اشگرف، رضا و امیری، علینقی (1397). «شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بروز رفتارهای ریاکارانه در شرکتهای دولتی ایران و ارائه راهکارهای مبتنی بر متون اسلامی: مورد کاوی شرکت پالایش گاز پارسیان». مدیریت فرهنگسازمانی، 16(2)، 325-305.
الوانی، سید مهدی (1378). «نظریة انتخاب عمومی و ضرورت تحول در ساختار اداری»، فصلنامه مطالعات مدیریت، 28(4)، 6-1.
افضلی، عبدالرحمن (1390). «فساد اداری و تأثیرات آن بر توسعه: علل، پیامدها و راهکارهای برونرفت». مجله حقوقی بینالمللی؛ نشریه مرکز امور حقوقی بینالمللی ریاست جمهوری، 28(4)، 564-235.
حکیمی، ایمان (1398). «رفتارهای منافقانه و کجروی سازمانی: تبیین نقش میانجی اعتماد بین فردی و سکوت سازمانی». فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 31(3)، 205-181.
رابینز، اسیفن پی (1389). رفتار سازمانی، ترجمه: پارسیان، علی، اعرابی، سید محمد، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ پانزدهم.
رحمانزاده، سید علی (1395). «عوامل سازمانی مؤثر بر ارتقای خلاقیت و نوآوری در سازمان صدا و سیما». فصلنامه علمی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 34-1.
رضاییان، علی (1385). مبانی مدیریت رفتار سازمانی( چاپ هفتم). تهران: انتشارات سمت.
-------- (1387). مبانی سازمان و مدیریت(چاپ پانزدهم). تهران: انتشارات سمت.
سرلک، محمدعلی (1395). «ارائه یک چارچوب مفهومی برای پردازش نظریه جنجال – نتیجه». فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی، 4(4)، 143-131.
سلمانی، داود و رادمند، محبوبه(1388). «بررسی نقش سازمان و مدیریت در بروز رفتارهای کاری انحرافی». نشریه مدیریت دولتی، 1(3)، 68-51.
سید جوادین، سید رضا، قلیپور، آرین و شوکی جانعلیزاده، محمد (1393). «شناسایی تأثیر بهکارگیری سبک رهبری زهرآگین در سازمان بر نتایج و پیامدهای منابع انسانی». فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 6(4).127-109.
قربانی، علی (1397). «ارائه یک چارچوب مفهومی برای پردازش نظریه مدیریت ویترینی»، فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی، 6(4)، 161-152.
قلیپور، آرین (1386). مدیریت رفتار سازمانی: رفتار فردی، تهران: انتشارات سمت.
محمدی پیراسته، سید محمدباقر، جلیلیان، حمیدرضا و میرزایی، حبیب (1390). «رابطه سرمایه فکری و بهرهوری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی، بانکهای استان لرستان) ». نشریه علمی-پژوهشی پژوهشهای پولی-بانکی، (3)7، 234-203.
مصلحی، عبدالله و صلاحی کجور، عظیم (1395). «ارتباط بین قدرت مدیران و مدیرین زمان با بهرهوری نیروی انسانی (در ادارت ورزش و جوانان استان مازندران) ». ماهنامه پژوهش ملل،(1) 10، 45-52.
میچل، ترانس آر (1383). مردم در سازمانها: زمینه رفتار سازمانی. ترجمه: حسین شکرکن، تهران: انتشارات رشد.
نصر اصفهانی، علی (1389). «چاپلوسی در سازمان». مدیریت فرهنگ سامانی، 22(8)، 95-114.
هیوز، آون، مدیریت دولتی نوین. ترجمه: الوانی، سید مهدی، خلیلی شورینی، سهراب، معمارزاده طهران، غلامرضا (1388). تهران: چاب دهم.
Byrne, M. (2001). "Sampling for qualitative research". AORN journal, 73(2), 494-498.
Dunlop, P. D., & Lee, K. (2004). "Workplace deviance, organizational citizenship behavior, and business unit performance: the bad apples do spoil the whole barrel". Journal of Organizational Behavior, 25, 67-80.
Flint, DJ, Woodruff, RB & Gardial, SF 2002, 'Exploring the phenomenon of customers' desired value change in a business-to-business context', The Journal of Marketing,4(66) ,102-117.
Galperin, B. L., & Burke, R. J. (2006). "Uncovering the relationship between workaholism and workplace destructive and constructive deviance: An exploratory study". The International Journal of Human Resource Management, 17(2), 331-347.
Gubrium, J. F., & Holstein, J. A. (2002). Handbook of interview research: Context and method: Sage.
Glaser, B. G., & Strauss, A. L. (2017). Discovery of grounded theory: Strategies for qualitative research. London and New York: Routledge (Taylor & Francis Group)
Henle, C. A., Giacalone, R. A., & Jurkiewicz, C. L. (2005). "The role of ethical ideology in workplace deviance". Journal of Business Ethics, 56(3), 219-230.
Morse, J. M. (2001). Situating Grounded Theory within Qualitative Inquiry Using grounded theory in nursing (pp. 1-15). New York: Springer Publishing Company, Inc.
Ozer, Funda, Cihan Tnazteoe (2014), "Effect Of Strategic Leadership Style On Firm Performance: A Study In a Turkish SME", Precedia-Social And Behhavioral Sciences 15 (2014).778-784.
Punch, K. F. (2013). Introduction to social research: Quantitative and qualitative approaches. London: Sage Publications Ltd.
Simon,Dischner.(2015), "Organizational structure, organizational form, and counterproductive work behavior: A competitive test of the bureaucratic and post-bureaucratic views". Scandinavian Journal of Management, 31, 501–514.
Schreiber, R. S., & Stern, P. N. (2001). Using grounded theory in nursing. New York: Springer Publishing Company, Inc.
Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory. London: SAGE Publications, Inc.
Yen, C. H., & Teng, H. Y. (2013). "The effect of centralization on organizational citizenship behavior and deviant workplace behavior in the hospitality industry". Tourism Management, 36, 401-410.