ابراهیمی، ابوالقاسم و رودانی، امین (1388).«نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرفکنندگان مواد غذای». فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 4(1-2)، 11229-39.
حیدریزاده، زهرا، زارعزاده، پریسا و قاسمزاده علیشاهی، ابوالفضل (1395)«نقش اخلاق کار اسلامی و فرهنگ خدمتگزاری بر رفتار شهروندی، پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی». فصلنامه پژوهشهای اخلاقی،(3)6، 23-45.
خورشیدی، غلامحسین و مقدمی، صابر (1382). «تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی». فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 7(28)، 141-163.
رحیمنیا، فریبرز، زینی وند لرستانی، حنظه و یاراحمدی، علی (1393). «تأثیر تبلیغات توصیهای و واکنش مشتریان». فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 5(17)، 212-193.
عباسی، عباس، منصورآبادی، زهرا و محمود شاهی، شهرزاد (1395). «تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان». فصلنامه مدیریت بازرگانی، 8(4)، 900-883.
کفاشپور، آذر، مرتضوی، سعید و حسنی مقدم، صادق (1391). «کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامهریزیشده». فصلنامه پژوهشی خون، 9(1)، 53- 44.
ملکی، مرتضی، شرفی، وحید و زنگیان، سمیه (1394). «بررسی نقش بازاریابی خیرخواهانه بر جذب مشتریان در صنعت بیمه». فصلنامه تحقیقات نوین بازاریابی، (16)4، 138- 125.
Adkins, S. (1999). Cause-Re lat ed Mark e ti ng: W ho Car es Wi ns, Butte rwor th. Bagdonaite, J., Murphy, M. T., Kaper, L., & Ubachs, W. (2012). “Constraint on a variation of the proton-to-electron mass ratio from H2 absorption towards quasar Q2348− 011”. Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, 421(1), 419-425.
Carroll, A. B. (1979). “A three-dimensional conceptual model of corporate performance”. Academy of management review, 4(4), 497-505.
Conen, D., Adam, M., Roche, F., Barthelemy, J. C., Felber Dietrich, D., Imboden, M. & Rochat, T. (2012). “Premature atrial contractions in the general population: frequency and risk factors”. Circulation, 126(19), 2302-2308.
Firmansyah, S. (2010). "Elektronika digital+ mikroprosesor". Jakarta: Elex Media Komputindo". Academy of management review, 4(4), 497-505.
Gandhi, S., & Kang, L. S. (2011). "Customer satisfaction, its antecedents and linkage between employee satisfaction and customer satisfaction: A study". Asian Journal of business and management sciences, 1(1), 129-137.
Henseler, J., Wilson, B., & Westberg, K. (2011). “Managers' perceptions of the impact of sport sponsorship on brand equity”. Sport marketing quarterly, 20(1), 7-21.
Hill, A., Watson, J., & Rivers, D. (2007). Key themes in interpersonal communication. McGraw-Hill Education (UK).
Jones, J. G., & Hazleman, B. L. (1981). "Prognosis and management of polymyalgia rheumatica". Annals of the Rheumatic Diseases, 40(1), 1-5.
Kim, J. M., & Connell, K. Y. H. (2013). Socially and environmentally responsible apparel consumption: Knowledge, attitudes, and behaviors. Social responsibility journal. Quarterly Notices of the Royal Astronomical Society, 321(1), 318-327.
Lantez, V., Gould, E. A., & Margiolaki, I. (2010). "Preliminary insights into the non structural protein 3 macro domain of the Mayaro virus by powder diffraction". Zeitschrift für Kristallographie Crystalline Materials, 225(12), 576-580.
Philip, K. (2017). Principles of marketing. Pearson higher education.
Pringle, H., & Thompson, M. (1999). Brand spirit: How cause related marketing builds brands. Chichester: Wiley.
Pringle, H., & Thompson, M. (1999). Brand spirit: how cause-Related Marketing builds brands. Wiley.
Rudberg, M. (2005). Integrating production and engineering perspectives on the customer order decoupling point. International Journal of Operations & Production Management, 25(7), 623-641.
Schiffman, L. G., & Kanuk, L. L. (2000). Consumer behavior, 7 edition.
Varadarajan, P. R., & Menon, A. (1988). Cause-related marketing: A coalignment of marketing strategy and corporate philanthropy. Journal of marketing, 52(3), 58-74.
Watson, J. A., & Hoffee, P. A. (1961, January). The glucose effect and the relationship between glucose permease, acid phosphatase, and glucose resistance. In Cold Spring Harbor symposia on quantitative biology (Vol. 26, pp. 261-276). Cold Spring Harbor Laboratory Press.
Westberg, J., Persson, A., Holmberg, A., Goesmann, A., Lundeberg, J., Johansson, K. E. & Uhlén, M. (2004). "The genome sequence of Mycoplasma mycoides subsp. mycoides SC type strain PG1T, the causative agent of contagious bovine pleuropneumonia (CBPP)". Genome Research, 14(2), 221-227.