همبستگی
مهدی محمدی؛ مرتضی آقا تهرانی؛ سمیه اخلاقیان؛ طاهره صحرایی
چکیده
پژوهش با هدف شناسایی تأثیر سیاستهای رفع تکلیفی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای شایستگی کارکنان و همکار سمی در بانک ملت استان اصفهان انجام گرفته است. این پژوهش ازجمله پژوهشهای کاربردی توصیفی-پیمایشی است که با استفاده از پرسشنامه منابع آماری جمعآوری شدهاند. جامعه هدف پژوهش، پرسنل شعب بانک ملت استان اصفهان میباشند ...
بیشتر
پژوهش با هدف شناسایی تأثیر سیاستهای رفع تکلیفی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای شایستگی کارکنان و همکار سمی در بانک ملت استان اصفهان انجام گرفته است. این پژوهش ازجمله پژوهشهای کاربردی توصیفی-پیمایشی است که با استفاده از پرسشنامه منابع آماری جمعآوری شدهاند. جامعه هدف پژوهش، پرسنل شعب بانک ملت استان اصفهان میباشند که در سه گروه رئیس، معاون و کارمندان تقسیمبندی شدهاند. از این جامعه 200 نفری منتخب تعداد 168 پرسشنامه جمعآوری شده است و نرمافزار مورد استفاده نیز PLS بوده است. بر اساس یافتههای پژوهش؛ سیاستهای رفع تکلیفی بر عملکرد سازمانی در بانک ملت استان اصفهان تأثیر مستقیم و معنادار میگذارد. علاوهبر این شایستگی کارکنان و همکار سمی در تأثیرگذاری سیاستهای رفع تکلیفی بر عملکرد سازمانی در بانک ملت استان اصفهان تأثیر واسطهای و معنادار میگذارد.