ا
-
ابراهیمی، سیدعباس
بررسی راهکارهای ارتقای قابلیتپذیری سیاسی، اجتماعی، اداری و فنی خطمشیهای عمومی کشور با استفاده از رویکرد خطمشیگذاری مبتنی بر شواهد [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 17-34]
-
ابوالحسنی، اصغر
بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیممحوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]
-
احمدی، سید علیاکبر
طراحی و تبیین مدل خودتوسعهای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]
-
احمدی، کیومرث
مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت تبیین مولفه های آن در سازمان های دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 8-16]
-
اسلامبولچی، علیرضا
طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های فرهنگی دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 43-63]
-
اعرابی، سید محمد
مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]
-
الوانی، سید مهدی
مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی و ضرورت تبیین مولفه های آن در سازمان های دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 8-16]
-
الوانی، سید مهدی
مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]
-
الوداری، حسن
طراحی وتبیین مدلی برای انطباقپذیری سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 83-97]
-
امینی، محمدتقی
طراحی وتبیین مدلی برای انطباقپذیری سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 83-97]
ب
-
بودلایی، حسن
مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]
ج
-
جوکار، علی اکبر
طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]
ح
-
حسینی، میرزا حسن
طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]
د
-
داناییفرد، حسن
بررسی راهکارهای ارتقای قابلیتپذیری سیاسی، اجتماعی، اداری و فنی خطمشیهای عمومی کشور با استفاده از رویکرد خطمشیگذاری مبتنی بر شواهد [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 17-34]
-
درویش، حسن
سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]
ر
-
رستگار، عباسعلی
بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 93-114]
-
رسولی، رضا
بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیممحوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]
-
رسولی، رضا
سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]
-
رضایی منش، بهروز
طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های فرهنگی دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 43-63]
-
رضائیان، علی
اعتیاد به کار: بستری برای تقویت رفتارهای شهروند سازمانی یا پدیده ای منفی برای سازمان های دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 35-42]
-
رضائی لیماهی، سیروس
بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیممحوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]
ز
-
زاهدی، شمس السادات
طراحی الگوی اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های فرهنگی دولتی ایران [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 43-63]
س
-
سرلک، محمدعلی
بررسی عوامل موثر بر ایجاد تیممحوری در سازمان های دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 29-48]
-
سعدآبادی، علی اصغر
شناسایی و بررسی موانع کار تیمی در سازمانهای دانش محور و پارک های علم و فناوری با رویکرد فازی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 65-82]
ش
-
شهیدی، محسن
طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]
ط
-
طالقانی، غلامرضا
شناسایی و بررسی موانع کار تیمی در سازمانهای دانش محور و پارک های علم و فناوری با رویکرد فازی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 65-82]
ع
-
عرفانی آداب، الهام
اعتیاد به کار: بستری برای تقویت رفتارهای شهروند سازمانی یا پدیده ای منفی برای سازمان های دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 35-42]
-
عسکرینژاد، منیره
طراحی و تبیین مدل خودتوسعهای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]
غ
-
غریبی، مجتبی
اعتیاد به کار: بستری برای تقویت رفتارهای شهروند سازمانی یا پدیده ای منفی برای سازمان های دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 35-42]
ف
-
فرتاش، کیارش
بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 93-114]
-
فرجوند، اسفندیار
طراحی وتبیین مدلی برای انطباقپذیری سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 83-97]
-
فروتنی، زهرا
طراحی و تبیین مدل خودتوسعهای منابع انسانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 61-78]
ک
-
کریمی، اوژن
طراحی مدل سازمان مشتری گرا: مورد مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 79-91]
-
کولیوند، پیر حسین
سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]
گ
-
گلچین، آرمین
شناسایی و بررسی موانع کار تیمی در سازمانهای دانش محور و پارک های علم و فناوری با رویکرد فازی [دوره 1، شماره 3 (پیاپی 3)، 1392، صفحه 65-82]
م
-
مبارکی، حسن
سنجش مدل برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 116-134]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 49-60]
-
موسوی داودی، سیّد مهدی
بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 93-114]
-
موسوی نژاد، سید هادی
ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 49-60]
و
-
واعظی، رضا
مطالعۀ پدیدارشناختی جوهر کارآفرینی عمومی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 7-28]
-
وحدتی، حجت
ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان با استفاده از هوش هیجانی و چابکی سازمانی [دوره 1، شماره 4 (پیاپی 4)، 1392، صفحه 49-60]