پاینده، امیرتیمور، امیدی نجفآبادی، مریم، مسعودی فر، فهیمه (1387). "ضریب آلفای کرونباخ؛ مفاهیم، کارکرد و شیوههای نوین آن". تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات.
دانشفر، کرما...(1385). "اداره اثربخش سازمان های داناییمحور". ماهنامه تدبیر. شماره174. آبان1385. صص21-18.
دهقانی ،مسعود؛ یعقوبی،نورمحمد؛ موغلی،علیرضا و زهرا وظیفها(1394)."ارائه الگوی سه لایه امکان سنجی واستقراراثربخش مدیریت دانش با استفاده از روش فراترکیب".فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی .سال سوم ؛شماره12،پاییز94،ص ص123-108.
سازمان صدا وسیما(1389)." برنامه ریزی راهبردی سازمان صداوسیما". 93-89 .
سرلک، محمدعلی (1384). "طراحی وتببین الگوی ایجاد اعتماد در متقاضیان ورودبه دانشگاهها جهت انتخاب دانشگاههای مجازی ". پایان نامه دکتریِ،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران .
سرمد،زهره؛بازرگان،عباس وحجازی،الهه (1379). "روش های تحقیق در علوم رفتاری" .تهران: انتشارات آگاه ،چاپ سوم.
فرهنگی،علی اکبر،صفرزاده،حسین وخادمی،مهدی (1383) ."نظریه های ارتباطات سازمانی".موسسه خدماتی رسا .
منوریان، عباس؛ عسگری، ناصر و آشنا،مصطفی (1386). "ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان های دانش محور". اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش. 14-13 بهمن 1386. تهران: 18-1.
نعمتی، محمدعلی و آراسته، محمدرضا (1385). "بررسی امکان تبدیل شرکت های مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کشور به سازمان های دانایی محور". فصلنامه اندیشه های تازه درعلوم تربیتی. انتشارات دانشگاه آزاد رودهن. سال اول. شماره چهارم. پاییز 1385 : 128-113.
ویکس، جان لوبلال و دیگران (1388). "مدیریت رسانه". ( ترجمه طاهر روشندل اربطانی). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی،به سفارش دفتر پژوهشهای رادیو:574.
هچ، مری جو (1385). "تئوری سازمان: مدرن، نمادین و تفسیری پست مدرن {دو جلدی}".( ترجمه حسن دانایی فرد). تهران: انتشارات افکار، چاپ اول. (تاریخ انتشار به زبان اصلی 2006).
Aktharsha, U. Seyed, and Anisa, H. (2011). Knowledge Management System and Learning Organization: An Empirical Study in an Engineering Organization, the Iup Journal of Knowledge management, Vol. IX, No. 2, PP.26-40.
AL-Ashaab, Ahmed & Molyneaux, M. & Brunner, B. & Martinez, E. & Moliner, F. & santamaria, V. & Tanjore, D. & Ewers, P. & Knight, G (2012). Knowledge-Based environment to Support Product design Validation. Knowledge-Based Systems, 62, PP. 48-60. (ELSEVIER)
Andreeva,Tatiana and kianto, Aino(2011). knowledge processes,knowledge-intensity and innovation: a moderated mediation analysis. Journal of knowledge management,Vol.15,No.6, PP.1016-1034.
Burnell, Lisa. J & Priest, John. W & Durrett, John. R. (2004). Developing and Maintaining Knowledge Management Systems For Dynamic Complex Domains. In Gupta & Sharma (Eds). Creating Knowledge Based Organization, Idea Group Inc (e-book).
Cater, Tomaz, (2001). Knowledge Management as a Means of Developing a Firm’s Competitive Adventage. Management. ,Vol.6, No. 1-2, PP. 133-153.
Chang, H.C, Tsai, M.T, and Tsai, C.L. (2011). Complex Organizational Knowledge Structures For New Product Development Teams. Knowledge-Based Systems (24). PP. 652-667
Chen, j.,Zhu, Z. and Xie, H.Y (2004). Measuring intellectual capital: a new model and Empirical study. Journal of intellectual capital, Vol.5, NO.1, PP. 195-212.
Dalkey, N (1963). An Experimental Application of the Delphi Method on the use of experts, Management science, vol 9, issues 3, 458-467.
Dalkir, K. (2005), knowledge management in theory & practice, Elsevier Butter worth- Heinemann.
Davenport, Daniel. L and HolsaPPle, Clyde. W. (2006). Knowledge Organizations. In David. G. Schowarts (Ed). Encyclopedia of Knowledge Management. (PP.451-458). USA: Idea Group Inc.
Gupta,J.N.D and Sharma, S. K. (2004), creating knowledge Based organizations, 1rd, idea Group publishing London.
Gupta, J.N.D. & Sharma, S. K. & HSU, J. (2004). An Overview of Knowledge Management. In Gupta & Sharma (Eds). Creating Knowledge Based Organization, Idea Group Inc (e-book).
Hendriks, Paul H.J. (2006). Organizational Structure. In David. G. Schwartz (Ed). Encyclopedia of Knowledge Management. (PP. 749-754) USA: Idea Group Inc. (Emerald Group)
Hess, James.D, and Bacigalupo, Arnold.C. (2010). The emotionally intelligent Leader, the Dynamics of Knowledge-Based organizations and the role of emotional intelligence in Organizational Development. on the Horizon, Vol. 18, No.3, PP. 222-229. (Emerald Group)
King, W.R, (2008). An integrated architecture for an effective Knowledge organization. Journal of Knowledge management, Vol. 72, No.2,PP.29-41.
Levin, Daniel z; Cross, Rob & Abrams, Lisa c. & Lesser, Eric L. (2002). Trust and Knowledge Sharing: A Critical Combination. IBM Institue For Knowledge-Based Organizations, USA, PP. 1-9.
Lopez, S.v.(2005). Competitive advantage and strategy Formulation. management decision, Vol. 43, No.5, PP. 662-663.
Mcgovern, joy. (2001). Creating a Knowledge-based organization. The Manchester. Doubie issue, Vol.6, NO.2 and 3, PP.15-18.
Nastase, Marian. (2009). Importance of Trust in the Knowledge Based Leadership. Review of international Comparative Management, Vol.10, ISSue 3, July 2009. PP.518-526.
Neagu, C.D. (2008). In IFIP International Federation for informantion Processing. Volume 262; the Future of Identity in the information Society, Simone Fischer_Hubner, Penny Duquenoy, Albin Zuccato, Leonardo Martucci; (Boston: Springer). PP.407-421
Nevis, E & Dibella, A. & Gould, J. (1998), Understanding Organizations as Learning Systems, Society For Organizational Learning, P.77-89.
Okoli, c (2004). The Delphi method as a research tool: an example, design concideration and applications, information and management, vol 24, 15 – 29.
Reif, Harry. L. (2004). Knowledge Management and Knowledge Based Organization. Information Management Journal, Vol. 38, Issue. 4, PP.58-59.
Rowe, G (1999). the Delphi technique as a forcasting tool: Issues and analysis, international journal of forcasting, vol 15, 353-375.
ShariFuddin, Syed Omar, Ikhsan, Syed & Rowland, Fytton (2004). Knowledge Managemenr in a Public Organization: a Study on the Relationship Between Organizational Elements and the Performance of Knowledge tramfer. The Journal of Knowledge Management, Vol. 8, No.2, PP. 95-111[Emerald].
Stonehouse, G.H. and Pemberton, J.D (1999). Learning and Knowledge Management in the intelligent organization. Participation & Empowerment: An International Journal, Vol. 7, No.5. PP.131-144
WalczaK, Steven(2005). Organizational Knowledge Management Structure, the Journal of the Learning Organizational, Vol 12, No.4, PP. 330-339 [Emerald].
Wang, S. and Noe, R. (2010). Knowledge sharing: A revies and directions for future research. Human management Review, 20, PP.115-131.
Wang, Catherine L. & Ahmed, pervaiz k. (2003). structure and structural dimensions for knowledge- based organizations. measuring business excellence, vol.7, ISS:1, PP.51-62.
Westerberg, K, Hjelte, j., Brannstrom, j. and Hyvonen, U. (2011). The meaning of a Knowledge- based organization in Swedish monicipal elderly care. Social Work Education, Vol. 30, S. 1-23.
Winch, Graham, and Schneider, Eric (1993). Managing the Knowledge-Based Organization: the Case of Architectural Practice. the Journal of Management Studies, 30: 6 November, Basil Blackwell Ltd.
Zack, Micheal.H.(2003). Rethinking the Knowledge-based Organization. MIT sloan management Review, Summer, PP. 67-71.