احمدی، علی اکبر و مقدسیان، محمدحسین و مهر کیش، محمد اسماعیل و معارفی، فاطمه،(1391) «ارزیابی عملکرد بانکداری الکترونیک در بانک های دولتی»،فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سازمانهای دولتی، دوره اول، شماره اول، زمستان.
استرمن، جان دی،(1391)،« پویایی شناسی کسب و کار: تفکر سیستمی و مدل سازی برای جهانی پیچیده»، مترجمان: برارپور، کوروش و فغانی، حسن و بنفشه، بهزاد و رضایی عدل، لاله و موسوی اهرنجانی، پریسا و امامی، مرضیه، تهران، انتشارات سمت
افشار کاظمی، محمدعلی و پناهی، فاطمه،(1393)، « ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی(مطالعه موردی:بانک سامان)»، فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری مدیریت،سال هفتم،شماره بیست و دوم،پاییز.
الوه، نیلسیوران و شوستران، آنا، (1386)، «کارت امتیازی متوازن»، مترجم علیرضا علی سلیمانی، تهران، انتشارات مرکز آموزش تحقیقات صنعتی ایران، چاپ دوم.
تربتی،امیر و نورنگ، احمد و ارسنجانی، محمدعلی،(1390)، «طراحی الگوی مفهومی مدیریت زنجیره تامین جهت تدوین نقشه استراتژی با ترکیب نمودار حلقه علی و کارت امتیازی متوازن»، دومین کنفرانس بین اللمللی و چهارمین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تامین، تهران.
رحیمی، غفور (1385). ارزیابی عملکرد و بهبود مستمر سازمان. ماهنامه تدبیر. سال هفدهم، شماره 173.
رسول نورالسناء، هوشنگ کیانی، حسین درودیان،« بکارگیری سیستم های دینامیکی در کارت امتیازی متوازن برای طراحی نقشه استراتژی پویایی صنایع کوچک و متوسط ایران»، هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن،1387
طلوعی اشلقی، عباس و بیگلری، الناز،(1389)، « ارائه یک مدل پویا برای شبیه سازی کارت امتیازی متوازن با هدف دستیابی به استراتژی های کارآمد(مطالعه موردی:شرکت هواپیمایی ماهان)»، فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری مدیریت،سال سوم، شماره ششم، پاییز.
عادلی، علیرضا، «ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایراندر برقراری نظم و امنیت شهرستان بم»، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم انتظامی، 1384.
علی احمدی، علیرضا و اسکندری جعفری، میثم و سیدی، سید حسین و نوذری، حامد و ضیا تبار، سید حسین،(1391)، « ارائه چارچوبی برای پیاده سازی کارت امتیازی متوازن پویا(مطالعه موردی: شهرداری منطقه 4 تهران»، نهمین کنفرانس بین اللمللی مهندسی صنایع.
کشوری،محمدرضا و رحیمی، احمد و غلامزاده، مریم،(1393)، «بررسی تأثیر کیفیت تولیدات متمرکز، توانمندی منابع انسانی و انگیزه بر رقابت بین مراکز».
محمودی، جعفر و پور رضا، ناصر و تربتی، امیر،(1391)، «الگویی برای شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن و پویایی های سیستم»، مجله توسعه سازمانی پلیس، شماره 42،صص 48-29.
محمودی، جعفر و پوررضا، ناصر و تربتی، امیر و دانش پایه، حمزه،(1391)، « همراستا سازی استراتژیک منابع انسانی با استفاده از کارت امتیازی متوازن پویا»، سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم.
آریا ناصر، آشنایى با برخى مفاهیم اساسى حسابدارى مدیریت، مجله حسابرس، شماره 16، مهر و آبان 1381
Atkinson, A., and Waterhouse, J.H. (1997). “A stakeholder approach to straregic performance measurement”, Sloan Management review, 38-39.
European Foundation for Quality Management, (2002). “the link between the EFQM and the balanced scorecard”, brussels representative office, belgium.
Hassan Qudrat-Ullah (2009), Beyond the Balanced Scorecard: Towards the Dynamic Balanced Scorecard, UKSIM, 2009, Computer Modeling and Simulation, International Conference on, Computer Modeling and Simulation, International Conference, pp. 317-321, doi:10.1109/UKSIM.2009.107
Kaplan, R. (2001). “The Balanced Scorecard: Measures that drive performance”, Harvard business Review, July – August.
Kaplan, R. S and norton, D. P (1996). ''devising Balansed Scorecard As Strategic Management System '' Harvard Business Review.
Ting Lin Lee,
Shu-Chuan Yang (2011), Using Balanced Scorecard and system dynamics in exploring the performance of Taiwan's pharmaceutical industry, pp.1 - 9
Tiezhu Zhang, Le Gao (2008), Study on the Application of Dynamic Balanced Scorecard in the Service Industry, International Conference on Intelligent Computation Technology and Automation (ICICTA, pp. 1158-1162, doi:10.1109/ICICTA.2008.359
Tangen, s.(2004),Professional Practice performance measurement: from Philosophy to practice, International journal of productivity and performance Management, vol.53,NO.8, PP726-737