با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
اداره امور عمومی
همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

محسن رضایی؛ علی رضا علی احمدی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمدتقی امینی

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30) ، فروردین 1399، ، صفحه 39-54

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.47243.3688

چکیده
  هدف از این پژوهش تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمان­‌های بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت‌­های آن‌ها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که هم‌راستای استراتژی­های کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش به ‌دنبال پاسخ به این سؤال است که چگونه م‌‌ی‌­توان برنامه‌­های بازاریابی الکترونیکی مورد ...  بیشتر

مدیریت دولتی
طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

علی قربانی؛ حسین قره بیگلو؛ فریدون پیمان

دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19) ، تیر 1396، ، صفحه 131-140

چکیده
  امروزه پیشرفت دانش بشری بر بازاریابی نیز تأثیرگذار بوده به‌نحوی‌که رشته‌ای تحت عنوان بازاریابی عصبی  به وجود آمده است. در این روش اعتقاد بر این است که مطالعه بیولوژی و فیزیکی مغز مهم‌ترین راه برای شناخت رفتار خریداران است. هدف از این مطالعه طراحی مدلی برای جذب مشتری با رویکرد بازاریابی عصبی جهت جذب مشتریان در بانک می‌باشد. در ...  بیشتر