با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
ارائه یک چارچوب مفهومی برای پردازش نظریة مدیریت ویترینی

علی قربانی

دوره 6، شماره 4 (پیاپی 24) ، مهر 1397، ، صفحه 151-164

https://doi.org/10.30473/ipom.2018.5254

چکیده
  هدف این مقاله تبیین یک مسئله اپیدمیک و نوظهور در سبک‌های مدیریتی تحت عنوان سبک مدیریت ویترینی است. برای طراحی چارچوب مفهومی، از استراتژی نظریه‌پردازی داده بنیاد و برای گردآوری داده‌ها از ابزار «مصاحبه اکتشافی» و «مشاهده» استفاده شده است. نمونه مورد مصاحبه 17 نفر از است. دانشگاه دارای حداقل پنج سال سابقه اجرایی بودند که ...  بیشتر