نیرومند، لیلا (1392). «بررسی رابطه بین اطلاعرسانی به موقع روابط عمومیها و رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)». مطالعات رسانهای، 8(21)، 69-78.
بیات، محمدکریم؛ اسفندیاری مقدم، علیرضا و علیپوری حافظی، حامد (1397). «کاربرد رسانههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی: فرا تحلیل مقالات بینالمللی». مطالعات رسانههای نوین، 4(14)، 317-365.
خدادادشهری، نیره؛ غایبی، امیر و کربلا آقایی کامران، معصومه (1396). «مدیریت اسناد رسانههای اجتماعی: تحلیل محتوای دستنامههای مدیریت اسناد رسانههای اجتماعی آرشیوهای ملی جهان». گنجینه اسناد، 27(1)، 126-153.
رسولی، محمدرضا و هدایتی، محمدرضا (1396). «نقش خلاقیت و عوامل مؤثر بر آن در کارایی روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی». ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(2)، 217-242.
رنجبر، محبوبه و نیرومند، پوراندخت (1394). «ارائه یک چارچوب پیشنهادی از ملاحظات شایسته محوری کارگزاران روابط عمومی در ایران». مهارتآموزی، 3(11)، 111-134.
زارعی، عاطفه و بیات، محمدکریم (1394). «کارایی رسانههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاههای دولتی تهران». کتاب مهر، شماره 17-18، 98-121.
کریمی علویجه، محمدرضا؛ حقیقی کفاش، مهدی و نظری، مهسا (1395). «تأثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی». مدیریت برند، 4(7)، 181-214.
گودرزی، محمود و اسمعیلی، نرگس (1390). «رتبهبندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP». پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، 1(1)، 1-13.
محمدی، افشین؛ مظفری، افسانه و خرازی، زهرا (1398). «مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمانهای دولتی». مطالعات رسانهای، 14(1)، 23-37.
نداف، مهدی؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی و مسعودی، زینب (1395). «بررسی نقش رفتارهای روابط عمومی در عملکرد روابط عمومی و اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: بانکهای استان خوزستان)». توسعه اجتماعی، 11(2)، 199-222.
ساعدی، طاهره (1392). «کاربردهای شبکههای اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگاههای تهران)». رسانه، 24(2)، 119-152.
علیپور، نسرین (1394). «اهمیت ذخیرهسازی سوابق ایجاد شده در رسانههای اجتماعی برای سازمانها». فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، شماره 17 و 18، 6-25.
Al-Badi, A., Tarhini, A., & Al-Bolushi, H. (2020). "Adoption of Social Media for Public Relations Professionals in Oman". In ICT for an Inclusive World (pp. 229-247). Springer, Cham.
Aparicio-Martinez, P., Perea-Moreno, A. J., Martinez-Jimenez, M. P., Redel-Macías, M. D., Pagliari, C., & Vaquero-Abellan, M. (2019). Social media, thin-ideal, body dissatisfaction and disordered eating attitudes: An exploratory analysis. International journal of environmental research and public health, 16(21), 4177.
Büyüközkan, G., & Çifçi, G. (2011). A novel fuzzy multi-criteria decision framework for sustainable supplier selection with incomplete information. Computers in industry, 62(2), 164-174.
Cao, J., & Kang, J. (2019). "Social relationships and patterns of use in urban public spaces in China and the United Kingdom". Cities, 93, 188-196.
Charest, F., Bouffard, J., & Zajmovic, E. (2016). Public relations and social media: Deliberate or creative strategic planning. Public Relations Review, 42(4), 530-538.
Coombs, W. T. (1998). "The Internet as potential equalizer: New leverage for confronting social irresponsibility". Public relations review, 24(3), 289-303.
DiStaso, M. W., McCorkindale, T., & Wright, D. K. (2011). How public relations executives perceive and measure the impact of social media in their organizations. Public Relations Review, 37(3),325–328.
Gabus, A., & Fontela, E. (1972). "World problems, an invitation to further thought within the framework of DEMATEL". Battelle Geneva Research Center, Geneva, Switzerland, 1-8.
Kent, M. M. L. & Taylor, M. (1998). "Building dialogic relationships through the World Wide Web". Public Relations Review, 24(3), 321-334.
Koiranen, I., Keipi, T., Koivula, A., & Räsänen, P. (2019). "Changing patterns of social media use? A population-level study of Finland". Universal Access in the Information Society, 1-15.
Kreye, M. E., & Perunovic, Z. (2020). "Performance in publicly funded innovation networks (PFINs): The role of inter-organisational relationships". Industrial Marketing Management, 86, 201-211.
Lariscy, R.
W., Avery, E. J., Sweetser, K. D., & Howes, P. (2009). "Monitoring public opinion in cyberspace: How corporate public relations is facing the challenge". Public Relations Journal, 3(4), 1–17.
Lee, Y. (2019). "Crisis perceptions, relationship, and communicative behaviors of employees: Internal public segmentation approach". Public Relations Review, 45(4), 101832.
McCorkindale, T. (2010). Twitter me this, Twitter me that: A quantitative content analysis of the 40 Best Twitter Brands. Journal of New Communications Research, 43-60.
Paine, K. D. (2009). How to set benchmarks in social media: Exploratory research for social media. Paper presented at the 12th International Public Relations Research Conference, Coral Gables, FL.
Sutherland, K., Freberg, K., Driver, C., & Khattab, U. (2020). "Public relations and customer service: Employer perspectives of social media proficiency". Public Relations Review, 46(4), 101954.
Wright, D. K., & Hinson, M. D. (2010). "How new communications media are being used in public relations: A longitudinal analysis". Public Relations Journal, 4(3), 1–27.