آذر، عادل؛ صادقی، آرش و کردنائبج، اسدا... (1391). "اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط حوزه فنّاوریهای برتر رویکرد فرایند تحلیل شبکهای فازی"، توسعه کارآفرینی، سال پنجم، جلد دوم: 165-184
آذر، عادل؛ غلامزاده، رسول و قنواتی، مهدی (1391). "مدلسازی مسیری- ساختاری در مدیریت: کاربرد نرم افزار Smart PLS"، تهران: نگاه دانش: 162-166
اللهی:فورا؛ رستگار، عباسعلی و شفیعی نیک آبادی، محسن (1393). "بررسی تأثیر قابلیتهای فرایندی مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری با اثر میانجیگری فرایند نوآوری در سازمانها با فنّاوری پیشرفته"، فصلنامه مدیریت توسعه فنّاوری، سال اول، شماره 4: 105-129
افرازه، عباس (1384). "مدیریت دانش: مفاهیم، مدلها، اندازه گیری و پیاده سازی"، تهران، انتشازات دانشگاه صنعتی امیر کبیر، چاپ اول
حیدری، حسین؛ موسوی، فرانک و حسنی، سیدرضا (1394). طراحی مدل ساختاری مدیریت منابع انسانی برای دستیابی به وفاداری سازمانی. مدیریت دولتی دانشگاه تهران. دوره 6، شماره 3: 357-380.
راهبرد تولید دانشبنیان؛ جایگاه شرکتهای دانشبنیان در اقتصاد مقاومتی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شرکتها و فعالان تولید دانشبنیان. (1391). تهران، ریاست جمهوری مرکز علم و فنّاوری، چاپ اول:
رستگار، عباسعلی و دهقانی سلطانی، مهدی (1393). "اثر اشتراک دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با میانجیگری مشارکت در تصمیمگیری گروهی و یادگیری مشارکتی"، مجله علوم رفتاری، دوره 8، شماره3. ص 271-279
رستگار، عباسعلی و سیاهسرانی کجوری، محمد علی (1394). "بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیلگری چشم و هم چشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان)"، مدیریت بازرگانی، دوره 7، شماره 3. ص 699-720
سلیمانی، مجید (1391). "بررسی پارکها و مراکز رشد علم و فنّاوری ایران با نگاهی بر رویکرد جهانی"، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد. سال هشتم، شماره 32: 1-10
سید تقوی، میر علی؛ نریمانی، مهدی و غلام حسینی، حسین (1389). "فرهنگ و استراتژی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی: با نگاهی بر مدیریت دانش"، چشم انداز مدیریت دولتی، شماره 1: 9-24
سید جوادین، سیدرضا؛ فیاضی، مرجان و بلوچی، حسین (1394). "بررسی تأثیر سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجیگری تعهد سازمانی"، مدیریت دولتی، دوره 7، شماره 2: 277- 302
سید جوادین، سیدرضا؛ حیدری، حامد و شهباز مرادی، سعید (1388). "بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی نیروی انسانی در خدمات بررسی موردی در نظام بانکی"، نشریه مدیریت دولتی، دوره ،1 شماره 2. ص 75 تا 88
صنوبر، ناصر؛ سلمانی، بهزاد و تجویدی، مینا (1390). "تاثیر محرکهای نوآوری بر ظرفیت نوآوری شرکتهای دانشبنیان. فصلنامه سیاست علم و فنّاوری" سال چهارم، شماره 2: 91-107
طالعیفر، رضا و حاتمینسب، سید حسن (1390). "بررسی چالشهای توسعۀ محصول جدید در بنگاههای کوچک و متوسط مطالعه موردی صنایع غذایی و آشامیدنی منتخب فارس"، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال هفتم، شماره 27: 34-44
قاسمینژاد، یاسر و سلگی، محمد ( 1393). "بررسی تاثیر سرمایه فکری بر توسعۀ محصولات نوآورانه (مورد مطالعه: یکی از مراکز تحقیقاتی صنعتی دفاعی)"، فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج، سال هفدهم، شماره 65، 1-23
مانیان، امیر؛ اصغریزاده، عزت الله و دهقان بنادکی، محمد (1390). "نقش مدیریت دانش در عملکرد فرایند توسعۀ محصول جدید پژوهشی پیرامون شرکتهایSMEصنعت نرمافزار استان یزد"، مدیریت فنّاوری اطلاعات، دوره 3، شماره 8: 133-150
مرادی، محمود؛ ولیپور، محمدعلی؛ یاکیده، کیخسرو؛ صفردوست، عاطیه و عبداللهیان، فرزانه (1392). "بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمانها (مطالعه موردی: شرکتهای داروسازی و شرکتهای حاضر در بورس اوراق بهادار تهران)"، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 13: 79-102
مصلح، عبدالحمید؛ بحرینیزاده، منیجه و دوکوهی، سیدجواد (1394). "بررسی تاثیر هوش رقایتی بر نوآوری در شرکتهای دانشبنیان شیراز"، پژوهشنامه مدیریت تحول، سال هفتم، شماره 13: 19-41
ملکی مینباش رزگاه، مرتضی؛ بلوچی، حسین و فارسی زاده، حسین (1394). "بررسی تأثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران"، مجلهی برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال چهارم، شماره 12. ص 11-33
ملکی مینباش رزگاه، مرتضی؛ فارسیزاده، حسین و بلوچی، حسین (1393). "بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجوبان دانشگاه سمنان)"، فصلنامه مدیریت صنعتی، سال نهم، ویژه نامه مدیریت دانش: 14-26
میرفخرایی، سید حیدر؛ دسترنج، میثم و کریمی تلو، سلیم (1394). "طراحی مدل مفهومی برای توسعه نوآوری باز در پارکهای علم و فنّاوری با استفاده از تحلیل عاملی"، پژوهشهای عمومی مدیریت، سال هشتم، شماره بیست و هفتم: 71-89
نصری نصرآبادی، شهره؛ فلاح، الهام و شیرانی لپری، سمانه (1393). "بررسی تأثیر شبکه دانش بر عملکرد نوآوری محصول با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: شرکتهای تجارت الکترونیک استان اصفهان)"، مدیریت نوآوری، سال سوم، شماره 3: 53-75
هومن، حیدر علی (1384). "کتاب مدلیابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل"، تهران: انتشارات سمت
Argote, L; Ingram, P. (2000), "Knowledge Transfer: A Basis for Competitive Advantage in Firms". Org Behav Hum Decis, 82(1): 50–69
Argyris, C (1964), "Integrating the Individual and the Organization", New York: Wiley
Arnold, J A; Arad, S; Rhoades, J A & Drasgow, F (2000), "The empowering leadership questionnaire: the construction and validation of a new scale for measuring leader behaviors". Journal of Organizational Behavior, 21: 249-69
Bagozzi, R P; & YI, Y (1988), "On the evaluation of structural equation models", Journal of the Academy of marketing Science, 16 (1): 74-97
Barney, J Firm (1991), "Resources and Sustained Competitive Advantage", J Manage: 17(1): 99-120.
Bates, K A; Amundson, S D; Schroeder, R G & Morris, W T (1995), "The crucial interrelationship between manufacturing strategy and organizational culture". Management Science, 41(10): 1565-80
Becker, G (1964), "Human Capital: A Theoretical and Empirical Analysis with Special Reference to Education". Columbia University Press, New York.
Brockman, B K; Morgan, R M (2003), "The Role of Existing Knowledge in New Product Innovativeness and Performance". Decision Sciences, 34(2): 385-419
Bochner, S; Hesketh, B (1994), "Power distance, individualism/collectivism, and job-related attitudes in a culturally diverse work group". Journal of Cross-Cultural Psychology, 25(2): 233-57
Burns, T; & Stalker, G M (1961), "The management of innovation". London: Tavistock
Carneiro. C (2000). "How does knowledge management influence innovation and competitiveness?". Journal of Knowledge Management, 4 (2): 87 – 98
Chong, S C; Choi, Y S (2005), "Critical factors of knowledge management implementation success". Journal of Knowledge Management Practice, 6. (3): 21-37. available at: www.tlainc.com/articl90.htm.
Cohen, J (1988), "Statistical power analysis for the behavioral sciences". Hillside, NJ: L. Erlbaum Associates
Cooper, R G; Kleinschmidt, E J (1986), "An investigation into the new product process: steps, deficiencies, and impact". Journal of product innovation management, 3(2): 71-85
Darr, E; Argote, L & Epple, D (1995), "The acquisition, transfer and depreciation of knowledge in service organizations: productivity in franchises". Manag Sci, 41(11):1750–62
Davenport TH; Prusak, L (1998), "Working knowledge: how organizations manage what they know". Boston: Harvard Business School Press
Day, G S (1994), "The capabilities of market-driven organizations". Journal of Marketing, 58: 37–52
Demerest M (1997), "Understanding knowledge management". Journal Long Range Plan, 30 (3):374–384
Denison, DR; Neale, WS (1996), "Denison organizational culture survey. Ann Arbor: Aviat.
Denison, D. R. (1990). "Corporate culture and organizational effectiveness". NewYork: John Wiley & Sons
Denison, D R; & Mishra, A K (1995), "Toward a theory of organizational culture and effectiveness". Organization Science, 6(2): 204–223
Desouza, K C (2003), "Strategic contribution of game rooms to knowledge management some preliminary insights". Information and management, 41 (1): 63_74
Dess, G G; Origer, N K (1987), "Environment, structure and consensus in strategy formulation: A coseptual integration". Academy of management Review, 2(2): 313-330
Dickson, P R (1992), "Toward a general theory of competitive rationality". Journal of Marketing, 56(1): 69-83
Dougherty, D (1990), "Understanding new markets for new products". Strategic management journal, 11: 59-78
Driver, M J; Steufert, S (1969), "Integrative complexity: An approach to individuals and groups as information processing systems". Administrative science quarterly, 14: 272-285
Epple, D; Argote, L & Murphy, K (1996), "An empirical investigation of the micro structure of knowledge acquisition and transfer through learning by doing". Oper Res, 44:77–86
Fey, Carl F; Daniel R Denison (2003), "Organizational culture and effectiveness: can American theory be applied in Russia?." Organization science,14.6: 686-706
Goh S C (2002), "Managing effective knowledge transfer, an integrative frame work and some practice implications". J Know Manage, 6(1):18-26
Hall, H (2001), "Social exchange for knowledge exchange", paper presented at Managing Knowledge: Conversations and Critiques, University of Leicester Management Centre, Leicester, 10-11
Hui-Ling, T; Yu-Hsuan, C (2011), "Effects of empowering leadership on performance in management team". Journal of Chinese Human Resources Management, 2(1): 43 – 60
Hung, Y-Ch; Huang, Sh-M & Lin Q-Pn Mei-Ling-Tsai. (2005), "Critical factors in adopting a knowledge management system for the pharmaceutical industry". Industrial Management & Data Systems, 105(2): 164 – 183
Keen, P W (1991), "Every Manager's Guide to Information Technology", Harvard Business School Press, Boston, MA
Khandwalla, P N (1977), "The design of organizations". NewYork: Harcourt Brace Jovanovich
Kock, N (2011), "Using Warp pls in e-collaboration studies: Mediating effects, control and second order variables and algorithm choice". International Journal of e-collaboration, 7 (3): 1-1
Lawler, E E III (1996), "From the Ground Up: Six Principles for Building the New Logic Corporation". Jossey-Bass, San Francisco, CA.
Liao, S H; Wu, C (2010), "System perspective of knowledge management, organizational learning, and organizational innovation". Expert Systems with Applications. 37: 1096-1103.
Likert, R (1967), "The Human Organization", New York: McGraw-Hill
Likert, R (1961), "New Patterns of Management". McGraw-Hill, New York
McEvily, S; Chakravarthy, B (2002), "The persistence of knowledge-based advantage: an empirical test for product performance and technological knowledge". Strateg Manag Journal, 23: 285–305
McGregor, D M (1960), "The Human Side of Enterprise", New York: McGraw-Hill
McShane, S. L. and Von Glinow, M. A. (2003). "Organizational behavior. Emerging Realities for The Workplace Revolution", 2nd ed., Irwin McGraw-Hill, New York, NY
Miller, J. G. (1978). "Living systems". New York. McGraw-Hill
Montaya-Weiss, M M; Calantone, R (1994), "Determinants of new product performance: A review and meta-analysis". Journal of product innovation management, 11(5): 397-417
Moorman, C; Miner, A S (1997), "The impact of organizational memory on new product performance and creativity". Journal of marketing research, 34(1): 91-106
Nelson, R R (1982), "The role of knowledge in R&D efficiency". Quarterly Journal of Economics. 453-470
Nonaka, I; Toyama, R & Konno, N Seci (2000), "Ba, and Leadership: A Unified Model of Dynamic Knowledge Creation". Long Rang Plan. 33: 5-34.
Nonally, J C (1978), "Psychometric Theory", 2 th edition, Mac Graw Hill: New York
Rasmussen, P; Nielsen, P (2011), "Knowledge management in the firm: concepts and issues". International Journal of Manpower, 32 (5/6): 479 -493
Rowley J (2001), "Knowledge management in pursuit of learning: the learning with knowledge cycle". J Inf Sci, 27(4):227–37
Shane, S (1995), "Uncertainty avoidance and the preference for innovation championing roles". Journal of International Business Studies, 26(1): 47-68
Silver, C A (2000), "Where technology and knowledge meet". The Journal of Business Strategy, 21(6): 28–33
Skyrme, D; Arnindon, D (1997), "Creating the knowledge based business". London: Business Intelligence.
Slater, S F; Narver, J C (1995), "Market orientation and the learning organization". Journal of marketing, 59(3): 63-74
Soliman, F; Spooner K (2000), "Strategies for implementing knowledge management: role of human resource management". J Knowl Manag, 4(4):337–45
Souder, W E; Moeneart, R K (1992), "Integrating marketing and R&D project personnel within innovation projects: An information uncertainty model". Journal of management studies, 29(4): 485-512
Tiwana, A (2004), "An Empirical Study of the Effect of Knowledge Integration on Software Development Performance". Inf Softw Technol, 46(13): 899-906
Yang, J-T; Wan, Ch-Sh (2003), "Advancing organizational effectiveness and knowledge management implementation". Tourism Management, 25: 593–601
Wuyts, S; Geyskens, I (2005), "The formation of buyer-supplier relationships: detailed contract drafting and close partner selection". Journal of Marketing, 69(4): 103-17
Zaltman. G (1986), "Knowledge Utilization as planned social changes". In, G. Beal, W. Dissanayake, & S. Konoshima, (Eds.). Knowledge generation, exchange ana utilization. Boulder, Co: Westview, 433-432
Zheng W; Yang, B & McLean, G N (2010), "Linking Organizational Culture, Structure, Strategy, and Organizational Effectiveness". Mediating Role of Knowledge Management. J. Bus Res. 63: 673-771. doi:10.1016/j.jbusres.2009.06.005
Zirger, B J; Maidique, M A (1990), "A model of new product development: An empirical test". Management science, 36(7): 867-89
Rasmussen, P; Nielsen, P (2011), "Knowledge management in the firm: concepts and issues". International Journal of Manpower, 32 (5/6): 479 -493
Rowley J (2001), "Knowledge management in pursuit of learning: the learning with knowledge cycle". J Inf Sci, 27(4):227–37
Shane, S (1995), "Uncertainty avoidance and the preference for innovation championing roles". Journal of International Business Studies, 26(1): 47-68
Silver, C A (2000), "Where technology and knowledge meet". The Journal of Business Strategy, 21(6): 28–33
Skyrme, D; Arnindon, D (1997), "Creating the knowledge based business". London: Business Intelligence.
Slater, S F; Narver, J C (1995), "Market orientation and the learning organization". Journal of marketing, 59(3): 63-74
Soliman, F; Spooner K (2000), "Strategies for implementing knowledge management: role of human resource management". J Knowl Manag, 4(4):337–45
Souder, W E; Moeneart, R K (1992), "Integrating marketing and R&D project personnel within innovation projects: An information uncertainty model". Journal of management studies, 29(4): 485-512
Tiwana, A (2004), "An Empirical Study of the Effect of Knowledge Integration on Software Development Performance". Inf Softw Technol, 46(13): 899-906
Yang, J-T; Wan, Ch-Sh (2003), "Advancing organizational effectiveness and knowledge management implementation". Tourism Management, 25: 593–601
Wuyts, S; Geyskens, I (2005), "The formation of buyer-supplier relationships: detailed contract drafting and close partner selection". Journal of Marketing, 69(4): 103-17
Zaltman. G (1986), "Knowledge Utilization as planned social changes". In, G. Beal, W. Dissanayake, & S. Konoshima, (Eds.). Knowledge generation, exchange ana utilization. Boulder, Co: Westview, 433-432
Zheng W; Yang, B & McLean, G N (2010), "Linking Organizational Culture, Structure, Strategy, and Organizational Effectiveness". Mediating Role of Knowledge Management. J. Bus Res. 63: 673-771. doi:10.1016/j.jbusres.2009.06.005
Zirger, B J; Maidique, M A (1990), "A model of new product development: An empirical test". Management science, 36(7): 867-893