با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
اداره امور عمومی
تبیین مدل تصمیم‌گیری شهودی در فضای عدم قطعیت ناشی از نوآوری (مور مطالعه:شرکت‌های دانش‌بنیان)

امیرحسین جهانی کیا؛ محمد جواد حضوری؛ مهدی یداللهی؛ عادل آذر

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25) ، دی 1397، ، صفحه 57-72

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.40070.3171

چکیده
  تصمیم‌گیری در شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان با توجه به عدم وجود ساختار و منابع لازم از یک‌سو و تأثیرگذاری تصمیم‌ها بر سازمان از سوی دیگر، دارای اهمیت ویژه‌ای است. عدم قطعیت در فضای کسب‌وکار شرکت‌های نوپا و مبتنی‌بر فناوری بسیار عمیق است و این عدم قطعیت باعث می‌شود که تصمیم‌گیران به صورت ناخودآگاه از شهود در تصمیم­گیری استفاده ...  بیشتر

شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه‌ها

ترانه عنایتی؛ مهناز دازداری

دوره 2، شماره 2 (پیاپی 6) ، فروردین 1393، ، صفحه 120-107

چکیده
  تصویرسازمانی،یکیازمهم‌ترینعوامل تأثیرگذار دررشدو یاعقب‎ماندگیسازمان‌هاست. سازمان‎ها باید نسبت به شناخت و درک تصویر خود بکوشند و به دنبال راهکارهایی جهت بهبود این تصویر باشند، زیرا با ایجاد تصویرذهنیمثبتمی‎توانند بهبالاترین درجاتپیشرفت دست یابند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی ابعاد تصویر سازمانی در دانشگاه به منظور ارایه ...  بیشتر