با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
پدیدارشناسی خودسانسوری در روابط عمومی‌‌های سازمان‌های دولتی

سعید دشتی‌زاد؛ مهناز فرهمند؛ حسین افراسیابی؛ سید علیرضا افشانی

دوره 10، شماره 1 (پیاپی 37) ، دی 1400، ، صفحه 11-28

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.59192.4387

چکیده
  انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سازمان‌های دولتی توأم با مواظبت دائم و رفع موانع از مسیر آن‌ها، ضامن سلامت جامعه و سازمان است. ازاین‌رو، پدیدة خودسانسوری در روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی را باید یکی از موانع عمده در این مسیر قلمداد کرد که شناخت و واکاوی عوامل و زمینه‌های بروز این پدیده می‌تواند گامی ضروری و مهم در رفع این موانع ...  بیشتر

ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی

محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33) ، دی 1399، ، صفحه 161-176

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.55324.4211

چکیده
  رسانه اجتماعی جزء لاینفک سازمان‌ها محسوب شده و یکی از مهم‌ترین ابعاد در راستای کمک به فعالیت‌های روابط عمومی بوده و منجر به توسعه فعالیت‌های سازمانی می‌گردد. اما نحوه استفاده صحیح از این رسانه‌ها حائز اهمیت بوده، در این راستا پژوهش حاضر با هدف ارائه الگوی روابط عمومی متروی شهر تهران با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی صورت گرفت. این ...  بیشتر