اعرابی، سید محمد و رضوانی، حمیدرضا (1386). «رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژیهای کسبوکار و استراتژی بازاریابی تا عملکرد سازمانی». علوم مدیریت ایران، 5 (2) ، 71-97.
بیریا، هانیه سادات و جام پرازمی، مونا (1389). «چالش همراستایی کسبوکار و فناوری اطلاعات: پیادهسازی معماری سازمانی راهکاری برای همراستایی استراتژیک». مدیریت تولید و عملیات، 1(1)، 87- 102.
حسینی، سید احمد؛ قاضیزاده، مصطفی و اسفنجانی، حسین (1387). «بررسی تأثیر بهکارگیری بازاریابی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت». دانشور رفتار، 32(۱۵)، 125-141.
دانشیان، فاطمه؛ اولیا، محمدصالح و رنجبریان، بهرام (1390). «تحلیل شبکهای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت». تحقیقات بازاریابی نوین، 3(1)، 165-192.
روهمر، پائولوس و هیک شتون، توماس بائورهانسل (2016). اکوسیستمها، استراتژی و مدلهای کسبوکار در عصر دیجیتالسازی. 49مین کنفرانس سیستمهای تولید، 8-13.
سعیدی، نیما؛ نوروز نژاد درزی نقیبی، امیر و زندهباد، سعیده (1390). «ارزیابی و دستهبندی ابعاد بازاریابی اینترنتی صنعت فرش کشور». اقتصاد و تجارت نوین، 7(25-26)، 169-185.
صدوقی، فرحناز؛ ملکی، محمدرضا و احمدی، محمدصادق (1389). «همراستایی راهبردی، ضرورتی بنیادین در برنامهریزی، استراتژیک سیستم اطلاعات سلامت». مدیریت سلامت، 13(39). 35-46.
علی احمدی، علیرضا و حورعلی، منصوره (1384). «بررسی وضعیت بهکارگیری فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در صنعت نفت و گاز ایران». مدیریت فردا، 84، 93-103
علی احمدی، علیرضا و رضایی، محسن (1387). شناخت انواع مدلهای بازاریابی الکترونیکی در راستای توسعه تجارت الکترونیکی. مدیریت فردا، 11(۴۳)، 30-11
غفاریان، وفا و کیانی، غلامرضا (۱۳۹۲). استراتژی اثربخش. تهران: فرا.
قناد، فاطمه (1388). «ویژگیها و روشهای علمی تجارت الکترونیکی». حقوق اسلامی، 20(5)، 139-171.
کسایی، مسعود و احمدی، محمد (1389). «همخوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان». چشمانداز مدیریت، 35(2)، 89-102.
مانیان، امیر و عرب سرخی، ابوذر (1389). «تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسبوکار سازمان». پژوهشهای مدیریت در ایران، 3(14) ، 195-226.
محمدیان، ایوب؛ الهی، شعبان و مانیان، امیر (1386). ارزیابی و تعیین پورتفولیوی مدلهای کسبوکار الکترونیکی بر اساس روش تصمیمگیری سایمون. دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه اصفهان. 88-104
نجاری، سارا (1397). «بررسی همسویی ساختار سازمانی با نوع قدرت حاکم در سازمانهای دولتی». نخبگان علوم و مهندسی، (3)3، 13-27.
نیکوکار، غلامحسین؛ دیوانداری، علی؛ ابراهیمی، عبدالحمید و اسفیدانی، محمدرحیم (138۹). «الگوی رفتار مصرفکننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی». مدیریت بازرگانی، (۶۹)۱۸. 13-27
Baldassarre, B., Calabretta, G., Bocken, N. & jaskiewicz, T. (2017). “Bridging sustainable business model innovation and user driven innovation. A process for sustainable value proposition design”. j. cleaner Production. 147.175-185
Bolton, R., parasuraman, A., Hoefnagels, A., Migchel, N., Kabadayi, S., Gruber, T. & loureiro, Y. (2013). “Understanding generation and their use of social media”. A Review an research agenda. J. service Management, 24, 245-267
Huang, R., Yang, B., Lien, B., Mclean, G. & Kuo Y. (2010). “Dynamic capability: impact of process alignment and organizational learning culture on performance”. Journal of world business, 45, 285-94.
Key, T, M. & czaplewski. A. j. (2017). “Upstream Social marketing strategy: An integrated marketing communications Approach”. Business Horizons, 60(3), 325-333.
Lee, S. (2017). A study on different recognition of importance in enterprises. Social media activities based comparison between consumers and enterprise: focusing on Commercial and relational Characteristics of activity types. Masters dissertation. Hankuk University of foreign studies.
Parida, V., George, N. M. & wincent, j. (2018). “Strategic diagnosis of information processing structures and commercialization in new ventures”. Journal of business research. 85, 83-90
Rainey, M. M. (2014). “Internal marketing of the Patent Information team in the corporate environment". World Patent in Formation, 36, 16-21
Rosemann, M., & vom Brocke, J. (2015). The six core elements of business process management. In Handbook on business process management 1 (pp. 105-122). Springer, Berlin, Heidelberg.
Seo, E, J. & Park, j. w. (2018). “Study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry.
Journal of Air Transport Management, 66, 36-41
Sombultawee, K. & Buon-itt, S. (2018). “Marketing operations Alignment: A review of the literature and theoretical background”. Operations research perspectives, 5, 1-12
Sousa, J. P., Krot, K., & Rodrigues, R. G. (2018). Internal marketing and organisational performance of SMEs in the EDV industrial sector. Engineering Management in Production and Services, 10(1), 55-64.
SulliVan, K., Thomas, S. & Rosano, M. (2018). “Using industrial ecology and strategic management concepts to pursue the sustainable Development Goal”. journal of cleaner production, 174. 237-246.
Ullah, A. & Lai, R. (2013). "A systematic review of business and information technology alignment”. ACM Trans Manag inf Syst, 4(1), 1-30. Doi: 10.1145/2445560.2445564
Wijaya, l., Raharjana, I, K. & Purowanti, E. (2018). “Strategic Management For IT Services On Outsourcing Security Company”. Information systems Engineering and Business Intelligence, 4(1), 46-56.