ابراهیمی، کاظم و خاتمی، محمد (1395). بررسی و رتبهبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد بانک ملی با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن و AHP فازی با تأکید بر شاخصهای مالی. همایش پژوهشهای کاربردی در مدیریت صنعتی، سمنان، 22 اردیبهشت ماه.
حبیبی، آرش، ایزدیار، صدیقه و سرافرازی، اعظم (1393). تصمیمگیریچندمعیارهفازی. رشت: کتیبه گیل.
خبرگزاری ایسنا. 25هزار کودک بیسرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی. دوم اردیبهشت 1396. https:// www. isna.ir
دشتی، علی و افشاری، مهنوش (1394). طراحی خانه کودکان بیسرپرست. اولین همایش علمی پژوهشی افقهای نوین در علوم جغرافیا و برنامهریزی، معماری و شهرسازی، انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین، تهران، 26 مردادماه.
رجبی ، مسلم؛ بگیان کوله مرز؛ محمدجواد، بختی، مجتبی و کریمی نژاد، کلثوم (1396). «مقایسه شاخصهای سلامت روان در کودکان بیسرپرست نگهداری شده در مراکز با کودکان سپرده شده نزد اقوام در استان لرستان». نشریهپرستاریکودکان، 4(61)، 36-43.
رحیمی، غفور (1385). «ارزیابی عملکرد و بهبود مستمر سازمان». مجله تدبیر، شماره 173.
زارعی، وجیهه (1395). «یک مطالعه تئوریکی: اصول و مبانی ارزیابی عملکرد». فصلنامهمطالعاتروانشناسیوعلومتربیتی، 2(1)،106-131.
سازمان بهزیستی (1388). دستورالعمل تخصصی مراقبت و پرورش از کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی. انتشارات سازمان بهزیستی کشور.
سرمد، زهره؛ حجازی، الهه و بازرگان، عباس (1388). روشهایتحقیقدرعلومرفتاری.تهران: آگه.
شفیعی، شهرام؛ کهندل، مهدی؛ منتظرعلیه، مهدی و رادی نیا، غلامرضا (1393). «شناسایی، وزن دهی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد باشگاههای ورزشی». دو فصلنامهمدیریتوتوسعۀورزش، 1(3)، 83-98.
کریمی، تورج (1387). «مدلهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی». مجله تدبیر، شماره 4.
محسنی تبریزی، علیرضا (1380). «بررسی وضعیت کودکان بیسرپرست در ایران». فصلنامه تأمین اجتماعی، 3(2)، 548-526.
منصوری، نبیالله و عظیمی حسینی، شبنم (1394). «رتبهبندی عملکرد HSE شرکتهای گاز با استفاده از تکنیک تصمیمگیری چند شاخصه». فصلنامه علوموتکنولوژیمحیطزیست، 17(2)، 9-20.
مهرگان، محمدرضا (1387). مدلهایکمیدرارزیابی عملکردسازمانها – DEA. تهران: دانشگاه تهران.
نصرت پناه، سیاووش؛ حصیرچی، امیر و دهقانی، محب علی (1397). «طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار». فصلنامۀپژوهشهایمدیریتمنابعانسانیدانشگاهجامعامامحسین)ع(، 1(31)، 187-210.
Ayotunde, E. O. (2013). “Evaluation of Support Facilities for Institutionalized Orphans in Nigeria”. International Journal of Current Research, 5(5)1049-1053.
Carrà, E. (2014). “Residential care: an effective response to out-of-home children and young people?” Child Family Social Work, 19(3), 253–262.
Doğan, A. & Anil, I. (2016). “The Comparison of the Individual Performance Levels between Full-time and Part-time Employees: The Role of Job Satisfaction”. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 235(24) 382-391.
Flaniken, F. & Cintrόn, R. (2011). “The Status of Performance Appraisal at Christian Colleges and Universities: Preliminary Results”. Contemporary Issues in Education Research, January-February. 9(15) 12-58.
Ismail, L. B., Hindawi, H., Awamleh, W. & Alawamleh, M. (2018). “The key to successful management of child care centres in Jordan”. International Journal of Child Care and Education Policy, 12(3), 1-19.
Lindgreen, A., & Velda, M. (2011). “The effects of performance appraisal on Human resource development”. Journal of human resource management, 148, 250-299.
Musyoka, F.K. (2016). “Factors Influencing Performance of Orphans and Vulnerable Children Program in Nakuru East Constituency, Nakuru County, Kenya”. A research project report submitted to the school of business in partial fulfillment of the requirements for the degree project planning and management of nairobi university.
Nuru, S. M. (2015). “Management of orphanages and its implication on the educational performance of orphaned learners in kisauni sub-county”. Mombasa County (Kenya) (Doctoral dissertation).
Nwaneri, D.U, & Sadoh A.E. (2016). “Assessment of Facilities and Best Practices in Orphanages in Benin City, South-South Region, Nigeria”. Journal of Community Medicine and Primary Health Care. 28 (2) 69-76.
Siyavora, A. (2010). “Toward a grounded theory on the management of orphanages in South Africa and Zimbabwe”. Ph.D. thesis, Walden University.
Whetten, K. et al. (2009). “A Comparison of the Wellbeing of Orphans and Abandoned Children Ages 6–12 in Institutional and Community-Based Care Settings in 5 Less Wealthy Nations”. PLoS ONE, 4(12), 69-81.