اسدی، الهام و کریمی، فاطمه (1390)" بررسی دورکاری: مزایا و معایب"، گزارش 227 : 77- 78 .
اسکات، دبلیو. ریچارد؛ دیویس، جرالد اف( 1389)، سازمانها و سازماندهی (دیدگاه سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز)، ترجمه سیدرضا سید جوادین، بهروز پور ولی، الهام جمالی پویا، چاپ اول، انتشارات مروارید، تهران.
الوانی، سید مهدی و معمار زاده، غلامرضا (1394)، رفتار سازمانی «مورهد گریفین» چاپ بیست و سوم – انتشارات مروارید
آرمسترانگ، مایکل (1389). مدیریت استراتژیک منابع انسانی (راهنمای عمل). ( ترجمه سید محمد اعرابی و امید مهدیه) تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ اول .
برخوردار، ناصر(1392) "طراحی و تبیین مدل سازمان دورکار"پایاننامه دکتری، دانشگاه پیام نور
داناییفرد حسن، الوانی سید مهدی؛ آذر عادل(1386) "روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع"، انتشارات صفار، چاپ دوم، تهران
رامین مهر، حمید(1392)، "ارزیابی راهبردی الگوی دورکاری کارکنان"، فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، سال چهارم، شماره 14.
رضائیان، علی،(1385)؛ "مبانی سازمان و مدیریت"، انتشارات سمت، چاپ هشتم
سهرابی، بهمن و علی رضائیان (1385)" بررسی دورکاری در سازمان اقتصادی کوثر". پیام مدیریت 19 و 20 (تابستان و پاییز)، 159 – 173.
سید جوادین، سید رضا (1390)" مروری جامع بر مفاهیم اساسی نظریههای مدیریت و سازمان" تهران: انتشارات نگاه دانش، چاپ سوم
علیرضایی، نفیسه، مساح، هاجر و اکرمی ناهید (1392)، "رابطه وجدان کاری با عملکرد شغلی" – فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، سال هشتم – شماره 2
علیئی، نسترن (1391)" بررسی اثر ارزشهای فرهنگی بر امکانپذیری و اثربخشی دورکاری زنان" پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت تهران
فیاضی، مرجان (1389)، " الگوی هماهنگی استراتژیهای منابع انسانی با عملکرد" رساله دکتری دانشکده مدیریت دانشگاه علامه
قنبری، علی اله؛ بخت جو، شراره (1390)" دورکاری"، انتشارات فر آزما پردازش، چاپ اول
کریمی، پویا، (1390)، "بررسی تأثیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در موفقیت دورکاری (پیمایشی در سازمان میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری)" پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس
محب علی پور، منیره (1391 ) ، " تحلیل و حل چالشهای فراروی اجرای برنامهی دورکاری در ایران؛ تکنیک دلفی"، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس
ممدوحی، امیررضا، مینا مجتهد زاده و مهرداد علی مرادی (1389)" برآوردی از دورکاری برای نمونهای از کارکنان دولتی بر اساس ویژگیهای سازمانی". فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه 74 (پاییز و زمستان ): 20 –44
ناطق، تهمینه(1392)"طراحی و تدوین چارچوب معماری دورکاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی"پایاننامه دکتری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
Anna B. Holm(2008) "Virtual organising of business activities: a case of erecruitment"... From March 2008 the focus is on e-Recruitment part of e-HRM, http://old-hha.asb.dk/.
Atkyns, Robert, Michele Blazek, Joseph Roitz, and AT&T.( 2002). Measurement of environmental impacts of telework adoption amidst change in complex organizations: AT&T survey methodology and results. Resources, Conservation and Recycling 36: 267-285
Baily, D. & Kurland, N. (2002),”A Review of Telework Research: Findings, New Directions, and Lessons for the Study of Modern Work”. Journal of organizational Behavior, Vol. 23, No . 4, PP. 383-400.
Belanger, F., Collins, R.& Cheney, P. (2001)."Technology requirements and work group communication for telecommuters" .Inf. Syst. Res.,12(2), 155–176.
Bui. T, Higa. K , Sivakumar. V , Yen. J.( 1996). "Beyond Telecommuting: Organizational Suitability of Different Modes of Telework", Proceedings of Hawaii International Conference on System Science. pp 344-353.
Buessing, A, (2000). Telework . In W. Karwowski (ed.) , International encyclopedia of Ergonomics and Human Factors (PP. 1723- 1725). London: taylor and Francis.
Cascio,W. F. (2000). Managing a virtual workplace. Academy of Management Executive, 14, 81–90.
Cecily, R & Janet, B(2009) , "A New Look at Telecommuting and Teleworking" , The Journal of Corporate Accounting & Finance , July/August 2009 ,33 ,31-39.
Cheuk Fan Ng.(2010). "Teleworker’s home office: an extension of corporate office?" , Emerald Group publishing Limited, Facilities,Vol.28 Iss :3/4,pp.137-155.
Demas, Michael D.( 2011), Job satisfaction of managers and individual contributors within local and virtual software teams. A dissertation proposal presented in partial satisfaction of the requirements for the degree of Doctor of Education in Organizational Leadership,. Available from: http://gradworks.umi.com/3456122.pdf. Accessed September 28, 2012
Di Martino, V & Wirth, L. (1990). "Telework: a new way of working and living. International Labour Review". 129(5) pp 529-555.
Gajendran, R.S. and Harrison, D.A. (2007), "The good, the bad, and the unknown about telecommuting: a meta-analysis of the psychological mediators and individual consequences", Journal of Applied Psychology, Vol. 92, pp. 1524-41.
Guest, D. (1990). "Human resource management and the American dream". Journal of Management Studies, 27,pp 377–397.
Haines III, Victor Y., St-Onge, Silvie. & Archambault, Martine. (2002). Environmental and Person Antecedents of Telecommuting Outcomes. JOEUC,14(3), 32-50.
Holman, D; Toby D. Wall & Chris W. Clegg. (2006). "The Essentials of the New Workplace: A Guide to the Human Impact of Modern Working Practices". John Wiley & Sons, Ltd. pp 174-180.
Illegems & Verbeke, (2004), "canfacilitate theimplementation offlexible work arrangements", Business & Economics journal
Johnson,R.B;Onwuegbuzie,A.J(2007)"Mixed methods research paradigm whose time has com", educational researcher,33(7);14-26.
Kim, J., MacDuffie, J. P., Pil, F. K. (2011). Employee voice and organizational performance: team versus representative influence. Human Relations , 10, 1–24.
Kitsap Regional Coordinating Council. 2009. Kitsap telework pilot project. http://www.teleworktoolkit.com/library/ Telework_Project_Report.pdf (accessed 28 Sep. 2012).
Kowalski, K. Berube & Swanson, J.Ann. (2005). "Critical success factors in developing teleworking programs". Benchmarking: An International Journal, 12 (3) pp 236 – 249.
Lamond, D. (2000b). "Managerial style and telework". In K. Daniels, D. Lamond & P. Standen (Eds), Managing Telework: Perspectives from Human Resource Management and Work Psychology. London: Thomson Learning.
Leavit (1965)”Applied organizational change in Industry: Structural, Technological and Humanistic Approaches,” in Handbook of organizations, pp. 1144 – 70, ed. James G. March Chicago: Rand McNally.
Leda, P, Maria, V & Eleanna, G. (2007). "E-HR adoption and the role of HRM: evidence from Greece", Personnel Review Vol. 36 No. 2,pp 277-294.
Lavalee in Mills, Juline E., Chilian Wong-Ellison, William Werner, and Joan M. Clay. (1993) Employer liability for telecommuting employees. Cornell Hospitality Quarterly, 2001; (Oct/Nov): 48- 59.
Mayo, M., Pastor, J,-C., Gomez -Mejia, L., & Cruz, C. (2009).Why some firms adopt telecommuting while others do not: A contingency perspective. Human Resource Management, 48(6), 917- 939.
Miles, R.E. and Snow, C.C. (1986), “Organizations: new concepts for new forms”, California Management Review, Vol. 18 No. 3, pp. 62-73.
Moon, M.J. (2002). "The Evaluation Of E-Government Among Municipalities: Rhetoric Or Reality?" , Public Administration Review, Vol.62.No.4.
Morgan, Robert E. (2004). Teleworking: an assessment of the benefits and challenges. European Business Review 16 (4): 344-357.
Potter, E. E. ( 2003)." Telecommuting: The Future of Work Corporate Culture and American Society", Jornal of Labor Research, Vol.14, No.1, pp73-84.
Pyoria P. (2011). "Managing telework: risks, fears and rules", Management Research Review, Vol. 34, No. 4, pp 386-399.
Rasmussen, E. & Corbett, G. (2008). "Why isn't teleworking working?'"New Zealand Journal of Employment Relations, 33(2): 20-32
Remus, U., (2007). Critical success factors for implementing enterprise portals: A comparison with ERP implementations. Business Process Management Journal, 15, 538-552
Salmon, G. , Allen, J. & Giles, K. (2000). Training and development for on-line working. In K. Daniels, D. Lamond & P. Standen (Eds), Managing Telework: Perspectives from Human Resource Management and Work Psychology. London: Thomson Learning
Schwartz, R. G., R. D. Teach, et al. (2005). "A longitudinal study of entrepreneurial firms opportunity recognition and product development management strategies: Implications by firm type." International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research Vol. 11( No. 4): pp. 315
Sharit et all (2009), "The Employability of Older Workers as Teleworkers: An Appraisal of Issues and an Empirical Study" , Human Factors and Ergonomics in Manufacturing, Vol. 19 (5) 457–477.
Siha,S. M. And Monroe R.W.(2006),"Telecommuting’s Past and future: a literature review and research agenda" , Business process Management Journal , Vol. 12 , No. 4,pp. 455-482.
Schermerhorn, John(1996). Management and Organizational Behavior New York: John Wiley and Sons, Inc.
Smale, A., & Heikkilä, J.-P. (2009)." IT based Integration of HRM in a Foreign MNC Subsidiary: A Micro-Political Perspective". In T. V. Bondarouk, H. J. M. Ruël, ...
Stefan Strohmeier, Rüdiger Kabst, (2009) "Organizational adoption of e-HRM in Europe: An empirical exploration of major adoption factors", Journal of Managerial Psychology, Vol. 24 Iss: 6, pp.482 – 501 .
Tremblay, D, Paquet, R & Najem, E. (2006). "Telework: A Way to Balance Work and Family or an Increase in Work-Family Conflict?" Canadian Journal of Communication, Vol. 31, No. 3, pp 715-731.
Taskin, Laurent & Edwards, Paul (2007), The possibilities and limits of telework in a bureaucratic environment: lessons from the public sector, Volume 22, Issue 3, November 2007 , Pages 195–207
Turetken, O., Jain, A., Quesensberry, B. Ngwenyama, O. (2011). "An Investigation of the Influence of Individual and Work Characteristics on Telecommuting Success ".IEEE transactions on Professional Communication, 54.
Verive, and Joice's (2008) "examination of telework and dependent care produced agency policy recommendations ..."
Watad, M . M & Will, C . P. (2003). "Telecommuting and Organizational Change: A Middle-Managers' Perspective", Business Process Management Journal, Vol. 9, No. 4, pp 459-472.