دوره 13 (1403-1403)
دوره 12 (1402-1403)
دوره 11 (1402-1401)
دوره 10 (1401-1400)
دوره 9 (1400-1399)
دوره 8 (1399-1398)
دوره 7 (1398-1397)
دوره 6 (1397-1396)
دوره 5 (1396-1395)
دوره 4 (1395-1394)
دوره 3 (1394-1393)
دوره 2 (1393-1392)
دوره 1 (1392-1391)
تعداد مقالات: 7
فهم و تبیین نفوذ کارکنان بر مدیران در بخش دولتی
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 7-22
چکیده
کانون تمرکز بیشتر روشهای موجود در مدیریت، بر مدیریت زیردستان استوار است. اندک مطالعاتی در باب چگونگی نفوذ زیردستان بر فرادستان انجام شده است. هدف غایی این پژوهش، فهم چگونگی چنین نفوذی و سپس، تبیین کمّی آن است. بر این اساس، پژوهش در دو مرحله با عنوان پژوهش ترکیبی اکتشافی انجام شده است. در مرحلة نخست که به صورت کیفی اجرا شده، نظریة فرایند ... بیشترتدوین عرصة زندگی بر مبنای الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 23-38
چکیده
توسعه و پیشرفت یکی از مهمترین خواستههای جوامع مدرن است که صور مختلف از اوضاع اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و انسانی را ترسیم میکند. هدف اصلی مطالعة حاضر، شناسایی و تبیین نقشة راه برای تدوین و طراحی الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت با استفاده از فن(تکنیک) آیندهپژوهشی است. روش تحقیق مطالعة حاضر، از نظر هدف، توسعهای و از ... بیشتربررسی رابطة بین شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 39-52
چکیده
رفتار شهروند سازمانی، رفتارهای فرانقشی و خودجوش است که کارکنان را در وضعیتی قرار میدهد که به صورت داوطلبانه فراتر از انتظارات، وظیفه و شرح شغل خود عمل کنند. هدف اصلی این مقاله، بررسی و شناسایی ارتباط میان شخصیت و رفتار شهروند سازمانی کارکنان سازمان توسعة صنایع نفت و انرژی است. روش تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری ... بیشترتأثیر پاسخگویی عمومی بر بهبود اعتماد عمومی شهروندان
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 64-53
چکیده
پاسخگویی و اعتماد عمومی، از کلیدیترین مفاهیم در حوزۀ مطالعات مدیریت دولتی است. هدف اصلی این پژوهش، بررسی و شناسایی تأثیر پاسخگویی عمومی بر اعتماد عمومی شهروندان است. در این تحقیق، پاسخگویی عمومی به چهار بُعد تعهد، تکریم، شفافیت و کنترلپذیری؛ و اعتماد عمومی به سه بُعد اطمینان، درستکاری و خطرپذیری تقسیم شده است. روش تحقیق مطالعة ... بیشترارزیابی عملکرد بانکداری الکترونیک در بانکهای دولتی
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 65-74
چکیده
بیشترسنجش قابلیت تبدیل مؤسسات دانشگاهی به سازمانهای یادگیرنده
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 86-75
چکیده
تحقیق حاضر یک پژوهش توصیفی از نوع کاربردی است که با هدف سنجش قابلیت نهادهای دانشگاهی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده انجام شده است. بدین منظور الگوی سیستمی مارکوارت شامل پنج زیرسیستم یادگیری، سازمان، افراد، دانش و فنّاوری، مورد استفاده قرار گرفت. فرضیههای پژوهش با استفاده از این پنج زیرسیستم طراحی شد. به منظور گردآوری دادهها، ... بیشتربررسی میزان تحقق ابعاد و موءلفه های نظارت و کنترل اسلامی
دوره 1، شماره 1 (پیاپی 1) ، دی 1391، صفحه 100-87