استراس، آنسلم و کوربین، ژولیت (1390). اصول روش تحقیق کیفی. مترجم بیوک محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
------- (1387). اصول روش تحقق کیفی نظریه مبنایی، رویهها و شیوهها. مترجم بیوک محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
بردبار، غلامرضا؛ عزیزی، فاطمه و مروج، سمیه (1393). «ارائة چارچوبی برای پیشبینی غیبت کارکنان با رویکرد شبکههای عصبی مصنوعی». فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه امام حسین (ع)، 6(1)، 156-129.
حدیث ولایت: مجموعه رهنمودهای مقام معظم رهبری (1376). تهیه و تنظیم دفتر مقام معظم رهبری، تهران: سازمان تبلیغات اسلامی، چاپ و نشر.
داناییفرد، حسن و حسنزاده، علیرضا (1389). «طراحی سنجه اندازهگیری بیتفاوتی سازمانی: پژوهش ترکیبی». اندیشه مدیریت راهبردی، 4(2)، 99-77.
داناییفرد، حسن (1395). نهضتهای مدیریتی در بخش دولتی. تهران: سمت. ج 1.
رابینز، استیونپی (1378). تئوری سازمان (ساختار، طراحی، کاربردها). مترجم سید مهدی الوانی، حسن داناییفرد، انتشارات صفار.
رستگارینیا، ژیلا (1391). کارکنان نامرئی. اصلاح و تربیت، 10(123)، 45-41.
رضایی، بهروز؛ یارمحمدیان، محمدحسین و محمودزاده اردکانی، حسین (1396). «ارتباط سبک رهبری مدیران پرستاری با تعللورزی کارکنان پرستاری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی استان اصفهان». مجله علمی دانشکده پرستاری و مامائی همدان، 25(1)، 75-69.
شمسی، ابراهیمی (1397). «شناسایی عوامل مؤثر بر نامرئی شدن کارکنان در دانشگاه پیام نور خراسان». مجله روانشناسی اجتماعی، 12(46)، 59-47.
عزیزی، شهریار، (1395). روش پژوهش در مدیریت. تهران: انتشارات سمت.
فلیک، اووه (1388) درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمه هادی جلیلی، تهران: نشر نی.
گوستیک، آدریان رابرت و التون، چستر (1385). کارکنان نامرئی (کشف توانمندیهای پنهان کارکنان). مترجم علی پورقاسمی. تهران: معاونت منابع انسانی، مدیریت جذب و آموزش کتابخانه و مرکز اطلاعرسانی.
محمدپور، احمد (1392). روش تحقیق کیفی ضد روش، تهران: انتشارات جامعه شناسان.
محمدیاری، زهره؛ سپهوند، رضا؛ وحدتی، حجت و موسوی، سید نجمالدین (1397). «نقش کارکنان نامرئی بر تنبلی سازمانی در سازمانهای دولتی تهران». فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 10(1)،51-75.
Bernard, H. (2002). “Content analysis. In Research in Anthropology”. Qualitative and Quantitative Methods, 43 (2), 479-83.
Charmaz, K. (2006). Constructing Grounded Theory A Practical Guide Through Qualitative Analysis, London, SAGE Publications.
Cohen, A. & Golan, R. (2007) Predicting Absenteeism and Turnover Intentions by Past Absenteeism and Work Attitudes an Empirical Examination of Female Employees in Long Term Nursing Care Facilities. s.l.: Career Development International, 12 (5), 416-432.
Cohen, J. (1988). Statistical Power Analysis for the Behavioural Sciences. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum.
Colbert, A. E., Mount M. K., Harter J. K., Witt, L. A. & Barrick, M. R. (2004). Interactive Effects of Personality and Perception of the Work Situation on Workplace Deviance. Journal of Applied Psychology, 89 (4) 599-609.
Corbin, J. & Strauss, A. (2008). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory (3rd ed). s.l.: Thousand Oaks, CA Sage.
Creswell, J. W. (2012). Educational Research. Pearson Education, Inc, Boston.
Glaser & Strauss, B. & J. (1967). The discovery of grounded theory. Chicago: Aldine.
Gostick & Elton, Adrian & Chester (2019). The Invisible Employee. American Management Association, Apr 08, 2019. www.carrots.com.
Griffin, R.W., A. O’Leary-Kelly & J. Collins. (1998). Dysfunctional work behavior in organizations. In C.L. Cooper and D.M. Rousseau (Eds.) Trends in organizational behavior. John Wiley & Sons.
Hipp, L. & Christopher J. A. (2015). “Laziness or liberation? Labor market policies and workers’ attitudes toward employment flexibility”. International journal of social welfare. 26(4), 287-296.
Matthews, C.K. & Harrington, N.G. (2000). Invisible disabilities. In D.O. Braithwaite and T.L. Thompson (Eds.), Handbook of Communication and People with Disabilities: Research and Application. New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc., 405-21.
Meyer, J. P. & Allen, N.J. (1997) Commitment in the Workplace: Theory, Research, and Application, Sage. s.l.: Sage, Thousand Oaks, CA.
Milke, M. (2009). Leadership Elements: A Guide to Building Trust. new york: Blackwell.
Rao. S. & Perry. C. (2003). “Convergent interviewing to build a theory in under-researched areas: principles and an example investigation of Internet usage in inter-firm relationships”. Qualitative Marke Research: An International Journal, 6 (4), 236-247.
Robinson, S. L. & Bennett, R. J. (1995). “A typology of deviant workplace behaviors: A multi dimensional scaling study”. Academy of Management Journal, 38(2), 555-572.
Saad, G. B., & Abbas, M. (2018). ‘The impact of organizational culture on job performance: a study of Saudi Arabian public sector work cultur’e. Problems and Perspectives in Management, 16(3), 207-218.
Shapiro C. & Stiglitz J. (1984). “Equilibrium unemployment as a worker, discipline device”. American Economic Review, 74 (3), 433-444.
Stenbacka, C. (2001). “Qualitative research requires quality concepts of its own.” Management Decision, 39 (7), 551-555.
Stiglitz, J. E. (1976). The efficiency wage hypothesis, surplus labour, and the distribution of income in LDCs. Oxford economic papers, 28(2), 185-207.
Vardi, Y. (2001). “The effects of organizational and ethical climates on misconduct at work”. Journal of Business Ethics, 29(4), 325-337.
Wagner, J. A. (2010). Hollenbeck of Organizational Behavior. New York: Routledge.