ابری، امیرغلام (1393). «ارزیابی کارایی شعب سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان»
. فصلنامة علمی-پژوهشی
مدلسازی اقتصادی،
بهار، 8(25)، 99-83.
ابزری، مهدی؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید و قربانی، حسن. (1388). «تأثیر یازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری». چشمانداز مدیریت، شمارة 31، 42-57.
ایرنا. (1397). خبرگزاری جمهوری اسلامی. کد خبر 82984263 (6597150)، 6/5/97.
برزنونی، محمدعلی (1379). معنویت؛ نیاز پایای انسان و رمز ماندگاری جوامع انسانی، معنویت در مکتب امیرالمؤمنین، مجموعه مصاحبهها، سخنرانیها و مقالات. تهران: مرکز آموزش و پژوهش علوم اسلامی، حوزة نمایندگی ولیفقیه در دانشگاه امام حسین.
تیموری، هادی؛ عباچیان قاسمی، رضا؛ اکبریانی، سعید و طاهرخانچی تبریزی، ارغوان (1393). «پژوهشی دربارة جهتگیری تأثیر ساختار سازمانی و راهبردهای رقابتی بر عملکرد سازمان». نشریة مدیریت دولتی دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران، 6(4)، 679-665.
جعفری نیا، سعید؛ خیراندیش مهدی و لطیفی جلیسه، سلیمه (1396). «مطالعهای درزمینة فراتحلیل پیامدها و پیشایندهای هویتیابی سازمانی». فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 6(4)، 26-1.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1395). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار pls. تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
رستگار، عباسعلی؛ جانقلی، محمود؛ حیدری، فائزه و حیدری، حامد (1391). «بررسی نقش رهبری معنوی در هویتیابی سازمانی». پژوهشهای مدیریت عمومی، 5(16). 63-39.
صالحیصدقیانی، جمشید؛ اخوان خرازیان، مریم؛ بهرامزاده، مهدی؛ محسنزاده، کاظم و مهرابی، آرزو (1394). «بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی». فصلنامة مدیریت کسبوکار، شمارة 26، 34-10.
ضیایی، محمدصادق؛ نرگسیان، عباس و آیباغی اصفهانی، سعید (1387). «نقش رهبری معنوی در توانمندسازی کارکنان دانشگاه تهران». مدیریت دولتی، 1(1)، 86-67.
عباسی اسفنجانی، حسین (1393). بررسی تأثیر هویت سازمانی بر عملکرد و تحقق اهداف سازمانها. مجموعة مقالات کنفرانس بینالمللی انسان و هویتهای فراموش شده، 419-413.
عزیزپور لیندی، عبدالصمد؛ طهماسبی، رضا و پیراننژاد، علی (1394). «بررسی نقش تعدیلگری سرمایه فکری بر رابطه چابکی و عملکرد سازمان». مدیریت سرمایة اجتماعی، 2(2)، 316-291.
عطافر، علی؛ امیری، زینب؛ کاظمی، علی و امیری، بداله. (1392). «تأثیر رهبری معنوی اسلامی بر عملکرد -سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان لرستان)». پژوهشهای مدیریت اسلامی، 21(1)، 219-234.
علوی، موسی (1392). «مدلیابی معادلات ساختاری در پژوهشهای مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن». مجلة ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 13(6)، 530-519.
غفاری، رحمان و رستمنیا، یحیی (1396). «الگوی اثرگذاری رهبری معنوی و انگیزش مبتنیبر معنویت بر عملکرد سازمانی». فصلنامة علمی پژوهشی مدیریت اسلامی، 52(1)، 174-143.
موغلی، علیرضا؛ فیضی، طاهره؛ امیرخانی، امیرحسین و لطفی جلالآبادی، مصطفی (1392). «طراحی و تبیین مدل هویتیابی سازمانی (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور)». مدیریت سازمانهای دولتی، 2(2)، 134-118.
مؤمنی، منصور و فعال قیومی، علی (1387). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران: انتشارات کتاب نو.
نصراصفهانی، علی؛ سبحانی، محمد؛ خزائیپول، جواد و امانی بنی، مجتبی (1394). «تحلیل تأثیر رهبری معنوی و پیامدهای آن بر عملکرد سازمانی با بهکارگیری کارت امتیازی متوازن در بنگاههای کوچک و متوسط شهر اصفهان». مدیریت فرهنگی سازمانی، 13(1)، 247-265.
نیکو، حسین و مروتی شریفآبادی، علی (1396). «تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبههای عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتلهای 3 تا 5 ستاره مشهد)». فصلنامة مطالعات مدیریت گردشگری. 12(39)، 27-48.
هومن، حیدرعلی (1391). مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل. تهران: انتشارات سمت.
Al Arkoubi, K. (2008). Spiritual leadership and identity in Moroccan business: an ethnographic study of YNNA holding. New Mexico State university, a dissertation submitted to the Graduate School in partial fulfillment of the requirements for the degree Doctor of Philosophy in Business Administration Specialization in Human Resources Management.
Aghajanpoor Chahardeh, F &. Goodarzvand Chegini, M. (2015). “The Impact of Spiritual Leadership Dimensions On Turnovery Intention Through Employee Empowerment”. Indian ournal of Fundamental and Applied Life Sciencess, 5, 4975- 4984.
Cheney, G. (1983). “On the various and changing meaning of organizational membership: A field study of organizational identification.” Communication Monographs,50, 342-362.
Cooper, D. & Thatcher, S. (2010). “Identification in organizations: The role of self-concept orientations and identification motives”. Academy of Management Review, 35, 516-538.
Crossman, J. (2010). “Conceptualising spiritual leadership in secular organizational contexts and its relation to transformational, servant and environmental leadership”. Leadership & Organization Development Journal, 31(1)7, 596-608.
Diane, A. I. (2004). S & T Commercialization of Federal Research Laborites and University Research. Carleton University Eric Sport, School of Business, Canada.
Dutton, J. E., Ducherich, J.M. & Harquail, C. V. (1994) “Organizational Images and Member Identification”. Administrative Science Quarterly, 39(2), 239- 263.
Epitropaki, O. (2012). “A multi-level investigation of psychological contract breach and organizational identification through the lens of perceived organizational membership: Testing a moderated–mediated model”. Journal of Organizational Behavior, 34(1), 65-86.
Fernando, M. (2007). Spiritual Leadership in the entrepreneurial business: a multi faith study. Cheltenham, UK: Edward Elgar.
Foote, N. N. (1951) “Identification as the Basis for a Theory of Motivation”. American sociological Review, 16, 14-21.
Fry, L. W., Hannah, S. T., Noel, M. & Walumbwa, F. O. (2011). “Impact on spiritual leadership on unit performance”. The Leadership Quarterly, 1-12.
Fry, L. W. (2003). “Toward a Theory of Spiritual Leadership. The Leadership Quarterly”. 14(6), 693-727.
Fry, L. W., Vituccui, S. & Cedilo, M. (2005). “Spiritual leadership and army transformation: Theory, measurement and stablishing a baseline”. The leadership quarterly, 16(5), 835-862.
Geijsel, F., Sleeger, P., Leithwood, K. & Jantzi, D. (2003). “Transformational leadership effect on teacher's commitment and effort toward school reform”. Journal of Educational Administration. 41(3), 228-256.
Gioia, D. A. & Chittipedi, K. (1991). “Sense Making and Sense Giving in Strategic Change Initiation”. Strategic Management Journal, 12(6), 443- 458.
Hall, D.T., Schneider, B. & Nygren, H.T. (1970). “Personal Factors in Organizational Identification”. Administrative Science Quarterly, 15, 176-190.
Hatch, M. J. & Shultz, M. (2004). Organizational Identity: A Reader. Oxford University.
Javid, S. D. & Rokhsari, R. & Alizadeh, Y. (2015). “The Role of Spiritual Leadership on Improvment of organizational Health”. Fabreries Journal Vekor Publication, 4, 174-182.
Lee, S. M. (1971). “An Empirical Analysis of Organization Identity”. Academy of Management Journal, 14, 213-226.
Mozes, M., Josman, Z. & Yaniv, E. (2012). “Corporate social responsibility organizational identification and motivation”. Social Responsibility Journal, 7(2), 310 - 325.
Mubasher, U. F., Salman, Y., Irfan, S. & Jabeen, N. (2017). “Spiritual Leadership in Organizational Context: A Research Gap in South Asia”. Research Journal of South Asian Studies, 32(1), 209 - 222.
Oktug, Z. (2013). “The Moderating effects of Age and Tenure on the relationship between Organizational Identification and job satisfaction”. Journal of Management. 3(4), 218-222.
Patchen, M. (1970). Participation, achievement and involvement on the job. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Popescu, D. M. & Bulei, I. (2013). “Professional and Organizational Identity - an Impact on Performance”. Valahian Journal of Economic Studies, 4(1), 27-32.
Rus, C. L., Ranas, G. & Baban, A. (2012). “An Analysis of enviromental changes, rsources and performance: an internal police organization perspective”. Procedia-Social and Behavioral, 33, 727-731.
Schol, R. & Bishop, J. (2001). “An Exploratory Analysis of Definitions and Applications of spirituality in the workplace”. Journal of organizational Change Management. 12(4), 318-327.
Sinaghi, R. (2010). “Hotel Performance; State of the art”. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 7(22), 920-952.
Stimpert, J. L., Loren, T. & Yolanda, S. (1998). Organizational Identity Within the Strategic Management Conversation. In David A, Whetten. And Paul C. Godfrey. (Eds), Identity in Organizations, 83-98.
Strack, G., Fottler, M., Wheatley, M. & Sodomka, P. (2002). “Spirituality and effective leadership in healthcare: Is there a connection?”. Frontiers of Health Services Management, 18, 3-45.
Xie, C. & Grønhaug, K. (2017). “Corporate Identity and Corporate Performance: Conceptual Issues and an Empirical Illustration”.
Beta, 17, 43-64. DOI:
10.18261/issn.1504-3134-2017-01-03.
Yauch, Ch. (2010). “Measuring agility as a performance outcome”. Journal of manufacturing Technology Managment. 22(3), 384-440.