the Environment, 5(1),30 - 37
Hashemi SHeykh babaei, S. E., Arshadi, N. & Bazafkan, H. (2011). “Structural analysis of work-family conflict, job satisfaction and mental health”. Journal of Counseling and Psychotherapy family, 1(3), 349-365.
Jevon, S. M. & Johnston, L. H. (2003). “The Perceived Knowledge and Attitudes of Governing Body Chartered Physiotherapists towards the Psychological Aspects of Rehabilitation.” hysical Therapy in Sport, 4(2), 74-81.
Johnson, M., Hollenbeck, J., Humphrey, S., Ilgen, D., Jundt, D. & Meyer, C. (2006). “Cutthroat cooperation: asymmetrical adaptation to changes in team reward structures”. Acad. Manag. J. 1(49), 103-119.
Miller, k. (2011). Organizational communication. Mc Graw Hill.
Matthew, W. M., Kimberly, A. W. B., Darcy, K. F. K., Min Bang, H., Steven, J. H. & Reshma, M. (2018). “Models of intragroup conflict in management: A literature review”.
Journal of Economic Behavior and Organization, 1, 1-22.
https://doi.org/10.1016/j.jebo.2018.04.017.
Nordin, S. M. D., Sivapalan, S., Bhattacharyya,. E., Hashim, H., Fatimah, W., Ahmad, W. & Abdullah. A. (2014) “Organizational Communication Climate and Conflict Management: Communications Management in an Oil and Gas Company”. Social and Behavioral Sciences, (109), 1046-1058.
Panorama, M. J. & Daitawi M. T. (2011). “Relationship between emotional intelligence and work family conflict of university staff in Indonesia”. International Conference on Social Science, Economics and Art, 1, 272-277.
Pondy, L. (1967). Organizational conflict: concepts and models. Adm. Sci. Q. 12, 296-320.
Redding, C. w. (2008). Communication in organization. New York. Free press, wiley & sons.
Rizzo, J. R., House, R. J. & Lirtzman, S. I. (1970). “Role conflict and ambiguity in complex organizations”. Adm. Sci. Q, 15(2), 150-163.
Sullivan, C. C. (2002). “Finding the thou in the I: countertransference and parallel process analysis in organizational research and consultation”. J. Appl. Behav. Sci,(38), 375-392.
Tjosvold, D. (2006). “Defining conflict and making choices about its management: Lighting the dark side of organizational life”.
International Journal of Conflict Management, 17(2), 87-95.
https://doi.org/10.1108/10444060610736585