با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی الگوی نظریه هارمونی انگیزه‌ها: اصول، استراتژی‌ها و پسایندها

علی قربانی؛ جهان عبدی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33) ، دی 1399، ، صفحه 77-90

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.56524.4268

چکیده
  ازجمله عوامل کلیدی موفقیت و بقای یک سازمان برای حفظ تداوم کار به شیوه‌ای قدرتمند هماهنگ بودن انگیزه اعضای گروه، است. ترکیب مناسب انگیزه­ها، سبب الهام­بخشی و اشتیاق به اثربخشی بیشتر در اعضای گروه خواهد شد. هدف مطالعه حاضر طراحی مدل هارمونی انگیزه­ها (اصول، استراتژی­ها و پسایندها) است. رهیافت پژوهش به صورت کیفی و استراتژی پژوهش ...  بیشتر